abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 oktober 2010 @ 09:14:18 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87926821
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 09:06 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gijsssss…hoe heb jij je blog zo strak gekregen? Welke host, software, plug ins gebruik je? Hoe regel je een eigen url? Ik voel een redesign aankomen. :)
Weet je zeker dat je geld wil gaan uitgeven aan een host? Je hebt in geen maanden meer een blog geschreven namelijk en dan is elke euro die je aan een host uitgeeft zonde van het geld. :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 25 oktober 2010 @ 09:17:31 #202
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_87926863
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je geld wil gaan uitgeven aan een host? Je hebt in geen maanden meer een blog geschreven namelijk en dan is elke euro die je aan een host uitgeeft zonde van het geld. :)
Ach wat kost zoiets? Een goede URL is priceless. Tevens is een eigen stukje op internet altijd leuk. Tevens heb ik het idee alsof hij extra gemotiveerd is. Verliefdheid brengt extreme creatie(drang) in een mens naar boven. Je gaat meer proberen en wil meer ervaren. In Strol's geval wil hij diverse zaken ook vereeuwigen met digitale characters in zijn eigen stijl.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 25 oktober 2010 @ 09:18:56 #203
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_87926885
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar ik vraag me af in hoeverre ze echt problemen hebben, en niet gewoon last hebben van hebzucht. Daar kunnen wij niet over oordelen denk ik.
Gijs,.... 300.000 Euro+ schuld en de belastingdienst in je nek. Ik zou nerveus zijn! Geen reizen, geen games, naar de Aldi voor River Cola etc. etc. Heel ander soort leven. Ze hebben ook kinderen he,.... erg pittig.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 25 oktober 2010 @ 09:24:49 #204
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87926975
quote:
14.gif Op maandag 25 oktober 2010 09:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ach wat kost zoiets? Een goede URL is priceless. Tevens is een eigen stukje op internet altijd leuk. Tevens heb ik het idee alsof hij extra gemotiveerd is. Verliefdheid brengt extreme creatie(drang) in een mens naar boven. Je gaat meer proberen en wil meer ervaren. In Strol's geval wil hij diverse zaken ook vereeuwigen met digitale characters in zijn eigen stijl.
Dat snap ik wel, maar ik ken Strol ook als een impulsief persoon. Ik zeg hem er gewoon even een dagje over na te denken. 30 euro is niet veel voor hem, maar als hij er niets mee doet kan hij het beter over maken naar KWF of KiKa :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_87926998
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ach wat kost zoiets? Een goede URL is priceless. Tevens is een eigen stukje op internet altijd leuk. Tevens heb ik het idee alsof hij extra gemotiveerd is. Verliefdheid brengt extreme creatie(drang) in een mens naar boven. Je gaat meer proberen en wil meer ervaren. In Strol's geval wil hij diverse zaken ook vereeuwigen met digitale characters in zijn eigen stijl.
Ik zit er wel aan te denken om in de toekomst wat meer met een website te doen, (semi) professioneel. Iets over reizen, restaurants, eten… Waarschijnlijk een NL-JAP samenwerking. Precieze vorm weet ik nog niet. Maar daarvoor heb je wel een eigen url en een strak design nodig. Me hierin verdiepen kost tijd, en voorlopig kan ik dan mijn eigen blog daar hosten. Bedankt voor de tips Cho. Ik ga me erin verdiepen! En je aanbod om een ochtend langs te komen neem ik zeker aan als ik zover ben! :)
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_87927005
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,.... 300.000 Euro+ schuld en de belastingdienst in je nek. Ik zou nerveus zijn! Geen reizen, geen games, naar de Aldi voor River Cola etc. etc. Heel ander soort leven. Ze hebben ook kinderen he,.... erg pittig.
Ik moest proesten! :D :D :D :D
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_87927012
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat snap ik wel, maar ik ken Strol ook als een impulsief persoon. Ik zeg hem er gewoon even een dagje over na te denken. 30 euro is niet veel voor hem, maar als hij er niets mee doet kan hij het beter over maken naar KWF of KiKa :)
Ik zal jou eens overmaken!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_87928456
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Sure, ik doe wel mee. ^O^
[..]

Bizar dat het zover moet komen... Bij hun afscheid waren ze beide nog geėmotioneerd en was er niets te merken van hun 'conflict'. Zij is trouwens wel echt een chick :)
Ze is helemaal geen echte chick, gewoon helemaal doorgedraaid man dat wijf.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_87928505
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Ze is helemaal geen echte chick, gewoon helemaal doorgedraaid man dat wijf.
Ik las inderdaad haar twitter berichten (aan haar man! WTF! :? )
Ze maakt niet echt een stabiele indruk. 8)7
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_87928664
Sowieso, wie twittert er nou met haar man, je hebt verdomme een smartphone...bel je vent gewoon als het om zulke zaken gaat.
En dan noem ze haarzelf nog wel zakenvrouw :r

Anyways, vanmiddag komt ze al weer vrij.
Als ze binnen 3 maanden weer wat flikt, mag ze de cel in.
Veel te lichte straf natuurlijk...dan mens moet in een inrichting
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:44:05 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87928827
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 10:30 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]

Ze is helemaal geen echte chick, gewoon helemaal doorgedraaid man dat wijf.
Ik doe toch wel de deur voor haar open
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_87928988
Ze weegt nog maar 46 kilo, dus ja...als je into Necrofilie bent...knock yourself out
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:51:50 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87929032
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 10:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Ze weegt nog maar 46 kilo, dus ja...als je into Necrofilie bent...knock yourself out
Doe eens een recente foto dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_87929310
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Doe eens een recente foto dan?
http://plixi.com/1453198
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:05:46 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87929421
Okay, die is wel echt heel mager :X
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_87930310
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ach wat kost zoiets? Een goede URL is priceless. Tevens is een eigen stukje op internet altijd leuk. Tevens heb ik het idee alsof hij extra gemotiveerd is. Verliefdheid brengt extreme creatie(drang) in een mens naar boven. Je gaat meer proberen en wil meer ervaren. In Strol's geval wil hij diverse zaken ook vereeuwigen met digitale characters in zijn eigen stijl.
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:25 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik zit er wel aan te denken om in de toekomst wat meer met een website te doen, (semi) professioneel. Iets over reizen, restaurants, eten… Waarschijnlijk een NL-JAP samenwerking. Precieze vorm weet ik nog niet. Maar daarvoor heb je wel een eigen url en een strak design nodig. Me hierin verdiepen kost tijd, en voorlopig kan ik dan mijn eigen blog daar hosten. Bedankt voor de tips Cho. Ik ga me erin verdiepen! En je aanbod om een ochtend langs te komen neem ik zeker aan als ik zover ben! :)
URL en hosting kosten geen drol :) Vond vorig jaar nog mijn vierletterige domein, was gewoon nog vrij :')

Strol,... was een tijdje geleden begonnen met een (feodaal) japan website omdat dat heel goed leent voor een mooi ontwerp. Zat nog aan jou te denken voor content :o
Overigens gebruik ik zelf geen wordpress. Schrijf in ASP.NET en voor een cms zou ik dan voor Umbraco gaan...
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_87931141
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
Strol,... was een tijdje geleden begonnen met een (feodaal) japan website omdat dat heel goed leent voor een mooi ontwerp. Zat nog aan jou te denken voor content :o
URL moet ik nog over nadenken. Denk meer aan iets neutraals ipv met eigen naam. Dan kun je namelijk altijd nog makkelijk de samenwerking aangaan met andere mensen, andere bedrijven. Lijkt me trouwens heerlijk om content voor je te regelen Gijs! _O_ ik ga volgende maand naar het Tokyo-Edo Museum, daar zijn heel veel oude gebouwen nagemaakt, schaal 1:1. Misschien idee voor een eerste stukje? ;)

quote:
Overigens gebruik ik zelf geen wordpress. Schrijf in ASP.NET en voor een cms zou ik dan voor Umbraco gaan...
Die afkortingen moet ik opzoeken op Wiki. :@ :D
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_87931671
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

URL moet ik nog over nadenken. Denk meer aan iets neutraals ipv met eigen naam. Dan kun je namelijk altijd nog makkelijk de samenwerking aangaan met andere mensen, andere bedrijven. Lijkt me trouwens heerlijk om content voor je te regelen Gijs! _O_ ik ga volgende maand naar het Tokyo-Edo Museum, daar zijn heel veel oude gebouwen nagemaakt, schaal 1:1. Misschien idee voor een eerste stukje? ;)
[..]

Die afkortingen moet ik opzoeken op Wiki. :@ :D
Ja, neutrale naam lijkt me in dit geval ook beter :) Voor een betere dekking pak ik altijd meteen de .nl en .com.
Neem je eos mee naar het museum :*
Zal je wel een ontwerpje sturen binnenkort :)

ASP is de 'tegenhanger' van PHP. .NET is het framework waarop het werkt :)
Voor het maken van je eigen sites (dus geen cms) gebruik je Visual Web Developer (beste dynamic language editor als je het mij vraagt)... Maar als je bijv. html niet onder de knie hebt zou ik er niet eens aan beginnen :)
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:25:40 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87932053
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games maandag 25 oktober 2010 @ 12:30:30 #220
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_87932200
Strol ik dacht dat je gister op reis naar Jap ging
.....Kennedy
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:31:29 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87932231
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 12:30 schreef Wessiej het volgende:
Strol ik dacht dat je gister op reis naar Jap ging
Goed dat je me eraan herinnert, ik moet Strol nog mijn boodschappenlijstje doormailen!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_87932382
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:30 schreef Wessiej het volgende:
Strol ik dacht dat je gister op reis naar Jap ging
Volgende week maandag pas Gijs. :*
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:10:51 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87933499
Castlevania voor PS3, 30 euro incl verzenden:

http://www.game.co.uk/PS3(...)f-Shadow/?mid=347154

Geen LE, maar wel een fantastische prijs voor een game van twee weken oud.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_87934471
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Castlevania voor PS3, 30 euro incl verzenden:

http://www.game.co.uk/PS3(...)f-Shadow/?mid=347154

Geen LE, maar wel een fantastische prijs voor een game van twee weken oud.
Goed dat jij me hieraan herinnert. Mijn 3 weken uitzoektermijn bij PlayAsia zitten er bijna op, dan krijg ik als het goed is een tegoed van ¤ 45. Even afwachten of Fable 3 regiovrij is, dan bestel ik hem daar. Zekerheidshalve mijn bestelling bij Amazon.co.uk maar even afgezegd. :)
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_87934491
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed dat je me eraan herinnert, ik moet Strol nog mijn boodschappenlijstje doormailen!
Met pics graag. :)
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')