abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4349405
Voor mn eigen gevoel is dit vaag maar...
...als ik mn virendin bel denk ik van te voren over enkele onderwerpen na om over te praten, omdat ik bang ben voor eventuele stiltes.

Is dit normaal offe?

pi_4349436
quote:
Op maandag 27 mei 2002 19:45 schreef Viperdesign het volgende:
...als ik mn virendin bel denk ik van te voren over enkele onderwerpen na om over te praten, omdat ik bang ben voor eventuele stiltes.

Is dit normaal offe?

tis wel duidelijk wie de broek aanheeft
onder
pi_4349535
Ik ben zelf ook bang voor stiltes, en doe eigenlijk hetzelfde als jij. 't Lijkt me ook niet echt erg hoor, maar het komt je spontaniteit niet echt ten goede.

Soms is het gewoon beter "to go with the flow" dan alles tot in de puntjes voor te bereiden.

BTW, ik ben aan de telefoon sowieso niet zo'n held, dus heb ik 't altijd al wel nodig.

pi_4349655
Haanibal: Mag het wat duidelijker?

Sanderr: Ja dat is ook wel zo... dat doe ik normaal gezien ook maar ik vind het fijn als ik iets heb om over te praten. Ben normaal niet zo open enz.

pi_4349705
En wat doe je als je door je onderwerpen heen bent?
  maandag 27 mei 2002 @ 20:11:13 #6
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_4349805
Telefoneren? "Hoi, ja, om 8 uur daar doei"

Om lekker te babbelen heb ik alleen een barkruk, biertje en een mooi koppie nodig om tegen aan te lullen

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  maandag 27 mei 2002 @ 20:47:59 #7
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4350625
dat ken ik ja ... doe ik ook wel eens
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_4351819
Wat ik in 't begin heel erg nodig heb, is een ijsbreker. Als ik eenmaal aan 't lullen ben met iemand, dan gaat 't altijd wel goed, maar eer je op gang bent, dat duurt altijd eventjes.

Maar als je maar de goede persoon aan de andere kant van de lijn hebt, dan gaat 't bijna vanzelf. Soms wil ik wel eens dingen bespreken over de telefoon, dan moet je wel voorbereiden en dingen op papier zetten, maar anders.. tja.. dan is het niet zo heel erg noodzakelijk hoor.

pi_4353559
quote:
Op maandag 27 mei 2002 20:05 schreef the_bbk het volgende:
En wat doe je als je door je onderwerpen heen bent?
Ik moet ophangen, dag lieverd.

maandag 27 mei 2002 @ 23:05:46 #10
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_4353665
Als je met je vriendin belt, moet je gewoon jezelf kunnen zijn... ze heeft toch ook voor jou gekozen en niet een soort kloon???

En als je echt iets belangrijks te bespreken hebt, doe dat dan liever face-to-face, da's vaak toch veel prettiger dan over zo'n "koud" telefoonlijntje...

Begrijp je wel een beetje... ben zelf ook niet zo'n prater (jaja, hier lul ik wel regelmatig een flink verhaal, maar hier ben ik anoniem en dan gaat het veel vlotter, als iemand me hier niet mag, kan ik er makkelijk schijt aan hebben.. irl is dat wat moeilijker...)

Het vreemde is echter dat ik tegenover mensen die mij vertrouwd zijn, juist nooit problemen heb... die lul ik de oren van de kop!!

Soms kunnen mensen nu eenmaal "raar" in elkaar zitten

Always look at the bright side in life they say.... Perhaps if I close my eyes?
pi_4353709
ik hijg meestal alleen wat
maar ze blijven ook nooit lang mijn vriendin
pi_4353710
Zij is de enige persoon waarbij ik mezelf durf te zijn... maar aangezien ik niet zo'n prater ben is het wel fijn van te voren wat op een rijtje te hebben...

Maar gelijk heb je wel...
...tis alleen zo lastig om als ik ff bij dr wil zijn 4uur mag reizen

pi_4355908
quote:
Op maandag 27 mei 2002 23:08 schreef 2x4 het volgende:
ik hijg meestal alleen wat
maar ze blijven ook nooit lang mijn vriendin
WHAHAHA

en viperdesign, je kent elkaar toch wel een beetje, gemeeschappelijke dingen enzo en als ze zegt van vandaag ga ik dit en dat doen vraag je de volgende keer gewoon hoe 't was en dat soort gedoe, beetje een continue lijn in krijgen

Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_4356613
quote:
Op 28meij 02 om 02:04 typte Fixxxer midden in de nacht het volgende:

[..]
en viperdesign, je kent elkaar toch wel een beetje, gemeeschappelijke dingen enzo en als ze zegt van vandaag ga ik dit en dat doen vraag je de volgende keer gewoon hoe 't was en dat soort gedoe, beetje een continue lijn in krijgen

Tis nog allemaal pril enzo... dus ik wil graag 1 lijn houden. Maar het viel me gister op dat zij aardig wat weet te lullen dus eignelijk hoef ik er niet zo bang voor te zijn denk ik:)
suxt mateloos dat dr batterij leeg was
pi_4359350
Tip: ga dicht bij de lader zitten, maar da's misschien minder handig voor de financien. Maargoed, soms moet je d'r wat voor over hebben.
pi_4483315
<< dit is trouwens alweer over >>
  donderdag 6 juni 2002 @ 23:48:02 #17
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_4483420
quote:
Op maandag 27 mei 2002 19:45 schreef Viperdesign het volgende:

Is dit normaal offe?

Hardstikke normaal! doe ik ook altyd...

tja, ik hang met mn vriendin altyd 2 uur aan de tel, kan het ook nie altyd over 1 ding hebben...

opschrijven is ook handig...deed ikke een keer toen ik een meid belde die ik dus heeeeeeeel leuk vond...
die belde ik voor de eerste keer...
kon geen woord uitbrengen natuurlijk...
dus dan maar opschrijven

Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_4483489
Het is dat mobiel bellen zo duur is, en je anders zo snel door je belbundels heen bent, maar anders zou ik ook rustig 4 uur met mijn vriendin aan de lijn hangen. Totaal geen problemen mee. Enige nadeel dat wij altijd ondervinden is dat je af en toe last hebt van uitvallers, dus dooie plekken in het bereik. Gelukkig zijn die er niet veel, maar toch, kan een hinderlijke onderbreking zijn.
Over het gewoon bellen, gespreksonderwerpen plannen doe ik eigenlijk nooit, ik heb vaak zoiets van, ik zie wel waar ik terecht kom. En mocht ik het ff niet weten, en ik zit in de trein, ach dan zeg ik wel weer eens waar ik nu uithang.
Is het trouwens ook zo dat jij (Viperdesign) belt op vaste tijdstippen, of gewoon zomaar eens een keer, wanneer het je uitkomt????
Waar een wil is, is een weg. Waar meer willen, is een file
pi_4483697
Door stiltes zeg ik juist het meeste.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')