quote:Doe eens niet zo blijOp donderdag 21 oktober 2010 11:59 schreef Jian het volgende:
Nou, daar gaan we dan, geheel in Teunstijl.![]()
Iemand nog wat te janken over de algehele teloorgang van de wereld of die van deze SC in het bijzonder
quote:Nee, klinkt te jong. Vergeet het dakje op de e niet.Op donderdag 21 oktober 2010 11:59 schreef Jian het volgende:
Iemand nog wat te janken over de algehele teloorgang van de wereld of die van deze SC in het bijzonder
quote:Ga je je jurkje ruilen?Op donderdag 21 oktober 2010 12:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, klinkt te jong. Vergeet het dakje op de e niet.![]()
![]()
Nou, ik ga! Hou me niet tegen. Ik kom een volgend topic wel terug. Of misschien ook niet. Nee, ga weg, go away...
*hand op voorhoofd houdt, stervende zwaan..
Ik ga weg, nee echt hoor. Dag, doei, au revoir, laterz!![]()
quote:Ja, was ik nog even.Op donderdag 21 oktober 2010 12:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga je je jurkje ruilen?
DOeiiiiiiiii meiske kuskus
quote:daar is iedereen gewoon welkom....Op donderdag 21 oktober 2010 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, was ik nog even.
Nee, facebooken.De wereld aan mijn voeten.
Daaag, doe ze de groeten bij TAL en kijk of ze nog plek in de herberg hebben, wil je?
quote:teun?Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef rubje het volgende:
wie heeft de TT gemaakt? Moet het niet Liefdevolle! topic zijn ipv met die S?
quote:Krijgt hij dan ook zijn eigen poppetje? Nou fijn, opgelost.Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar is iedereen gewoon welkom....
quote:Check.Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef rubje het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Krijgt hij dan ook zijn eigen poppetje? Nou fijn, opgelost.
quote:Nee...Doein...tot over een uurOp donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef Jian het volgende:
Dat kleffe gefriemel hier aan elkaar, ik wordt er af en toe helemaal wee van, zei ik trouwens af en toe, gadverdammeBlauw dekt trouwens Blauw, vertel eens wat nieuws, als ik zo'n opmerking maakt dan sta in meteen in het Banmeldtopic
Voorlopig ben ik weg, misschien kom ik nog wel eens kijken als de gelebber hier is afgelopen.
![]()
Iemand zin in een Barbeque ?
quote:en van Mekaar Houwen klopt ook niet hoor, maar die blijft gewoon lekker staan, gewoon op zijn Amsterdams, van mekaar houwen in plaats van ABN, we houden van elkander.Op donderdag 21 oktober 2010 12:06 schreef rubje het volgende:
quote:Nee, prima, je zat helemaal in de rol. Ik heb genoten.Op donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef Jian het volgende:
"Ik maakt", ik dacht ook aan hij, moet je maar denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |