quote:Natuurlijk niet, maar de verdeling van de prioriteiten soms..Op donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De mensen die surveilleren zijn ook dezelfde mensen die een misdrijf onderzoeken, natuurlijk...
quote:Die ligt natuurlijk bij de individuele agentOp donderdag 21 oktober 2010 13:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar de verdeling van de prioriteiten soms..
quote:Dit. Loop eens mee zou ik zeggen.Op donderdag 21 oktober 2010 13:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die ligt natuurlijk bij de individuele agent(voor sommige mensen zou het niet erg zijn om eens een weekje mee te lopen, geloof ik, nofi)
quote:Domme hooligan wordt gepest en geslagen door politieagenten. AaaaaaahOp donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
En bij het uitgaan zijn ze er ook als de kippen bij om je een bon aan te smeren voor openbare dronkenschap of het zitten/hangen op gebieden waar dit niet toegelaten is. 3 busjes sterk voor een klein groepje jongeren, wat een helden zeg
quote:Het zou jou ook overkomen als je een keer van je kamer af zou komen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:04 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Domme hooligan wordt gepest en geslagen door politieagenten. Aaaaaaah
quote:Want iedereen die buiten komt overtreedt wetten? Misschien dat je eens ergens kan gaan 'hangen' (hangjongerenOp donderdag 21 oktober 2010 14:06 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het zou jou ook overkomen als je een keer van je kamer af zou komen.
quote:Sommige mensen vragen er gewoon om. Mensen die zich gewoon gedragen hebben er geen last van, dus zegt genoeg of jou.Op donderdag 21 oktober 2010 14:06 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het zou jou ook overkomen als je een keer van je kamer af zou komen.
quote:Mooi, zou anders wat raar overkomen (ex medewerker)Op donderdag 21 oktober 2010 13:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die ligt natuurlijk bij de individuele agent(voor sommige mensen zou het niet erg zijn om eens een weekje mee te lopen, geloof ik, nofi)
quote:Wat bedoel jij met gewoon gedragen?Op donderdag 21 oktober 2010 14:09 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Sommige mensen vragen er gewoon om. Mensen die zich gewoon gedragen hebben er geen last van, dus zegt genoeg of jou.
Mijn kamer
quote:Dan zou jij ook beter moeten wetenOp donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef fs180 het volgende:
[..]
Mooi, zou anders wat raar overkomen (ex medewerker)
quote:Dat zei ik heul niet...Op donderdag 21 oktober 2010 17:44 schreef fs180 het volgende:
Ik mag tegenwoordig nieteens meer klagen over de poltie
quote:Ze dragen toch allemaal kleding waar 'POLITIE' op staat? Als je 112 belt, en vraagt om 'De Politie', heb je dan een keuzemenutje waarin je kan aangeven 'Ik wil niet zo'n mongool die op koopavond door de stad loopt, maar zo eentje die zich bezig houdt met misdrijven oplossen' ?Op donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De mensen die surveilleren zijn ook dezelfde mensen die een misdrijf onderzoeken, natuurlijk...
quote:Toch knap dat je aan de hand van alleen die opmerking zou moeten kunnen opmaken of iemand al dan niet bij de politie werkt.Op donderdag 21 oktober 2010 19:40 schreef Jeff89 het volgende:
Ik krijg nooit politie, maar dat kan ook te maken hebben met dat ik mijn eigen zaakjes oplos.
Laat me raden, vrijwilliger?
quote:Daar gaat het toch niet om.Op donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef Jeff89 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die niet persoonlijk betrokken is, hier zo verdedigend tegenover staat.
quote:En je onderbouwing daarvoor is precies.... wat?Op donderdag 21 oktober 2010 19:52 schreef Jeff89 het volgende:
Waarom zou ik in godsnaam kennis moeten hebben van wat er plaatsvind op de werkvloer bij de politie? Ik constateer gewoon dat de politie, als hulpverlenend, wet en orde handhavend en orgaan van de overheid voor mij, als (would be) consument (van hun dienst) nauwelijks nut heeft.
quote:Ervaring met de politie als consument van hun diensten, en ervaringen van naasten van mij als consument van hun diensten. Was jij het niet die zojuist aanvoerde dat ik kennis zou moeten hebben van wat er gebeurt op de werkvloer bij de politie?Op donderdag 21 oktober 2010 19:53 schreef Five_Horizons het volgende:
En je onderbouwing daarvoor is precies.... wat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |