abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2004 @ 23:43:46 #101
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_19408477
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 23:28 schreef Ingrid19 het volgende:
Hebben jullie goede (of slechte) ervaringen met last minute reizen?
wij willen begin augustus naar Turkije voor 8 dagen. Nu hoorden we dat we dan het beste op een last minute kunnen wachten. Maar is dat wel echt zo goedkoop? Komen daar niet nog veel kosten overheen? En moeten we dan eind juli gaan kijken? Alvast bedankt!
Ingrid
Hele goede ervaringen mee. Vorig jaar 2 weken voor vertrek geboekt en dit jaar een maand voor vertrek. Scheelt je al gauw een paar honderd euro per persoon (afhankelijk van waar je naar toe gaat). Meestal beginnen ze met de leuke last minutes ca. een maand voor vertrek dus gewoon vanaf die tijd rond gaan kijken op internet

Oh, en extra kosten die heb je niet. Alleen als je heel erg kort voor vertrek boekt. Dan is er een grote kans dat ze de tickets klaar moeten leggen op schiphol en dan betaal je daar wel iets extra voor. Dacht iets van 15 euro of zo.

[ Bericht 11% gewijzigd door dutchdevil op 26-05-2004 00:01:50 ]
pi_19424114
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 23:43 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Hele goede ervaringen mee. Vorig jaar 2 weken voor vertrek geboekt en dit jaar een maand voor vertrek. Scheelt je al gauw een paar honderd euro per persoon (afhankelijk van waar je naar toe gaat). Meestal beginnen ze met de leuke last minutes ca. een maand voor vertrek dus gewoon vanaf die tijd rond gaan kijken op internet

Oh, en extra kosten die heb je niet. Alleen als je heel erg kort voor vertrek boekt. Dan is er een grote kans dat ze de tickets klaar moeten leggen op schiphol en dan betaal je daar wel iets extra voor. Dacht iets van 15 euro of zo.
Klinkt goed. Wij willen het liefst naar Turkije. Maar een ander warm land is ook goed. Dit is de 1e keer dat we samen op vakantie gaan naar het buitenland, we willen natuurlijkwel dat alles goed geregeld is en dat we naar een leuke plaats gaan. Met een last minute weet je natuurlijk niet zeker of je nar je land/plaats kunt.

Had jij een bestemming in gedachten en kon je daar heen met je last minute?
Had je dat via internet geboekt of was je een reisbureau binnengestapt?
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:49:53 #103
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_19424383
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:41 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Klinkt goed. Wij willen het liefst naar Turkije. Maar een ander warm land is ook goed. Dit is de 1e keer dat we samen op vakantie gaan naar het buitenland, we willen natuurlijkwel dat alles goed geregeld is en dat we naar een leuke plaats gaan. Met een last minute weet je natuurlijk niet zeker of je nar je land/plaats kunt.

Had jij een bestemming in gedachten en kon je daar heen met je last minute?
Had je dat via internet geboekt of was je een reisbureau binnengestapt?
Ik had niet echt een bestemming in gedachten. Wist wel dat ik niet naar Kusadasi of Belek wou omdat ik daar vorig jaar en het jaar ervoor al was geweest. Ben toen gewoon rond gaan kijken op internet naar leuke reizen cq. bestemmingen. Heb wel een paar keer toen ik in de stad was het last minute krantje van d-reizen meegenomen om te kijken of daar nog leuke aanbiedingen in staan. Maar vind de hotels daar nooit zo bijzonder dus heb mijn reis gewoon via internet geboekt ([url]http://www.maxisun.nl]). Voordeel wat je hebt als je via internet boekt is dat je vaak een korting krijgt voor een internetboeking. En tevens kunnen ze de reizen goedkoper aanbieden omdat ze kunnen besparen op personeelskosten. Let wel altijd op of een organisatie is aangesloten bij het ANVR en het SGR !!!

En mijn bestemming is ook Turkije en dat heb ik dus een maand van tevoren geboekt. Als ik nog iets langer had gewacht had ik vast nog wel iets goedkoper weggekunt. Ik ga zelf met m'n vriend naar Bodrum, Aegean Dream Resort (Turgutreis). Deze dus geboekt bij Maxisun, 't is een nieuw hotel maar er staan hele goede ervaringen op vakantiereiswijzer over dit hotel
pi_19427338
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:49 schreef dutchdevil het volgende:

[..]
We zijn eruit! We gaan voor een last minute. Een maand van tevoren gaan we het internet afstruinen. Bedankt voor de tips.
pi_19623157
www.ltur-ams.com , toch geen disney?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_19832695
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:53 schreef Joene het volgende:
www.ltur-ams.com , toch geen disney?
Toch maar niet, is nu nog te duur voor ons.
pi_19845852
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:41 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]
Met een last minute weet je natuurlijk niet zeker of je nar je land/plaats kunt.
Turkije moet lukken. We worden doodgegooid met lastminute-aanbiedingen richting Turkije.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 13 juni 2004 @ 12:51:11 #108
20597 SpaceAce
So Psyched
pi_19853586
De site van Vakantiediscounter doet het ook altijd wel goed. Deze begint idd ook te stunten vanaf een maand voor vertrek of korter. Turkije is nu bijvoorbeeld voor 134 euro in de aanbieding (Alanya - 8 dagen - HP). Maar wel een vertrek tot eind juni....

Maar let op: er zijn natuurlijk ook de duurdere reizen die ze aanbieden
pi_20331532
vraagje: ik wil zo goedkoop mogelijk weg in augustus(last minute met 2 personen), maak je een beetje kans begin augustus door je tas te pakken en naar schiphol te gaan en daar een superlastminute te boeken, of zijn die dan schaars en niet zo megagoedkoop?,. of is het handiger om tegen het einde van augustus pas te gaan?.
ben ook benieuwd of je altijd succes verzekerd bent van zo'n actie, en niet na 2 nachten schiphol van een koude kermis terugkeerd..
  maandag 5 juli 2004 @ 11:35:20 #110
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_20424683
Heeft iemand last minute geboekt?? Zo ja welke ervaringen en welke sites of reisbureau's?
  maandag 5 juli 2004 @ 11:49:11 #111
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_20424960
Bizar.. (bit dyslectische)
  maandag 5 juli 2004 @ 11:56:53 #112
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_20425136
quote:
Op maandag 5 juli 2004 11:49 schreef _oxygen_ het volgende:
D-reizen
Die had ik ook al. Maar daar kan ik zo weinig vinden over last minutes naar Miami. Want daar wil ik heen. Dan geen fly-drive maar gewoon daar chillen.......
pi_20425862
Ik heb vorige week een lastminute bij vakantiediscounter.nl geboekt. Ging heel netjes; werd meteen gebeld door een medewerker voor de bevestiging en een dag later had ik de reisbescheiden al in huis.
amokaapjeeh O+
  maandag 5 juli 2004 @ 13:53:41 #115
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_20429063
quote:
Op maandag 5 juli 2004 12:23 schreef Coconut het volgende:
Hier: Handige Links
Ik ga ff druk aan het zoeken. Die vakantiediscounter was ik ook al tegen gekomen natuurlijk. Die zijn dus betrouwbaar???
  maandag 5 juli 2004 @ 14:05:03 #116
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_20429541
Op vakantie geweest met Maxisun www.maxisun.nl Voor reizen naar Turkije. Uitstekende organisatie Was ook last minute. Scheelde 300 euro p.p. t.o.v. van organisaties als Oad en Neckermann.
pi_20434054
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ga ff druk aan het zoeken. Die vakantiediscounter was ik ook al tegen gekomen natuurlijk. Die zijn dus betrouwbaar???
Tot op heden vindt ik het erg betrouwbaar. Netjes dat ik meteen werd gebeld en de reisbescheiden snel in bezit had.
Ik heb er alle vertrouwen in dat ik over 3 weken lekker op vakantie ga .
amokaapjeeh O+
pi_20434088
Ik ga straks trouwens even kijken of ze op Schiphol nog leuke lastminute reisjes in de aanbieding hebben.
amokaapjeeh O+
  dinsdag 6 juli 2004 @ 10:08:28 #119
23152 Lucille
Smartass
pi_20434129
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:53 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Op het moment dat wij als moderators het beeld krijgen dat een organisatie onbetrouwbaar is (door negatieve verhalen die enigzins verifieerbaar zijn bijvoorbeeld) dan halen wij de link uit het topic.
Je kan er dus van uit gaan dat de genoemde organisaties redelijk betrouwbaar zijn, omdat in de meeste gevallen deze organisaties zijn gebruikt door mede-FOKkers.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_20475161
Ik snap geen hol van dat ltur

Duits
pi_26183533
Ik ben van plan om deze zomer samen met een kameraad van mij, met een tas met geld en een koffer naar schiphol te gaan, en daar maar eens kijken waar ze me heen kunnen brengen.

Er zijn vast wel mensen die dat ook al eens hebben gedaan, wat zijn jullie ervaringen en waar zijn jullie terecht gekomen.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:19:45 #122
79886 MrMadMan
The Ozzie Animal
pi_26184145
Nog nooit gedaan maar lijkt me wel leuk om eens te kijken waar je uitkomt!!!
No Worries Mate!!!
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:22:02 #123
41308 SG1
Stargate SG1
pi_26184211
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:59 schreef uszo_uszo het volgende:
Ik ben van plan om deze zomer samen met een kameraad van mij, met een tas met geld en een koffer naar schiphol te gaan, en daar maar eens kijken waar ze me heen kunnen brengen.
Met de trein naar het dolfinarium.
Counselor Torun,"This jaffa threatend my life".
"I merely informed you that any further attempt to activate the stargate would result in physical injury", Teal'c.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:23:33 #124
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_26184252
wel leuk idee eigenlijk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_26184300
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:22 schreef SG1 het volgende:

[..]

Met de trein naar het dolfinarium.
is ook leuk maar het idee is wel om nederland te verlaten. Heb het vorig jaar gedaan, vakantie in Nederland, 3 weken regen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')