quote:OhOp donderdag 21 oktober 2010 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Te duur. Stom gaskachel monsterIk betaalde toen al een jaar elke maand 60 euro aan gas en mocht aan het eind van het jaar nog 400 euro bijbetalen. Sindsdien gaat hij alleen nog aan als ik mijn verjaardag vier
Maar we gaan dit jaar kijken voor een elektrisch dingetje want mijn lijf is er niet langer heel blij mee dat ik tussen winter en zomer zo zwaar in gewicht wissel elke keer
quote:Het went wel hoorOp donderdag 21 oktober 2010 20:12 schreef Enfermera het volgende:
OhDas kut. XD
Ik wou zeggenfucking koud man!
quote:Pff, maar zonder verwarming johOp donderdag 21 oktober 2010 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Het went wel hoorAlleen het begin (nu dus) is altijd ruk. Want ik wil nog helemaal niet toegeven dat ik alweer twee paar sokken aan moet eigenlijk
![]()
Maar wolkjes kunnen blazen binnen, thee meteen kunnen drinken, altijd lekker knus op de bank met zijn 3en.. Het heeft ook wel wat hoor![]()
Alleen houdt mijn lichaam het dus niet meer bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
weekend!
Wat een geluk toch weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nee, geluk is pas dat ik weekend heb tot en met dinsdag
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, geluk is pas dat ik weekend heb tot en met dinsdag
quote:Ramen en gordijnen dicht scheelt al een hoopOp donderdag 21 oktober 2010 20:25 schreef Enfermera het volgende:
Pff, maar zonder verwarming johdamn! Ik zit in een flat, niet eens op een hoek ofzo, en ik vind het soms nog fris, dan gooi ik echt de verwarming aan
Ik weet wel wat het is, er staat heir ook nog een gaskachel, we hebben zelf CV aangelegd. Gaskachel = warm in woonkamer, steenkoud in de hal
Magoed. In ieder geval warmte!
Damn.
Nee, ik zou dat echt niet volhouden. Mijn man zou het geweldig vinden gok ik, die zou in de winter nog onder een mini dekbedje kunnen slapen en is ook echt een winter-mens, vindt dat heerlijk.
quote:* suikertaartje mompelt iets over 20 uur werken en dan meer dan genoeg verdienenOp donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
* Trevland mompelt iets over luxe paarden en werk paarden
quote:Wil je even een tijdje bij mijn houtkachel zitten om op te warmen?Op donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ramen en gordijnen dicht scheelt al een hoopMaar inderdaad, verwarming is lekkerder
![]()
Dat ben ik helemaal met je eens haha
Jeej weekend voor taartje!!![]()
quote:Ik wou dat ik het met dat aantal kon, kom deze week als ik morgen nog 8.5 uur werk aan de 44 uur deze weekOp donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets over 20 uur werken en dan meer dan genoeg verdienen
quote:Zo doe je datOp donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets over 20 uur werken en dan meer dan genoeg verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En houtkachelmag bolle mee?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Dan heb je netto per maand vast wel meer dan ikOp donderdag 21 oktober 2010 20:34 schreef Trevland het volgende:
Ik wou dat ik het met dat aantal kon, kom deze week als ik morgen nog 8.5 uur werk aan de 44 uur deze week
quote:Daar ga ik ook van uitOp donderdag 21 oktober 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb je netto per maand vast wel meer dan ik
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo doe je dat
Stomme mevrouw zeg, als het goed is werk je dan en heb je 's avonds lekker vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En houtkachelmag bolle mee?
![]()
Veul beter dan werk, stage, leren, en dan nog je privéleven![]()
Bolle mag wel mee, maar zijn heelheid is dan niet gegarandeerd
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Anders zou jij wel heel veel verdienen
quote:Hey LLOp donderdag 21 oktober 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zo... goedenavond... Let mijn vakantie begin
quote:Ik verdien ook heel veelOp donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
Anders zou jij wel heel veel verdienen![]()
quote:Gefeliciteerd met je vakantie!Op donderdag 21 oktober 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Zo... goedenavond... Let mijn vakantie begin
quote:Ga ik zeker doen....Op donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders zou jij wel heel veel verdienen![]()
[..]
Hey LL![]()
![]()
Geniet van je vakantie
quote:Dank jeOp donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je vakantie!
quote:Ik heb al het zelfde probleemOp donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik verdien ook heel veel![]()
Maar ja...het krijgen is een ander verhaal.
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Mompelt meeOp donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland mompelt iets over luxe paarden en werk paarden
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
weekend!
Zohee stinkerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik morgen om half 12quote:True. Maar ik houd van frisse lucht dus jaOp donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ramen en gordijnen dicht scheelt al een hoopMaar inderdaad, verwarming is lekkerder
![]()
Dat ben ik helemaal met je eens haha
Jeej weekend voor taartje!!![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |