[Dit bericht is gewijzigd door DeStedebouwer op 29-05-2002 11:23]
16 dagen Puerto Vallarta, Mexico.
**** hotel, all inclusive.
750 pleuro p.p. inclusief alles.
Leek me een strakke aanbieding!
We vertrekken dinsdagochtend. WHEE!!!!!!!!
Niet heel erg last-minute (6 weken van tevoren oid), maar alles was wel prima geregeld, dus ik zou er zo nog een keer boeken. En ze hebben ook echte last-minutes.
quote:sunweb, is toch de partner van gogo tours ?
Op donderdag 3 oktober 2002 12:00 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft van de zomer geboekt via sunweb.nlNiet heel erg last-minute (6 weken van tevoren oid), maar alles was wel prima geregeld, dus ik zou er zo nog een keer boeken. En ze hebben ook echte last-minutes.
quote:Wij hebben ook een last minute geboekt naar Turkije. Is allemaal gewoon harstikke goed gegaan hoor, gewoon doen dus.
Op maandag 27 mei 2002 19:32 schreef Wen het volgende:
hallo ik heb een vraagje, ik wil samen met een vriendin een lastminute gaan boeken wie heeft hier ervaring mee?? alvast bedankt!
Haal op tijd vaccinaties bij de GGD voor Hepatitus, DTP, Buiktyfus dan kun je overal naar toe en hoef je daar geen rekening meer mee te houden. Misschien als aanvulling alleen nog wat malariatabletjes kopen..
Is openbaar vervoer beetje OK ? Is het ms slimmer om een auto/scooter te huren en wat zijn dan de prijzen zo'n beetje ?
quote:En was het in orde? Ze bieden deze reis nog steeds aan namelijk. Welk hotel had je? En kun je nog wat doen in de omgeving (autootje huren ofzo) of is het echt zo'n resort waar je de hele dag aan zee of aan het zwembad ligt en je 's avonds vol laat lopen? Veel yanks zeker?
Op donderdag 6 juni 2002 21:00 schreef TheMarco het volgende:
Gisteren geboekt bij D-Reizen:16 dagen Puerto Vallarta, Mexico.
**** hotel, all inclusive.
750 pleuro p.p. inclusief alles.Leek me een strakke aanbieding!
We vertrekken dinsdagochtend. WHEE!!!!!!!!
![]()
vakantie = uitrusten voor sommige en andere houden meer van actief/cultureel
quote:Heb ik twee jaar geleden gedaan. Supergoed bevallen. 's Morgens gewoon je tas pakken en naar die balie gaan (gaat pas om negen uur open, dus je hoeft er niet om zeven uur te zijn zoals wij deden). Er zijn overigens nog twee balies waar je lastminutes op schiphol kunt boeken. (kraak kraak .... nee ik kom even niet op de namen).
Op maandag 27 mei 2002 19:40 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
Als je een èchte last-minute wil dan hebben ze op Schiphol, in de hal waar je incheckt, een last-minute winkel zitten, volgens mij heet die L-Tur. Daar kan je op de dag zelf nog reserveren.
quote:als je dat doet dan ben je echt last minute bezig ..verschilt het erg in de prijs als het op schiphol of via het internet doet?
Op dinsdag 1 juli 2003 11:47 schreef JeroenDega het volgende:[..]
Heb ik twee jaar geleden gedaan. Supergoed bevallen. 's Morgens gewoon je tas pakken en naar die balie gaan (gaat pas om negen uur open, dus je hoeft er niet om zeven uur te zijn zoals wij deden). Er zijn overigens nog twee balies waar je lastminutes op schiphol kunt boeken. (kraak kraak .... nee ik kom even niet op de namen).
quote:Idd ja... dat kan enzo
Op woensdag 9 juli 2003 08:40 schreef Qarinx het volgende:
Ja.
Zijn er toevallig ook nog mensen die dit al eens hebben gedaan en hun ervaringen willen delen? Ben ook wel een tikkie nieuwschierig in hoe goed dit werkt, hoe vaak er iets vrij komt etc..
(voor 4 personen iets vinden zal zeker niet werken he?)
quote:hier is een platte grond van schiphol
Op woensdag 9 juli 2003 08:31 schreef KickAss het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat je op Schiphol zelf ook nog lastminutes kunt boeken en dat dit dan echt de superaanbiedingen zijn. Oftewel met je koffertjes naar Schiphol, alleen weten dat je naar een warm land wil en dan daar voor een zacht prijsje boeken, kan dat....???
meestal hebben ze ook leuke aanbiedingen! In maart heb ik een lastminute geboekt via deze site.! erg relaxed..
quote:ja die sites ken ik allemaal wel, maar hoorde dat het op Schiphol dan nog een stuk goedkoper is dan zo'n normale lastminute, omdat je er al staat met je koffers en een uur later soms al moet vertrekken. Iemand ervaring hiermee??
Op woensdag 9 juli 2003 08:53 schreef stefanos het volgende:
Je zou ook ff op deze site kunnen kijken..
http://www.lastminute.nl/meestal hebben ze ook leuke aanbiedingen! In maart heb ik een lastminute geboekt via deze site.! erg relaxed..
quote:Klopt en als ik me niet vergis zit dat bij Vetrekhal 3.
Op woensdag 9 juli 2003 08:48 schreef stefanos het volgende:
Er is een last minute bali op schiphol. Daar worden reisjes aangeboden voor spot prijzen.
quote:Ze zullen ook nog wel goedkoper zijn als je 4 uur voor vertrek het nog boekt.
Op woensdag 9 juli 2003 09:02 schreef fotoloog het volgende:
www.schiphollastminute.nl
quote:Geen ervaring mee, maar het lijkt me wel spannend. Dat je er heen gaat en nog geen idee hebt dat je 12 uur later ofzo op de dominicaanse republiek zit.
Op woensdag 9 juli 2003 08:57 schreef KickAss het volgende:
ja die sites ken ik allemaal wel, maar hoorde dat het op Schiphol dan nog een stuk goedkoper is dan zo'n normale lastminute, omdat je er al staat met je koffers en een uur later soms al moet vertrekken. Iemand ervaring hiermee??
Maar veel anders dan gewoon op vakantie gaan zal het niet zijn, behalve dan dat het een stukje goedkoper is en niet weet waar je heen gaat.
quote:Ik meen te weten dat dit soort aanbiedingen, dus met koffer al gepakt iets gaan boeken, lastsecond heet.
Ik heb wel eens gehoord dat je op Schiphol zelf ook nog lastminutes kunt boeken en dat dit dan echt de superaanbiedingen zijn. Oftewel met je koffertjes naar Schiphol, alleen weten dat je naar een warm land wil en dan daar voor een zacht prijsje boeken, kan dat....???
quote:ik heb ook het idee dat het goedkoper is als je vlak voor vertrek boekt. Deze prijzen van last minutes komen redelijk overeen met die van de reguliere last minutes. Ik d8 dat ze op SH dan een stuk goedkoper waren nog....... iemand ervaring??
Op woensdag 9 juli 2003 09:02 schreef fotoloog het volgende:
quote:Erg interessant...
quote:Maandag en dinsdag zijn over het algemeen als je een normale vlucht boekt de goedkooptste dagen, daar hebben ze dus vaak veel stoelen over. Die dagen zijn dus niet zo gewild.
Op woensdag 9 juli 2003 09:13 schreef XL het volgende:[..]
Erg interessant...
Zijn er ook rustige vliegdagen? Dus veel kans op mooie lastseconds?
quote:Omdat het op schiphol dus nog goedkoper is en je gelijk weg kan. Bovendien als je vandaag niet op vakantie kan, dan kan je heus wel morgen of overmorgen. Tis toch best wel een leuke ervaring lijkt mij...
Op woensdag 9 juli 2003 09:17 schreef josleeg het volgende:
Waarom op Schiphol boeken, met de kans dat je niet gaat ?
Je kan op elke vakantiesite lastminutes boeken.
quote:Dan ga ik het maandag, als ik dan nog niks heb, misschien maar eens proberen...
Op woensdag 9 juli 2003 09:15 schreef Qarinx het volgende:[..]
Maandag en dinsdag zijn over het algemeen als je een normale vlucht boekt de goedkooptste dagen, daar hebben ze dus vaak veel stoelen over. Die dagen zijn dus niet zo gewild.
Niemand heeft ooit zo iets gedaan dus?? Vind het namelijk ook een beetje loos om naar Schiphol te gaan (vanaf Deventer) en dan er daar achter komen dat het niet mogelijk is.
quote:Klopt. Vertrekhal drie, kijk uit naar paars/roze balie. Ze hebben ook een website: http://www.ltur-ams.com/ , kun je alvast een idee krijgen van de prijzen.
Op woensdag 9 juli 2003 09:13 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij heet die organisatie L'Tur
quote:he kijk das nog eens prima: een linkje plus verdere info
Op woensdag 9 juli 2003 13:43 schreef Fling het volgende:[..]
Klopt. Vertrekhal drie, kijk uit naar paars/roze balie. Ze hebben ook een website: http://www.ltur-ams.com/ , kun je alvast een idee krijgen van de prijzen.
Ziet er inderdaad behoorlijk goedkoop uit.
ps beetje jammer dat de link niet goed werkt op mijn werk, straks thuis ff proberen
quote:misschien is dit iets voor jou??
Op woensdag 9 juli 2003 15:16 schreef KickAss het volgende:
Fling is liev![]()
299,- retourtje curacao (www.d-reizen.nl)
Succes en veel plezier!
maar een alternatief sta ik ook wel open voor...
heeft er iemand een site waar ik een beetje leuke aanbiedingen tegen kan komen..
En dan bedoel ik niet texel.. maar eerder
Mexico...Tunesië of Gran Canaria
(Costa brava/Del Sol.., Griekenland en turkije heb ik wel gezien..)
ga gewoon langs je reisburo.
vraag om palmbomen en lekker weer en t komt helemaal goed.
Hij gaat naar schiphol op de bonnefoi (of whatever) en daar meld hij zich aan voor een vlucht voor als er misschien plaatsen vrijkomen. Kan zijn dat je een halve dag zit te wachten en je dan de tering moet rennen naar de gate, maar je betaalt bijna geen kont en nog-later-minuut is vrij onmogelijk
kijk eens op http://www.lastminute.nl/
www.dreizen.nl --> daar kan je 2 tickets boeken (zonder accomodatie) voor de prijs van 1 .
Succes ermee.
quote:Yeah right, staat er niet zo goed als altijd iets bij in de trant van: Typefouten voorbehouden?
Op zondag 20 juli 2003 15:03 schreef dabadbass het volgende:
Soms dan typen ze verkeerde prijzen op internet dus bv ipv 110 euro 10 euro
dan moet je meteen bestellen
ik ken iemand die hier alleen maar naar kijkt en dus vaak voor bijna nix vliegt
quote:www.sunweb.nl is een hele goede en betrouwbare!
Op maandag 27 mei 2002 19:45 schreef Jipje het volgende:
www.sunweb.nl
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik ga het deze zomer met mijn vriendje doen. Mijn ouders hebben hier een last-minute geboekt, elke donderdag nieuwe! En verder moet je gewoon alles een beetje afzoeken, ook de kranten enzo. Succes ermee!
Je kunt ook even kijken op:
www.vakantiediscounter.nl
www.vakantiedirect.nl
www.d-reizen.nl <-- alleen hier zeggen ze wel dat ze zo'n goede aanbiedingen hebben, maar je kunt veel goedkopere lastminutes krijgen!
Succes en alvast een fijne vakantie!
kijk eens op http://www.basiqair.com/
succes
De term 'last minute' is een beetje een mode woordje geworden.
quote:Nou.. eigenlijk wil ik enkel nog maar naar Azie toe.. Europa zuigt enorm.. maar das mijn mening.. Thailand is een land waar je zeer makkelijk alles zelf ter plekke kunt regelen. Dus eigenlijk enkel een ticket.
Op woensdag 17 december 2003 17:42 schreef moorkoppie het volgende:
zoek je dan complete reizen of alleen een ticket
ik zie dat je eerder gepost hebt over thailand
/offtopic : die XeriuM is wel bezig zeg.. moet je eens kijken..
Is trouwens mijn manier om op vakantie te gaan.. geen planning. Zie vanzelf wel waar ik terecht kom..
[Dit bericht is gewijzigd door Omkron op 17-12-2003 17:52]
quote:Tickets only is enkel in Europa.. helaas..
Op woensdag 17 december 2003 17:51 schreef fotoloog het volgende:
quote:Het is (gek genoeg) duurder om direct te boeken. Alleen Basiq-Air en EasyJet zijn rechtstreeks cheapy te boeken.
Op woensdag 17 december 2003 18:04 schreef Omkron het volgende:
Toch zou je verwachten dat het bv. mogelijk zou zijn om direct bij de maatschappij te kunnen boeken.. maar is mij nog niet gelukt. Tussenhandel uitschakelen zeg maar..
Verder kan je proberen bij d-reizen.nl, dan heb je wel incl. hotel, maar daar hoef je geen gebruik van te maken, is vaak goedkoper dan alleen een ticket kopen
quote:Zie www.klm.nl onder 'click&go lastminutes'
Op woensdag 17 december 2003 18:04 schreef Omkron het volgende:
Toch zou je verwachten dat het bv. mogelijk zou zijn om direct bij de maatschappij te kunnen boeken.. maar is mij nog niet gelukt. Tussenhandel uitschakelen zeg maar..
quote:Er bestaad nog wel meer dan Europa en Azie hoor..... Tegenwoordig kun je (bijna)overal ter wereld goed dingen zelf regelen,je moet je gewoon goed voorbereiden
Op woensdag 17 december 2003 17:50 schreef Omkron het volgende:[..]
Nou.. eigenlijk wil ik enkel nog maar naar Azie toe.. Europa zuigt enorm.. maar das mijn mening.. Thailand is een land waar je zeer makkelijk alles zelf ter plekke kunt regelen. Dus eigenlijk enkel een ticket.
/offtopic : die XeriuM is wel bezig zeg.. moet je eens kijken..
Is trouwens mijn manier om op vakantie te gaan.. geen planning. Zie vanzelf wel waar ik terecht kom..
Zelf heb ik ook al een paar keer last-minute geboekt,alleen tickets en ook complete reis en het scheelt altijd wel (niet zo veel meer als voor de euro dat wel) je moet alleen heel erg goed zoeken..
quote:En kunnen die andere dingen ergens anders dan niet verkeerd gaan..
Op vrijdag 19 december 2003 09:46 schreef sabyne het volgende:[..]
In Thailand kun je heel goed dingen zelf regelen totdat er iets verkeerd gaat (verkeersongeval,beroving etc.) want dan valt er niks meer te regelen,je moet gewoon uitkijken voor de politie dat vind ik echt heel eng aan dat land.Maargoed iedereen zijn ding natuurlijk!
quote:ja maar er is verschil...
Op vrijdag 19 december 2003 13:05 schreef Omkron het volgende:[..]
En kunnen die andere dingen ergens anders dan niet verkeerd gaan..
En met de politie in aanraking komen moet je nergens.. zeker niet buiten je eigen grenzen..
quote:leg het verschil eens uit dan...?
Op zondag 21 december 2003 15:34 schreef sabyne het volgende:[..]
ja maar er is verschil...
quote:Naar de 'mainstream' bestemmignen neem ik aan..?
Op zondag 21 december 2003 21:20 schreef michelz het volgende:
boek al jaren op het laatste moment een last minute is me altijd goed bevallen en stuk goedkoper
Dat is bets spannend, want soms ben je ineens over 4 dagen weg. 1 keer was het zelfde de volgende dag al! En toch been je veeel goedkoper uit. Bevalt mij erg goed dus!!
quote:Weet je als je zin hebt moet je gewoon gaan,ik maak alleen een opmerking die jou blijkbaar niet aanstaat en dan vraag je ook nog eens wat het verschil is.....nou neem me niet kwalijk maar als ik dat nou nog moet gaan uitleggen....
Op zondag 21 december 2003 15:44 schreef Omkron het volgende:[..]
leg het verschil eens uit dan...?
Ik wil met 4 vrienden (met zijn vijven dus) 11 dagen naar Alanya. Als we nu met Gogo boeken kunnen we mooi voor ¤ 429 een 5-persoonsappartement regelen in een appartementencomplex, wat ons leuk lijkt.
Maar nou liggen er een paar dwars die vinden dat we beter een last minute kunnen boeken. Naar mijn idee lopen we dan het risico dat we niet makkelijk met zn 5en(!) ergens terecht kunnen, plus dat we dan wel eens alleen maar veel minder gunstig gelegen appartementen/hotels etc. kunnen kiezen...
Zijn er mensen met ervaring hiermee die er wat zinnigs over kunnen zeggen en me kunnen vertellen hoe ik de anderen ervan overtuig dat we beter nu kunnen boeken? Of juist dat ik me niet druk hoef te maken natuurlijk
quote:Hey wen(dy?)
Op maandag 27 mei 2002 19:32 schreef Wen het volgende:
hallo ik heb een vraagje, ik wil samen met een vriendin een lastminute gaan boeken wie heeft hier ervaring mee?? alvast bedankt!
quote:Het topic is uit 2002, dus ik denk dat die "last minute" vakantie ALLANG voorbij is!
Op maandag 12 januari 2004 18:02 schreef J-ROON het volgende:
Hey wen(dy?)
ik heb een goede ervaring met last minute ik ben naar kreta geweest vorige jaar t heeft me 150,- euro gescheelt t.o.v iemand die al in januarie geboekt heeft.
MAAR je met echt last minute gaan 1 a 2 dagen van te voren want op internet en bij reis buro's hebben ze ook last minute's die dan pas over een week of twee vertrekken en dan bespaar je zeker geen 150 euro
veel plezier en een fijne vakantie gewenst
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 13-01-2004 14:02]
quote:thanks
Op dinsdag 13 januari 2004 13:35 schreef Dagobert het volgende:
edit:
Mijn vraag is dus.... valt er echt voordeel te behalen door een 5-persoons jongerenvakantie later te boeken, of lopen we dan onnodige risico's?
quote:Als je echt op goedkope reizen wil wachten zul je echt op de lastminutes moeten wachten.. een paar weken vantevoren dus.
Op dinsdag 13 januari 2004 14:27 schreef Jape het volgende:[..]
thanks
Mijn vraag is dus.... valt er echt voordeel te behalen door een 5-persoons jongerenvakantie later te boeken, of lopen we dan onnodige risico's?
In je eentje is geen optie, je moet dan gewoon net zo veel betalen als dat je met z'n tweeën gaat.
Groep vrienden zijn een paar weken geleden geweest. Toen kon ik helaas niet mee. Balen man...
Als iemand nog een goedkope vlucht+hotel weet laat het me dan maar weten!
quote:dat had je hier ook wel kunnen zeggen
Op dinsdag 13 januari 2004 21:19 schreef Lucille het volgende:
In ons (sticky) handige links topic staan websites met lastminutereizen.
Hele goede ervaringen mee. Vorig jaar 2 weken voor vertrek geboekt en dit jaar een maand voor vertrek. Scheelt je al gauw een paar honderd euro per persoon (afhankelijk van waar je naar toe gaat). Meestal beginnen ze met de leuke last minutes ca. een maand voor vertrek dus gewoon vanaf die tijd rond gaan kijken op internetquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:28 schreef Ingrid19 het volgende:
Hebben jullie goede (of slechte) ervaringen met last minute reizen?
wij willen begin augustus naar Turkije voor 8 dagen. Nu hoorden we dat we dan het beste op een last minute kunnen wachten. Maar is dat wel echt zo goedkoop? Komen daar niet nog veel kosten overheen? En moeten we dan eind juli gaan kijken? Alvast bedankt!
Ingrid
Klinkt goed. Wij willen het liefst naar Turkije. Maar een ander warm land is ook goed. Dit is de 1e keer dat we samen op vakantie gaan naar het buitenland, we willen natuurlijkwel dat alles goed geregeld is en dat we naar een leuke plaats gaan. Met een last minute weet je natuurlijk niet zeker of je nar je land/plaats kunt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:43 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Hele goede ervaringen mee. Vorig jaar 2 weken voor vertrek geboekt en dit jaar een maand voor vertrek. Scheelt je al gauw een paar honderd euro per persoon (afhankelijk van waar je naar toe gaat). Meestal beginnen ze met de leuke last minutes ca. een maand voor vertrek dus gewoon vanaf die tijd rond gaan kijken op internet
Oh, en extra kosten die heb je niet. Alleen als je heel erg kort voor vertrek boekt. Dan is er een grote kans dat ze de tickets klaar moeten leggen op schiphol en dan betaal je daar wel iets extra voor. Dacht iets van 15 euro of zo.
Ik had niet echt een bestemming in gedachten. Wist wel dat ik niet naar Kusadasi of Belek wou omdat ik daar vorig jaar en het jaar ervoor al was geweest. Ben toen gewoon rond gaan kijken op internet naar leuke reizen cq. bestemmingen. Heb wel een paar keer toen ik in de stad was het last minute krantje van d-reizen meegenomen om te kijken of daar nog leuke aanbiedingen in staan. Maar vind de hotels daar nooit zo bijzonder dus heb mijn reis gewoon via internet geboekt ([url]http://www.maxisun.nl]). Voordeel wat je hebt als je via internet boekt is dat je vaak een korting krijgt voor een internetboeking. En tevens kunnen ze de reizen goedkoper aanbieden omdat ze kunnen besparen op personeelskosten. Let wel altijd op of een organisatie is aangesloten bij het ANVR en het SGR !!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:41 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wij willen het liefst naar Turkije. Maar een ander warm land is ook goed. Dit is de 1e keer dat we samen op vakantie gaan naar het buitenland, we willen natuurlijkwel dat alles goed geregeld is en dat we naar een leuke plaats gaan. Met een last minute weet je natuurlijk niet zeker of je nar je land/plaats kunt.
Had jij een bestemming in gedachten en kon je daar heen met je last minute?
Had je dat via internet geboekt of was je een reisbureau binnengestapt?
We zijn eruit! We gaan voor een last minute. Een maand van tevoren gaan we het internet afstruinen. Bedankt voor de tips.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:49 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Toch maar niet, is nu nog te duur voor ons.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:53 schreef Joene het volgende:
www.ltur-ams.com , toch geen disney?
Turkije moet lukken. We worden doodgegooid met lastminute-aanbiedingen richting Turkije.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:41 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Met een last minute weet je natuurlijk niet zeker of je nar je land/plaats kunt.
Die had ik ook al. Maar daar kan ik zo weinig vinden over last minutes naar Miami. Want daar wil ik heen. Dan geen fly-drive maar gewoon daar chillen.......quote:Op maandag 5 juli 2004 11:49 schreef _oxygen_ het volgende:
D-reizen
Ik ga ff druk aan het zoeken. Die vakantiediscounter was ik ook al tegen gekomen natuurlijk. Die zijn dus betrouwbaar???quote:Op maandag 5 juli 2004 12:23 schreef Coconut het volgende:
Hier: Handige Links
Tot op heden vindt ik het erg betrouwbaar. Netjes dat ik meteen werd gebeld en de reisbescheiden snel in bezit had.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ga ff druk aan het zoeken. Die vakantiediscounter was ik ook al tegen gekomen natuurlijk. Die zijn dus betrouwbaar???
Op het moment dat wij als moderators het beeld krijgen dat een organisatie onbetrouwbaar is (door negatieve verhalen die enigzins verifieerbaar zijn bijvoorbeeld) dan halen wij de link uit het topic.quote:Op maandag 5 juli 2004 13:53 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik ga ff druk aan het zoeken. Die vakantiediscounter was ik ook al tegen gekomen natuurlijk. Die zijn dus betrouwbaar???
Met de trein naar het dolfinarium.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:59 schreef uszo_uszo het volgende:
Ik ben van plan om deze zomer samen met een kameraad van mij, met een tas met geld en een koffer naar schiphol te gaan, en daar maar eens kijken waar ze me heen kunnen brengen.
is ook leuk maar het idee is wel om nederland te verlaten. Heb het vorig jaar gedaan, vakantie in Nederland, 3 weken regenquote:
Ik ben een paar jaar terug in de meivakantie naar Zuid-Frankrijk gegaan, op een paar kilometer van de middellandse zee. We hadden aldaar een noodweer dat de campingeigenaar in geen 10 jaar gezien had, terwijl het in Nederland 25 graden was.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:24 schreef uszo_uszo het volgende:
[..]
is ook leuk maar het idee is wel om nederland te verlaten. Heb het vorig jaar gedaan, vakantie in Nederland, 3 weken regen![]()
Maar dat was dus alleen het vliegticket. Hoeveel kostte dat als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef i-spy24 het volgende:
Toevoegend:
Ik heb het ook weleens gedaan in een 'dronken/jolige' bui met een maat van me.
Gewoon paspoorten meegenomen na een avond stappen,cc bij ons en en verder
helemaal niks dan behalve onze gsm's en de powerbooks.
Ook geen extra kleding/schoeisel of zelfs een tandenborstel.
Tijd gedood met inkopen nadat we ons bij de balie van KLM 1st class hadden aangemeld
en kenbaar gemaakt dat we gewoon de eerste beste vlucht naar een ver land wilden voor 2 personen.
Sta je daar als een stel lullo's uren later op het vliegveld van Buenos Aires,Ezeiza, zonder ook
maar iets geboekt te hebben als in een Hotel e.d.![]()
Maar alles was snel opgelost want zoals we allemaal weten: Heb je geld dan kun je alles krijgen.
Mooi land Argentinie !
coolquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef i-spy24 het volgende:
Toevoegend:
Tijd gedood met inkopen nadat we ons bij de balie van KLM 1st class hadden aangemeld
en kenbaar gemaakt dat we gewoon de eerste beste vlucht naar een ver land wilden voor 2 personen.
Sta je daar als een stel lullo's uren later op het vliegveld van Buenos Aires,Ezeiza, zonder ook
Maar alles was snel opgelost want zoals we allemaal weten: Heb je geld dan kun je alles krijgen.
Mooi land Argentinie !
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef i-spy24 het volgende:
Toevoegend:
Mooi land Argentinie !
Ja voor zoiets vreesde ik eigenlijk al. Ik kon me al zo lastig voorstellen dat het allemaal zo eenvoudig was om een reis lastsecond te boeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:49 schreef Anja het volgende:
verhaal
Nee, zeker geen aanrader. Gewoon aantal keer bij reisbureau binnen lopen dan heb je veel meer kans op wat leuks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:57 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
Ja voor zoiets vreesde ik eigenlijk al. Ik kon me al zo lastig voorstellen dat het allemaal zo eenvoudig was om een reis lastsecond te boeken.
Zakenmensen zijn dat vooral. Mensen die op het allerlaatste moment nog even op bespreking moeten en via het reisbureau geen ticket meer hebben kunnen bemachtigen..quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef Douwe het volgende:
Dan zijn ze nog duurder
Heb het ook wel eens geprobeerd, zelfs voor simpele vluchten naar Madrid of Berlijn zou ik me dan al scheel hebben betaald. Punt is dat ze uitgaan van een bepaalde groep reizigers die op het laatste moment móet vertrekken, en zodoende toch wel de volle mep betaald.
Dat kan veel goedkoper als je gewoon tijdig boekt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:31 schreef Douwe het volgende:
Heb het vorig jaar toevallig twee keer gedaan, impuslief naar de luchthaven gaan en proberen. Enige betaalbare was destijds Coventry (220 euro, Thomsonfly) en Parijs (180 euro, Varig).
lTur valt inderdaad zwaar tegenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef Douwe het volgende:
Ltur, is dat. Hebben ook een website: Ltur. Misvatting is dat ze spotgoedkoop zijn, en ze doen inderdaad enkel pakketreizen.
idd was nou maar bij FC Utrecht gebleven!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef Sam_Raimi het volgende:
Tja Dirk, in een feijenoord shirt betaal je altijd dubbel![]()
dat doe je toch alleen als je bij een luchtvaartmaatschappij werkt?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:33 schreef JoleX het volgende:
heeft er iemand hier ervaring met standby vliegen?
hoezo valt dat tegen dan? om maar even een bump te geven.. ik ga morgen in ieder geval even naar schiphol, kijken of er nog een leuke last minute is. ik heb dit dus nog nooit gedaan maar het lijkt me best leuk. tenminste als er wat te vinden is, anders kan ik weer naar huisquote:
Bedankt, maar daarhad ik al gekeken, maar het grootste deel die site's kende ik al.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:19 schreef Lucille het volgende:
[FAQ] Handige links en seizoensoverzichten
Ja maar dan ben je natuurlijk niet zeker van dingen, sta ik dadelijk 2 dagen op schiphol. Opzich ook leuk, maar niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:29 schreef Draw het volgende:
Waarom niet gewoon met je koffers naar het vliegveld en daar een last minute boeken?
Dan wordt het waarschijnlijk zonnebanken voor je....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:31 schreef simra het volgende:
[..]
Bedankt, maar daarhad ik al gekeken, maar het grootste deel die site's kende ik al.
Er zijn toch altijd van die vluchten die nog net voor vertrek gevuld moeten worden ? Ik heb namelijk geen zin om 400+ exclusief te gaan betalen voor 8 dagen zon haha want inclusief kom je dan ook wel weer op 500+
Dat snap ik, maar is het niet zo dat de belastingen vanaf bv. Eindhoven of Rotterdam lager zijn ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dan wordt het waarschijnlijk zonnebanken voor je....
Vakantie kost geld en onder de ¤ 300 p.p. voor alleen de reis (inclusief alle belastingen etc.) zul je echt niet uitkomen...
Die gaan niet allemaal over het ding wat ik vraag, daar zitten vragen tussen naar bv curacao enz.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Lastminute??
Last minute boeken via internet
op Schiphol lastminute boeken......??
Last Minute... wie helpt me...?
prijzen last minutes spanje
Wie heeft goede ervaringen met Last-Minute?
Last minute
Last minute, aan te raden?
De beste site of reisbureau om last minute te boeken
super last minuter vanaf schiphol
Een echte last minute
Prijzen lastminutes op schiphol zelf
Ik voel een merge aankomen. Dit topic zal dus opgenomen worden in het eerstgenoemde topic. Mocht je het plotseling kwijt zijn.
Thomas Cook beweert dus lastminute voor een paar tientjes naar Spanje en Turkije te vliegen vanaf Schiphol... wie gaat dat verhaal eens checken bij de balie op Schipholquote:Stormloop op lastminutetickets
RIJSWIJK - Nederlanders ontvluchten de regen in eigen land en masse voor een lastminutevakantie in een zonnig buitenland. Grote reisorganisaties als Thomas Cook en OAD meldden maandagmiddag dat het aantal lastminuteboekingen 20 tot 25 procent hoger ligt in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar.
Marktleider TUI noemt geen percentage, maar ziet wel "uitzonderlijke groei", met name in de last minutes naar zonbestemmingen.
"De lastminutereizen en lastsecondtickets zijn niet aan te slepen", stelt een woordvoerster van Thomas Cook. "Het loopt storm op de balie op Schiphol, waar we deze reizen verkopen. Bij lastminutereizen gaat het om vakanties die nog in augustus beginnen. Daarnaast zien we dat steeds meer mensen op de bonnefooi naar Schiphol komen en aan de balie een lastsecondticket boeken. Voor een paar tientjes vlieg je dan retour naar landen als Turkije of Spanje."
Via merken als Neckermann verkoopt Thomas Cook deze dagen 20 procent meer lastminutes in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. "Dat heeft zeker te maken met de weersomstandigheden. Het weer heeft altijd een direct effect op de boekingen. Tijdens de hittegolven, dat is helemaal nog niet zo lang geleden, zaten de lastminuteboekingen in een flinke dip".
Commercieel directeur Julius ter Haar van OAD ziet in grote lijnen dezelfde ontwikkeling. "Mensen die van plan waren deze zomer in Nederland te blijven, kiezen vanwege het slechte weer alsnog voor een vakantie in het buitenland. Wij schatten dat het aantal lastminuteboekingen ongeveer 25 procent hoger ligt als je het vergelijkt met vorig jaar rond dezelfde tijd."
TUI moet veel mensen teleurstellen die op korte termijn naar het buitenland willen. "Er is veel vraag, maar onvoldoende beschikbaarheid. Alleen de laatste tien dagen van augustus bieden nog enige beschikbaarheid", aldus een woordvoerster van TUI. "De interesse voor onze websites is de laatste tijd flink gestegen. Deze interesse resulteert vaker in een boeking op dit moment. Een groot deel van onze capaciteit op korte termijn is echter al uitverkocht."
Ik kreeg net nog een mailtje van Vakantiediscounter met wat leuke lastminutes (allemaal vertrek begin september):quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:31 schreef john6 het volgende:
Wij willen begin september ook nog gaan voor last minutes, alleen krijg ik het idee dat we naast het net vissen. idd niet veel meer te krijgen
Nog bepaalde landen waar je wel of niet naar toe wil... en ga je voor zon en strand of wil je ook nog wat zien?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:17 schreef junkiexp het volgende:
Iemand nog leuke last-minutes?
We willen graag 11 oktober vertrekken,en dan een dag of 8 blijven.
We hadden wel een goede reis naar benidorm,maar het weer is daar een beetje klote.
Daarom zijn er altijd meer tickets verkocht dan dat er zitplaatsen zijn in het vliegtuig. En zijn de annuleringskosten voor veel tickets 100%. Die stoel is dan toch al betaald en het heeft geen zin om die stoel dan nog eens heel goedkoop te verkopen. Dus ga je uit van een kans om die stoel aan iemand te verkopen die er wel 10x de normale prijs voor betaald....quote:Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef versteegrob het volgende:
Dat dacht ik al maar hoe zit het met tickets die op dezelfde dag worden vergeven? Bijvoorbeedl als mensen ziek worden? Want ik heb echt geen zin om in een stom inc. hotel te zitten in Turkije. De vakantie moet wel iets leuks brengen, bijvoorbeeld NY.
Dat zij nou niet bepaald steden waar je een goedkope lastminute reis naartoe boekt. Misschien dat je op www.thalys.nl nog een goedkoop treinticket naar Parijs kan krijgen. Hotels zijn altijd zo'n beetje dezelfde prijs, ongeacht wat www.nachtjeweg.nl of www.hotelletje.nl je doen geloven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:09 schreef FritsBom het volgende:
Er zal vast een dergelijk topic bestaan maar ik kan het zo 1,2,3 niet vinden. Mijn vraag is waar ik goedkoop veel lastminutes kan vinden. Ik wil het komende weekend namelijk weg. We denken aan bijvoorbeeld Maastricht, Parijs of Londen.
Daar zou ik an sich geen problemen mee hebben, maar we hebben ook huisdieren en daar moet voor gezorgd worden.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:33 schreef D.Rose het volgende:
Ze zijn er wel, maar je moet ze niet bij het reisbureau halen, maar gewoon naar Schiphol gaan.
Daar hebben ze de 'echte' last minutes.
Na dit laatst weer eens in een verloren uur op Schiphol bekeken te hebben, kwam ik tot de conclusie dat lastminute boeken via internet makkelijker en goedkoper is.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:33 schreef D.Rose het volgende:
Ze zijn er wel, maar je moet ze niet bij het reisbureau halen, maar gewoon naar Schiphol gaan.
Daar hebben ze de 'echte' last minutes.
geen probleem.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:45 schreef Reneuh het volgende:
Ah ok, ik had alleen op de eerste pagina gekeken voor een gelijk topic![]()
Dat was dan wel een lastminute op dit moment. Op 20 juni is het iets meer hoogseizoen en zal de keuze beperkter zijn, dat is wel iets om rekening mee te houdenquote:Op maandag 23 april 2007 20:25 schreef mirannie het volgende:
Ik zou voor een last minute gaan. Als ik kijk wat ik zelf voor een weekje Spanje betaal met mijn last minute, denk ik dat ik het nooit meer anders ga doen.
Mijn vakantie is in de meivakantie, toch ook niet bepaald laagseizoen te noemen. is normaal gesproken zelfs duurder dan eind juni...quote:Op maandag 23 april 2007 20:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was dan wel een lastminute op dit moment. Op 20 juni is het iets meer hoogseizoen en zal de keuze beperkter zijn, dat is wel iets om rekening mee te houden
Is onzin, is niet meer zo tegenwoordig. Heb 't pas nog geprobeerd maar er is geen maatschappij meer die dit doet, tickets zijn juist duurder.quote:Op zondag 29 april 2007 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe erg last minute?
Want het kan zo last minute dat je met je koffer en paspoort naar schiphol gaat en daar bij L'ature boekt en een uur later instapt in het vliegtuig en dat scheelt aanzienlijk
quote:Op zondag 29 april 2007 11:44 schreef Nutcaze het volgende:
[..]
Is onzin, is niet meer zo tegenwoordig. Heb 't pas nog geprobeerd maar er is geen maatschappij meer die dit doet, tickets zijn juist duurder.
L'ature verkoopt alleen aanbiedingen die echt wegmoeten, als je bij maatschappijen balie's langsgaat ben je idd meer kwijtquote:Op zondag 29 april 2007 11:49 schreef Nutcaze het volgende:
Heb 't 4 maanden geleden nog geprobeerd, last second proberen te regelen. Niet 1 maatschappij die goedkope tickets kon bieden. Elke balie waar we kwamen kregen we ook hetzelfde te horen: "last second bestaat niet meer meneer. Dat was vroeger. Tegenwoordig betaal je alleen maar meer. Achterliggende reden is dat er altijd wel iemand met zo'n vlucht mee moet en die dan de hoofdprijs betaalt, levert meer op dan 10 gasten die voor niets mee gaan." Bij ELKE balie hebben ze ons dit verteld.....
OK cool, zal 't onthouden. Heb er nog nooit van gehoord maar ze hebben wel een hoop bestemmingen zie ik. Interessant...quote:Op zondag 29 april 2007 11:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
L'ature verkoopt alleen aanbiedingen die echt wegmoeten, als je bij maatschappijen balie's langsgaat ben je idd meer kwijtDat komt omdat ze bepaalde hoeveelheid in hebben gekocht en afspraken hebben gemaakt dat het niet onder een bepaalde prijs verkocht mag worden, L'ature heeft deze afspraken niet
http://www.ltur.com/shops/AM2/index.ltml
quote:Op zondag 29 april 2007 11:49 schreef Nutcaze het volgende:
Heb 't 4 maanden geleden nog geprobeerd, last second proberen te regelen. Niet 1 maatschappij die goedkope tickets kon bieden. Elke balie waar we kwamen kregen we ook hetzelfde te horen: "last second bestaat niet meer meneer. Dat was vroeger. Tegenwoordig betaal je alleen maar meer. Achterliggende reden is dat er altijd wel iemand met zo'n vlucht mee moet en die dan de hoofdprijs betaalt, levert meer op dan 10 gasten die voor niets mee gaan." Bij ELKE balie hebben ze ons dit verteld.....
Ik kijk wel eens op Schiphol en die prijzen voor die last-second reizen vallen best tegen en komen vaak duurder uit als een lastminute.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef Swowie het volgende:
Ja maar ik bedoel geen last-minute, want dat is iets anders dan een last-second. Een last-minute is vaak even duur dan een normale reis en niet wat ik wil gaan doen.
Ik heb wel wat verhalen gehoord van mensen die voor een prikkie (stoelprijs) ergens heen kunnenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:00 schreef daanski82 het volgende:
zo ver ik gehoord heb betaal je gewoon de normale prijs
Hoe gaat het in z'n werk? Wat ben je ongeveer kwijt? En waar kun je dit precies doen? Schiphol zelf, ergens er buiten ?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:26 schreef Norro-tje het volgende:
het is erg leuk om te doen allen, moet je je bagage wel een beetje algemeen en voorbereid inpakken, en wat cash reserveren op spullen ter plekke te kopen.
Voor jou welquote:Op maandag 14 mei 2007 21:07 schreef Viswijfje het volgende:
whaha wat is stoelprijs dan? net als bij de ikea voor een stoel??
En wat ben je dan kwijt voor een vlucht? Ervaring? Want op die website van L'TUR zie ik veel dure reizen vooral...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:38 schreef schatje het volgende:
L'TUR Schiphol, Vertrekhal 3 tegenover balie 23
Dan kijk je niet goed, zie genoeg koopjesquote:Op maandag 14 mei 2007 21:43 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
En wat ben je dan kwijt voor een vlucht? Ervaring? Want op die website van L'TUR zie ik veel dure reizen vooral...
Zoals? Link? Maargoed, ik zoek dus eigelijk mensen die ervaring hebben met het naar een luchthaven gaan, vragen wat er beschikbaar is en 3 uur later in de lucht zitten... Lijkt me super!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed, zie genoeg koopjes
Ervaring mee jaquote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Zoals? Link? Maargoed, ik zoek dus eigelijk mensen die ervaring hebben met het naar een luchthaven gaan, vragen wat er beschikbaar is en 3 uur later in de lucht zitten... Lijkt me super!
Ja, dat zijn dan die 5+1 sterren hotels. (zoals ze zich zelf profileren) Bijvoorbeeld met ultra-allinclusive of dat soort dingen. (heb je vaak in die resorts)quote:Op maandag 14 mei 2007 22:23 schreef Vogue het volgende:
6 sterren hotels? Ik wist niet dat die bestonden... Je hebt max. 5 sterren, en 1 hotel heeft er 7, dat lelijke ding in Dubai.
Dit gaat om zgn 'last second' aanbiedingen, weer iets anders dan last minutequote:Op maandag 28 mei 2007 15:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens mij hadden we hier al een topic over: Het grote 'Last Minute'-topic
We voegen het later wel weer samen.
Ja als je veel onzekerheden wilt hebben. Bedoel op de bonnefooi gaan is leuk en spannend voor de eerste keer maar om nu daar aan te komen en vervolgens aan te horen dat je maar wat uurtjes wat moet gaan achten en dan hopen dat er iets komt,tja...dan heb ik wel wat beters te doen. Maar goed, c'est moi..quote:Op zondag 27 mei 2007 23:23 schreef Earry het volgende:
Ik hoorde een tijdje geleden van iemand dat ze een aantal jaar geleden wel eens naar het vliegveld gingen met alleen wat kleren ingepakt (veel dunne kleding zodat laagjes mogelijk zijn), paspoort bij en that's it. Vervolgens kochten ze terplekke een ticket (érg goedkoop) en gingen ze naar een land waarvan ze voordat ze het ticket boekten geen flauw idee hadden. Kan dit nog steeds? Hoe? Heeft iemand hier ervaring mee?
Het lijkt mij namelijk wel leuk om te doen
Of last call, zo wordt het ook genoemd.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:01 schreef Earry het volgende:
[..]
Dit gaat om zgn 'last second' aanbiedingen, weer iets anders dan last minute
LOL, ik selecteer de goedkoopste aanbieding.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:05 schreef paultj90 het volgende:
Het lijkt mij ook wel wat om te boeken op schiphol. Alleen met google kom ik hierop uit:
http://www.schiphol.nl/_plan_book/Over_ons_en_voorwaarden.jsp;jsessionid=GD2gpJynGTLjyXGDTvl2w2J1H!3632652?ASSORTMENT%3C%3East_id=1408474395729235&FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302572970&GENERIC%3C%3Eclicked_folder_level_0=2534374302572970&VIRTUAL_TEMPLATE%3C%3Evt_id=10134198674617628&bmUID=1178809952165&bmLocale=nl
quote:Ronduit slecht, nooit meer. Poep drijft gewoon in de douche tijdens het douchen.
Manager is onbeschoft en arrogant. Zo een hotel als Slavei heb ik nog nooit meegemaakt.
quote:Algemeen:
Eenvoudig, maar leuk hotelcomplex. Het vriendelijke personeel spreekt onder andere Engels en zal er alles aan doen om het u naar de zin te maken.
Moet je in oktober terugkomen. Of gewoon zelf wat boeken / regelen in plaats van het gemak van het reisbureau te gebruiken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:04 schreef t0n het volgende:
Omdat ik ze wil boeken, wellicht, maar dan moeten ze niet 400 euro kosten, sterf dan maar. vind ik.
Boven in Vertrekhal 2 staan een paar reisbureaus. Overigens blijft het makkelijker en goedkoper om op de genoemde sites wat te boeken. Want om nou een paar keer naar Schiphol te gaan hiervoor is toch wat overdreven. Direct vertrekken is er niet meer bij tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:55 schreef t0n het volgende:
Maar, staan die ergens in een hal dan, of hoe werkt dat?
Als je goed zoekt en niet te hoge eisen stelt, kun je op internet nog wel wat vinden voor die prijs.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Minder dan 400 euro...
Veel plezier
Jammer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Boven in Vertrekhal 2 staan een paar reisbureaus. Overigens blijft het makkelijker en goedkoper om op de genoemde sites wat te boeken. Want om nou een paar keer naar Schiphol te gaan hiervoor is toch wat overdreven. Direct vertrekken is er niet meer bij tegenwoordig.
dat is wel heel bizar goedkoop man!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:44 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben pas geleden met een verder totaal ongeregelde last minute op vakantie geweest.
We zijn naar Croatië (Dubrovnik) gegaan en we hadden eigenlijk alleen de tickets geregeld en de treinkaartjes naar Brussel Zaventem (omdat de vlucht daarvandaan vertrok)
Aangekomen in Dubrovnik zijn we met een taxi naar het centrum gereden en naar het goedkoopste hotel volgens de reisgidsen gegaan.
Helaas was een kamer lokaal huren veel te prijzig dus zijn we het hotel maar snel weer uitgelopen, buiten werden we echter aangesproken door een persoon die kamers te huur had.
Wij kijken en we waren moe dus kamer voor 1 nacht genomen voor een redelijke prijs (¤20 P.P/P.N)
Helaas beviel de kamer niet helemaal dus zijn we dezelfde avond naar een camping in de buurt gelopen (ik had ook een tentje bij me), maar nog voor we daar aan waren gekomen sprak een jonge vent ons aan die ook kamers te huur had, en we mochten de kamer nog voor dezelfde prijs als de caming hebben ook (¤13 P.P/P.N)
Hiervoor hadden we een ruime kamer met 3 bedden (we waren met z'n 2en) en we konden gebruik maken van een ruim terras, BBQ, strechers, keukentje, koelkast () en we hadden nog uitzicht op zee ook (even trap naar beneden lopen en je was er al).
De verhuurder was ook een aardige vent, altijd in de weer om nieuwe mensen naar zijn kamers te krijgen (hij had 25 bedden, sommige kamers zelfs met airco) en omdat wij nederlanders zoveel gezelliger en aardiger waren dan de engelsen, amerikanen, noren, turken en russen mogen we de volgende keer gratis daar verblijven en krijgt iedereen die wij aanbevelen ook korting.
Dus als je nog een kamer zoekt in Dubrovnik, PM maar voor het adres.
Ps. ik heb zelf niets met die verhuurder te maken, ken 'm amper, dus ik heb er geen commerciële belangen bij om hem aan te bevelen.
Ik heb een leuke en goedkope vakantie gehad (143 euro voor6 dagen en 2 personen) en wie wil dat nou niet??
als je nou de link naar die site weghaald, maak je nog kans op echte reacties, en niet zulks als in je 'eigen' topics....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:55 schreef Lindadalinda het volgende:
Ik heb maar 1 site gevonden waar je echte lastminutes kan boeken:http://www.echtelastminutes.nl, maar ik ben iedere keer te laat, ze hebben meestal maar 3 of 4 lastminutes die voor je neus worden weggeboekt. Je moet dus dagelijks (denk smorgens) op die site kijken. Misschien heb je geluk.
Linda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |