en mijn huisje is een stuk mooier en warmer aangekleed straksquote:Op woensdag 3 november 2010 23:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Was overigens gezellig en mijn zolder word een stuk leger. Kom je van alles tegen waarvan je niet eens meer weet dat je het hebt
Is toch leuk!
quote:Op donderdag 4 november 2010 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Wat zijn die Nijntjegordijnen leukEn een fiets heb je dus ook al, DJMO? Fijn zeg!
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoezo dan![]()
Mijn meneer begint al te klagen dat-ie het koud heeft en vraagt om een deken, oké, ik ruk een lade open en er vallen 2 warme fleesjes uit, dus we bevriezen niet.![]()
Laat je ff weten hoe Jan reageerde?
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:25 schreef DJMO het volgende:
is een hitmeneer had ze binnen vijf minuten na z'n wakker worden te pakken, oke. geef m wat papier, maar goed, m'n tafel, z'n handen en pyama zitten ook onder de viltstift
![]()
(gelukkig al een oude, geen nijntje, pyama overigens
)
doe maar niet, anders zie ik hem hier nog zo voorbij / over vliegenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wil dat kleed ook wel buiten hangen hoor, met deze wind heb jij dan toch je vliegend tapijt
Foto's willen we zienquote:Op woensdag 3 november 2010 14:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
Overigens, over iets meer dan 3 weken krijg ik een nieuwe eettafel dus heb ik een gekalkte massief eiken eettafel van 180X90 in de aanbieding. Mag een klein schuurbeurtje hebben en de poten hebben we ooit 2 centimeter afgezaagd en er later weer aangeschroefd maar is een fijne tafel, echt zo'n kluun-maar-raak-kan-wat-hebben-tafel.
Alleen is er één maar, die doen we ondanks die kleine schade niet gratis weg. Voor 50 euri mag-ie weg (of voor een heeeeeel mooi boeket bloemen maar dan wel wit)
Wie maakt me los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |