abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2011 @ 18:35:46 #176
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_91076034
Nou ja, dan maar geen daemon (voorlopig).

De server start in ieder geval wel bij het opstarten op deze manier :)
heitieh
pi_91076201
Welke mafketel heeft dat Silverlight bedacht :)? Cross-browser, Cross-platform my ash werkt voor geen meter in Ubuntu
  zondag 9 januari 2011 @ 19:20:13 #178
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_91078249
quote:
Op zondag 9 januari 2011 18:40 schreef Kandijfijn het volgende:
Welke mafketel heeft dat Silverlight bedacht :)? Cross-browser, Cross-platform my ash werkt voor geen meter in Ubuntu
Silverlight doet het volgens mij helemaal niet. Moonlight is de opensource vervanger, maar werkt niet altijd super...
heitieh
  zondag 9 januari 2011 @ 19:22:29 #179
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_91078421
Erg stom ja, silverlight :r.
pi_91078730
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:20 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Silverlight doet het volgens mij helemaal niet. Moonlight is de opensource vervanger, maar werkt niet altijd super...
Ja die heb ik binnen, straks even proberen anders straks mijn vriendin te zeuren als ze mijn laptop jat. Uitzending gemist doet het niet /care
  zondag 9 januari 2011 @ 19:52:47 #181
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_91080522
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:40 schreef Kandijfijn het volgende:
Iemand bij Microsoft.
How can I make this topic about me?
  zondag 9 januari 2011 @ 20:18:05 #182
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_91082187
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:27 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ja die heb ik binnen, straks even proberen anders straks mijn vriendin te zeuren als ze mijn laptop jat. Uitzending gemist doet het niet /care
Uitzendinggemist doet het bij mij wel, maar RTLgemist niet... :P
heitieh
pi_91082352
Op zich is er weinig mis met silverlight/moonlight (althans, niet meer dan met bijv. flash), alleen de ellende is die stomme DRM zoals o.a. RTL gebruikt.
  zondag 9 januari 2011 @ 20:21:29 #184
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_91082399
quote:
3s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Op zich is er weinig mis met silverlight/moonlight (althans, niet meer dan met bijv. flash), alleen de ellende is die stomme DRM zoals o.a. RTL gebruikt.
RTL heeft van die iPad mp4 op de site toch? Die zijn wel te bekijken, dacht ik.
heitieh
  zondag 9 januari 2011 @ 20:22:33 #185
136730 PiRANiA
pi_91082472
De school van mijn broertje gebruikt Magister 5. En dat werkt niet met moonlight

pukey.gif
pi_91082640
quote:
99s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

RTL heeft van die iPad mp4 op de site toch? Die zijn wel te bekijken, dacht ik.
Ja klopt. Zet je user-agent op die van de iPad, en ga naar http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml dan kun je alles gewoon bekijken. Dat is ook het hele hypocriete van het verhaal.
  zondag 9 januari 2011 @ 21:22:17 #187
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_91087211
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:40 schreef Kandijfijn het volgende:
Juist in tegendeel. Het is een misselijke poging van MS om het cross-platform Flash om zeep te helpen. Er komen ook zo vaak updates dat de openbronvariant het onmogelijk kan bijhouden. (Silverlight is nu al bij versie 3).

Waarom zijn mensen zo verschrikkelijk aan Windows gehecht? Ik heb vandaag geprobeerd Ubuntu aan te prijzen, maar mensen willen liever Windhoos, alleen vanwege de naam.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zondag 9 januari 2011 @ 22:02:56 #188
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_91090299
quote:
Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Juist in tegendeel. Het is een misselijke poging van MS om het cross-platform Flash om zeep te helpen. Er komen ook zo vaak updates dat de openbronvariant het onmogelijk kan bijhouden. (Silverlight is nu al bij versie 3).

Waarom zijn mensen zo verschrikkelijk aan Windows gehecht? Ik heb vandaag geprobeerd Ubuntu aan te prijzen, maar mensen willen liever Windhoos, alleen vanwege de naam.
Ook een dualboot kon hun niet over de streep halen?
heitieh
  zondag 9 januari 2011 @ 22:38:24 #189
136730 PiRANiA
pi_91092995
Kan ik een livestream scrobbelen? :P
pi_91094114
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Enorm software aanbod en comptabiliteit.

Ik ben nu over op Ubuntu maar heb gevoel dat ik veel kennis weg gooi ;(
  zondag 9 januari 2011 @ 22:59:59 #191
136730 PiRANiA
pi_91094300
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:56 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Enorm software aanbod en comptabiliteit.

Ik ben nu over op Ubuntu maar heb gevoel dat ik veel kennis weg gooi ;(
Kennis weggooi :?
pi_91094414
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:59 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Kennis weggooi :?
Handigheden om bepaalde instellingen taken snel te doen in Windows. Deze vaardigheden heb ik niet in Ubuntu. Voel me computernoob net als mijn moeder zo af en toe :).

Maar ondek gelukkig steeds meer voordelen van Ubuntu. Meerdere bureaubladen zo simpel maar werkt zo fucking lekker met werkstukken maken.

-Edit-
Weggooien is de verkeerde term bedoel meer van kan ik niet in Ubuntu gebruiken
pi_91094688
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:01 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Handigheden om bepaalde instellingen taken snel te doen in Windows. Deze vaardigheden heb ik niet in Ubuntu. Voel me computernoob net als mijn moeder zo af en toe :).

Maar ondek gelukkig steeds meer voordelen van Ubuntu. Meerdere bureaubladen zo simpel maar werkt zo fucking lekker met werkstukken maken.

-Edit-
Je bedoelt dus juist dat je heel veel kennis opdoet ;)

overigens vind ik compatibiliteit juist een gigantisch zwak punt van MS. Het is helemaal nergens compatible mee, iedere compatibiliteit komt altijd vanaf de andere kant.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:06:43 #194
136730 PiRANiA
pi_91094724
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:01 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

-Edit-
Ah zo.

Er zal nog een wereld voor je open gaan. *O*
pi_91095119
quote:
3s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Je bedoelt dus juist dat je heel veel kennis opdoet ;)

overigens vind ik compatibiliteit juist een gigantisch zwak punt van MS. Het is helemaal nergens compatible mee, iedere compatibiliteit komt altijd vanaf de andere kant.
Ja dat vooral natuurlijk :9

Het heeft ook nog een groter doel, over een paar maand ben ik van plan een klein bedrijf te starten. Ik hoop dat wij zonder Windows kunnen kunnen we kapitalen mee besparen *) :9~.

Nu alleen nog Civ fatsoenlijk aan de praat krijgen dan ben ik een gelukkig man 8-)
pi_91098089
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Je opmerking raakt kant noch wal.

Er bestaat niet alleen MS. Er is ook een groeiende populatie Applegebruikers waar wel alles voor werkt. Simpelweg omdat Apple geld erin steekt om alles te laten werken en de gebruikscommunity er groot is. De Linuxgemeenschap steekt weinig geld erin dus komt er ook niets van de fabrikanten van Silverlight ed..
Overigens, ik stoor mij ook aan Ubuntu. Mensen gaan pas over op Linux/Ubuntu als het net zo goed out of the box werkt als Windows/ MacOS X. En als alles te bedienen valt met de GUI.

2 punten waar het nog niet goed mee zit in Linux en ik mij vaak aan erger.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_91098310
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Er bestaat niet alleen MS. Er is ook een groeiende populatie Applegebruikers waar wel alles voor werkt. Simpelweg omdat Apple geld erin steekt om alles te laten werken en de gebruikscommunity er groot is. De Linuxgemeenschap steekt weinig geld erin dus komt er ook niets van de fabrikanten van Silverlight ed..
Overigens, ik stoor mij ook aan Ubuntu. Mensen gaan pas over op Linux/Ubuntu als het net zo goed out of the box werkt als Windows/ MacOS X. En als alles te bedienen valt met de GUI.

Het zou niet out of the box mogen werken?

Er zou geld in gestoken moeten worden om bepaalde dingen goed te laten werken?

Ik snap je argumenten niet misschien ben ik dom
pi_91099380
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waar heb je het in hemelsnaam over? Dit heeft niets met geld of communities te maken. Dit is gewoon microsoft die software uitbrengt die alleen geschikt is voor Windows en OS X.
quote:

Juist 2 punten waarop Ubuntu aanzienlijk beter scoort dan Windows. Ga het eerst eens proberen voor je een mening geeft.
  maandag 10 januari 2011 @ 09:28:02 #199
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_91104400
Linux draait zelfs op een broodrooster, bij wijze van spreken.
heitieh
  maandag 10 januari 2011 @ 09:31:30 #200
136730 PiRANiA
pi_91104475
quote:
99s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:28 schreef Joooo-pi het volgende:
Linux draait zelfs op een broodrooster, bij wijze van spreken.
Letterlijk zelfs:
http://web.archive.org/we(...)or.us/linux/toaster/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')