quote:Kee danOp donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Vanochtend zat ik gewoon te grappen.
En nu was het puur omdat ik het woord slet zie als iemand die rondneukt, met veel verschillende mensen.
quote:Ging meer om zijn eerste opmerking denk ikOp donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn een x aantal pr0nacteurs met HIV ontdekt.
quote:Dat weet ik, maar wat heeft dat in godsnaam met mij of mijn post te maken.Op donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn een x aantal pr0nacteurs met HIV ontdekt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, gun me even tijd het op te zoeken.
quote:naatje
quote:Helemaal niks, maar had je dat verwacht dan? Vind ik een beetje naifOp donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat heeft dat in godsnaam met mij of mijn post te maken.
quote:Je gunt het hem niet he
quote:Dat is toch nou juist de charme van een huis van mensen onder de 30Op donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
naatje
Mijn huis was gister keiopgeruimd.. Nu lijkt het alsof er een bom is ontploft.. Ik baal
quote:Ik ga graag uit van het goede in de mens.Op donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar had je dat verwacht dan? Vind ik een beetje naif![]()
quote:Wat?
quote:Whut?Op donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef mahlah het volgende:
[..]
Daar betrap ik Kluts wel vaker op![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch nou juist de charme van een huis van mensen onder de 30
quote:Laat mij mijn appelmoes over uw borstkas heenstromen tijdens deze geweldige flamberende geslachtsgemeenschapOp donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik denk aan de woorden: flamberen en appelmoes .... dat past er gewoon niet bij
quote:dat ik elke dag mn huis op moet ruimen? En het stiekem nog een beetje rommelig blijft, gewoon omdat het kan?Op donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch nou juist de charme van een huis van mensen onder de 30
quote:Afgunst!
quote:Dat je geen zak eraan doet vanwege luiheid.Op donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ik elke dag mn huis op moet ruimen? En het stiekem nog een beetje rommelig blijft, gewoon omdat het kan?
quote:Nee, dat je huis binnen 1 dag weer een rommel is en dat je dat gewoon laat liggen, rommelige huizenOp donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ik elke dag mn huis op moet ruimen? En het stiekem nog een beetje rommelig blijft, gewoon omdat het kan?
quote:Ik ben niet afgunstig hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 14:23 schreef mahlah het volgende:
[..]
Afgunst!![]()
Het ging om de zin van kitao: "gun me even te tijd"
quote:ja klopt!Op donderdag 21 oktober 2010 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je geen zak eraan doet vanwege luiheid.
quote:nee, ik ruim elke dag wel opOp donderdag 21 oktober 2010 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je geen zak eraan doet vanwege luiheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |