Heb je hyves? dat is misschien wat handiger om te pb'en hahaquote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef Abeba het volgende:
[..]
Goed bezig! Als je mocht kiezen tussen die drie, welke zou je dan kiezen? Ik heb mijn eerste gesprek met EY van de week, KPMG moet ik even afwachten. M'n favoriet is toch wel Ernst & Young. Wat voor vragen kreeg je? En heb je misschien nog tips voor me?
Nee september 2011, februari kun je niet instromenquote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef Maraca het volgende:
Solliciteren jullie beide voor februari 2011?
Klopt ik heb je een pm gestuurdquote:Op zondag 12 december 2010 19:31 schreef guessyess het volgende:
[..]
Heb je hyves? dat is misschien wat handiger om te pb'en haha
Nee voor september 2011, maar als je te lang wacht met solliciteren zijn alle plekken al vol.quote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef Maraca het volgende:
Solliciteren jullie beide voor februari 2011?
quote:Op zondag 12 december 2010 19:31 schreef guessyess het volgende:
[..]
Nee september 2011, februari kun je niet instromen
Ah, duidelijkquote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef Abeba het volgende:
[..]
Nee voor september 2011, maar als je te lang wacht met solliciteren zijn alle plekken al vol.
Ja, maar dat is het al bijnaquote:Op zondag 12 december 2010 20:34 schreef xminator het volgende:
Voor september kun je eigenlijk nog tot januari wachten met solliciteren
Ik zat afgelopen augustus bij PwC voor een plek in septemberquote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef Granaatappel het volgende:
Bij de presentatie van PwC op mijn universiteit 2 weken geleden werd gemeld dat de plekken van september 2011 al vol zaten, hier gaat het wel om afgestudeerde Masters (MSc).
Hoezo precies?quote:
Waarom zou je wachten als je toch al weet wat je wil doen?quote:Op zondag 12 december 2010 20:34 schreef xminator het volgende:
Voor september kun je eigenlijk nog tot januari wachten met solliciteren
Werk is allemaal wel het zelfde, ander klanten pakket misschien. Zou vooral op de mensen letten die er werken. Als je daarmee een klik hebt weet je dat je goed zit...quote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat maakt PwC anders dan ene E&Y/KPMG ? Zelf heb ik niet echt een verschil gezien namelijk.
Dat is nog eens snel resultaat. Top!quote:Op zondag 12 december 2010 16:40 schreef Maraca het volgende:
Januari 2009 (Mercator) heb ik en van juni 2010 heb ik alleen foto's van de uitwerkingenPM me maar als je ze wilt
Ik heb momenteel even problemen met mijn mail, maar ik zal ze zo snel mogelijk sturenquote:Op maandag 13 december 2010 18:12 schreef o0marisz0o het volgende:
[..]
Dat is nog eens snel resultaat. Top!
Ik hoop dat de PM is aangekomen, alvast bedankt voor het mailen!
Als?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |