Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
Ik kon geen centraal (open) BB topic vinden. Gaat om de BB van mijn collega. Zijn e-mail map is ineens weg. Hij krijgt nog wel mail binnen want dat hoor je aan de tone, maar de map is weg dus hij kan 'm niet openen
Ik heb zelf de Samsung Galaxy S dus ik kan hem niet helpen, iemand sugggesties?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Zeg hem dat de enige oplossing is een fatsoenlijke telefoon te kopen, in plaats van de pauperberry.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame To a place where suffering is just a game But everybody's scared of this place, they're staying away Your little house on Memory Lane.[/i]
Op donderdag 21 oktober 2010 12:13 schreef Chowi het volgende: Zeg hem dat de enige oplossing is een fatsoenlijke telefoon te kopen, in plaats van de pauperberry.
Eensch, en hij ook Alleen hebben ze hier 1 of andere BB abbo lopen voor alle zakelijke foons, dus hij heeft geen keus
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!