quote:
Op zondag 5 juni 2011 13:19 schreef 16meter het volgende:Mooie exemplaren!

Wij hebben sinds kort ook 2 katjes, erg leuke beestjes. Zijn nu zo'n 10 weken oud.
Vraagje: Ik gebruik als kattenbakgrind nu Foetsie-ba van Tom Poes (what's in a name), maar vind het niet zulk geweldig spul. Het geeft bruin af aan de pootjes van de katten (zijn klei-achtige korrels) en qua geur gaat het snel stinken.
Ze krijgen hier alleen brokken (goedkope shizzle van Action) met af en toe wat rauw vlees als traktatie. Al ervaring met dat Carnibest? Zal wel vrij prijzig zijn?
Voor korrels gebruik ik Biokats Fresh. We hebben een dichte kattenbak alleen de 'voordeur' is helaas kapot. Met een zak van 20 kg doen we ruim 2 weken. (2 katten die volledig binnen zitten dus)
Of dit lang is weet ik niet. Maar de plasbollen vallen niet zo snel uit elkaar als die goedkope troel (lidl) die ik eerst had.
Wat betreft voer wij hebben op het begin Hill's Science plan voor kittens gegeven. Nadat ze 'geholpen' waren zijn we overgestapt naar Royal canin indoor. Als je graag wat natvoer aan ze wilt geven zou ik zakjes kopen van hetzelfde merk voer waar je ook de brokken van hebt.
Als ze namelijk carnibest eten moeten de darmen een hele andere zuurgraad ontwikkelen dan met brokken. Het is dus het beste om of carnibest of brokken te geven aan ze. Zodat de darmen niet te overstuur raken

Binnenkort moet je wel ff foto's posten

Voor de mensen die nu dit topic in 1 keer op zien komen.
Tibby en Lennart maken het helemaal top. Lennart heeft een groeispurt gemaakt en is nu 4 kilo schoon aan de haak. Tibby is een kieskeurige eter en is nu ruim 3 kilo.
Hier 2 foto's
![282mf44.jpg]()