quote:Forza Motorsport 3 [#18] Nu mét Tupperware Carpak :{
quote:Nou, dat was ook een one-day-fly nietwaar?Op zondag 24 oktober 2010 15:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Forza Motorsport 3 [#18] Nu mét Tupperware Carpak :{
Uitgespeeld
Maar ik zou zo weer online MP kunnen rijden hoor, blijft leuk.. ik hoop dat ze die keuze nog hebben voor standaard auto's voor iedereen, leukste
Speel jij wel veel dan?
quote:Ik zal de stats een keer fotograferen voor jeOp zondag 24 oktober 2010 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dat was ook een one-day-fly nietwaar?
quote:Firefight voor mn challenges dan.. vooruit.Op zondag 24 oktober 2010 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes, vanavond 20u Halo Reach. Afhankelijk van hoeveel er zijn FireFight of iets anders.
quote:Heb `m pas 3 weken, zit nu op 25 uur geloof ik. En zit nog pas op 18%Op zondag 24 oktober 2010 15:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Forza Motorsport 3 [#18] Nu mét Tupperware Carpak :{
Uitgespeeld
Maar ik zou zo weer online MP kunnen rijden hoor, blijft leuk.. ik hoop dat ze die keuze nog hebben voor standaard auto's voor iedereen, leukste
Speel jij wel veel dan?
quote:Nee zeker op 300 uur hier.. vlgs mij meer.Op zondag 24 oktober 2010 16:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb `m pas 3 weken, zit nu op 25 uur geloof ik. En zit nog pas op 18%
quote:checkOp zondag 24 oktober 2010 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes, vanavond 20u Halo Reach. Afhankelijk van hoeveel er zijn FireFight of iets anders.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:43 schreef Magneet het volgende:
feitelijk heeft psv niet 10 keer gescoord, was eik 1 eigen goal
quote:Aan de andere kant, lekker filmpje een keer kijken is ook lekkerOp zondag 24 oktober 2010 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Firefight voor mn challenges dan.. vooruit.
Anders stel ik gewoon alles online, want Halo
quote:Pffffffffff.Op zondag 24 oktober 2010 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aan de andere kant, lekker filmpje een keer kijken is ook lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |