quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aan de andere kant, lekker filmpje een keer kijken is ook lekker
quote:Paar potjes Firefight met Kep en Wes gedaan, best leuk toch. Ik blijf alleen zo slecht
quote:
quote:Ik heb je firefight score gebeat
quote:Tis geen highscore, hij laat je laatst gescoorde punten op die map zien
quote:Nja, fuck jou weetjeOp zondag 24 oktober 2010 22:18 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Tis geen highscore, hij laat je laatst gescoorde punten op die map zien
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Angry Birds, wereld 1, 3 sterren op elk level.
quote:Ik ook bijnaOp zondag 24 oktober 2010 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Angry Birds, wereld 1, 3 sterren op elk level.
quote:Sure, ik doe wel mee.Op maandag 25 oktober 2010 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooo...wat een weekend. Even bijkomen op het werk. Misschien een blogje schrijven zodat ik vrijdag eerder naar huis kan. Is alweer een tijdje geleden. Vanavond Halo Reach?
quote:Bizar dat het zover moet komen... Bij hun afscheid waren ze beide nog geėmotioneerd en was er niets te merken van hun 'conflict'. Zij is trouwens wel echt een chickOp maandag 25 oktober 2010 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Ze staat iig wel achter haar man.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_gearresteerd__.html
quote:Geldproblemen,... kan je enge en rare dingen door doen!Op maandag 25 oktober 2010 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sure, ik doe wel mee.
[..]
Bizar dat het zover moet komen... Bij hun afscheid waren ze beide nog geėmotioneerd en was er niets te merken van hun 'conflict'. Zij is trouwens wel echt een chick
quote:Gijsssss…hoe heb jij je blog zo strak gekregen? Welke host, software, plug ins gebruik je? Hoe regel je een eigen url? Ik voel een redesign aankomen.
quote:Ze had ook gewoon haar FFXIII LE kunnen verkopen.Op maandag 25 oktober 2010 09:05 schreef Chocobo het volgende:
Geldproblemen,... kan je enge en rare dingen door doen!
quote:Zeker als je gezin benadeeld word door iemand.Op maandag 25 oktober 2010 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:-----> Wordpress.org installatie op je server (host). Als je echt interesse hebt help ik je wel. Kom ik op een zaterdagochtend even langs ofzo. In ieder geval heb je een URL nodig en moet je site ergens gehost worden. Dat is stap 1. Dus je url bedenken en een host uitzoeken die PHP ondersteund. Bv. 1eurohosting!Op maandag 25 oktober 2010 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssss…hoe heb jij je blog zo strak gekregen? Welke host, software, plug ins gebruik je? Hoe regel je een eigen url? Ik voel een redesign aankomen.
quote:Maar ik vraag me af in hoeverre ze echt problemen hebben, en niet gewoon last hebben van hebzucht. Daar kunnen wij niet over oordelen denk ik.Op maandag 25 oktober 2010 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |