Dan faal je wel zeg...quote:Op woensdag 3 november 2010 01:47 schreef Outlined het volgende:
ai ai ai
Waarom heb ik zo veel moeite met een inleidend vak belastingrecht op HBO nivo terwijl ik wel MSc ben
Goede vraag, vroeg mij hetzelfde af.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:16 schreef borisz het volgende:
Mensen binnenkort zijn er weer inhouse dagen bij de grote 4 + de divisie eronder. Aureus onze studievereniging organiseert mede mee.
Is het handig om voor dat soort dingen een pak uit de kast te trekken of is gewoon casual voldoende?
Het is gebruikelijk om een pak te dragen.quote:Op donderdag 4 november 2010 01:20 schreef JohnSpek het volgende:
[..]
Goede vraag, vroeg mij hetzelfde af.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:36 schreef Sam-x het volgende:
Studeert hier iemand ADAC? (associate degree accountancy)
Zelfs voor zo'n studentendag?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk om een pak te dragen.Enige keer dat ik zelf informeel naar een accountantskantoor ben gegaan was om te helpen met een verhuizing
zo, wie betaalt dat voor jou ?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:28 schreef guessyess het volgende:
Zijn er nog meer mensen die per september 2011 beginnen aan bachelor of science in accountancy aan nyenrode?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |