quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:32 schreef -moppie- het volgende:
eigenlijk apart, wij vrouwen steken die piemel in onze keel en krijgen niks.
mannen likken een beetje en krijgen er kanker van
quote:nou, de vrouwtjes krijgen een hele hoop bij mij.Op donderdag 21 oktober 2010 12:32 schreef -moppie- het volgende:
eigenlijk apart, wij vrouwen steken die piemel in onze keel en krijgen niks.
mannen likken een beetje en krijgen er kanker van
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:36 schreef tarantism het volgende:
[..]
nou, de vrouwtjes krijgen een hele hoop bij mij.
En altijd het neusje dichtknijpen zodat ze het netjes opsmullen. Wie A zegt moet ook B zeggen
quote:boboboh, blijkt die kattenbaf hobby zich toch nog uit te betalen.Op donderdag 21 oktober 2010 12:36 schreef Nee het volgende:
Het achterwerk van een kat is nog hygiënischer dan een gemiddelde kut, veel mensen beseffen niet dat het daar beneden stikt van de bacteriën.
quote:De snoeperts, ik krijg het er vochtig in de bilspleet vanOp donderdag 21 oktober 2010 12:38 schreef -moppie- het volgende:
die katten (in ieder geval die van ons) zitten er steeds zelf aan te lebberen!
quote:ja precies, maar dan snap ik dus wel dat het daar schoon is!Op donderdag 21 oktober 2010 12:38 schreef tarantism het volgende:
[..]
De snoeperts, ik krijg het er vochtig in de bilspleet van
quote:Dus vrouwen zouden zich de hele dag moeten ...?Op donderdag 21 oktober 2010 12:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ja precies, maar dan snap ik dus wel dat het daar schoon is!
quote:hihi boefjeOp donderdag 21 oktober 2010 12:41 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Dus vrouwen zouden zich de hele dag moeten ...?![]()
quote:geprobeerd maar ik kan er niet bij!Op donderdag 21 oktober 2010 12:41 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Dus vrouwen zouden zich de hele dag moeten ...?![]()
quote:Oefening baart kunst...Op donderdag 21 oktober 2010 12:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
geprobeerd maar ik kan er niet bij!
quote:Wie zegt dat dit niet komt door een veranderd eetpatroon, chemicaliën en hormonen in het voedsel / water / atmosfeer?Uit het onderzoek komt naar voren dat het aantal jonge mannen met keel- en nekkanker sterk is toegenomen. Twintig jaar geleden werd ongeveer 20 procent van de orale kankertypes veroorzaakt door HPV
quote:U snapt wetenschap niet?Op donderdag 21 oktober 2010 12:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wie zegt dat dit niet komt door een veranderd eetpatroon, chemicaliën en hormonen in het voedsel / water / atmosfeer?
quote:Het onderzoek,waarschijnlijk.Op donderdag 21 oktober 2010 12:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat die wetenschappers er maar wat op los gefantaseerd hebben.
[..]
Wie zegt dat dit niet komt door een veranderd eetpatroon, chemicaliën en hormonen in het voedsel / water / atmosfeer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |