quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:30 schreef xminator het volgende:
Hmm zou handig zijn als ik volgende keer AO/BIV wel leer2 keer zonder leren gedaan: 5,1 en 4,5...
Moet denk die standaard zinnen stampen... Stamp werk
quote:Dan heb je het nog redelijk simpel, wij moeten een hele AO proces beschrijving maken. Dus krijg je een half a4tje met tekst over 1 bedrijf mag je daarvan 6 kantjes gaan schrijven....Op woensdag 20 oktober 2010 23:39 schreef borisz het volgende:
Volgende periode mag ik AIS(accounting Information Systems) over doen. Ofwel Biv + een Amerikaans boek. Starreveld
+ Bodnar .
Tentamen bestond uit 40mc vragen maar toch gefaald. Iets beter leren + ouwe tentamens doornemen zou wel moeten lukken
.
Voor mij is het een 3de jaar bachelorvak.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:55 schreef Jetfly het volgende:
Na de master A&C ben je toch RA? Of nog niet?
quote:Nee, je hebt nog post master, daarna moet je 3 jaar 'stage' lopen oftewel werken .Op woensdag 20 oktober 2010 23:55 schreef Jetfly het volgende:
Na de master A&C ben je toch RA? Of nog niet?
quote:http://www.wateenaccounta(...)nt/universiteit.htmlOp donderdag 21 oktober 2010 00:00 schreef Outlined het volgende:
Wat is er nou aan afwijkende opleidingen mogelijk op het gebied van accountancy: ik kom niet verder dan LOI, Open Universiteit of Nyenrode
quote:VUOp donderdag 21 oktober 2010 00:00 schreef Outlined het volgende:
Wat is er nou aan afwijkende opleidingen mogelijk op het gebied van accountancy: ik kom niet verder dan LOI, Open Universiteit of Nyenrode
quote:dik ¤3.000 per jaar. Bovendien wordt er al voorkennis verondersteld.
quote:Ja dat is dan ook vooral het RAtraject wat dan betaald wordt door je werkgever.Op donderdag 21 oktober 2010 00:03 schreef Outlined het volgende:
[..]
dik ¤3.000 per jaar. Bovendien wordt er al voorkennis verondersteld.
quote:Mijn hand doet pijn als ik eraan terug denkOp woensdag 20 oktober 2010 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan heb je het nog redelijk simpel, wij moeten een hele AO proces beschrijving maken. Dus krijg je een half a4tje met tekst over 1 bedrijf mag je daarvan 6 kantjes gaan schrijven....En dan hoe het wordt nagekijken
quote:Lukt het met de voorbereidingen van de OAT? Of is dat nu even een verboden woord?
quote:Ik ga begin november er aan beginnen. Ik werk nu fulltime + bezig met klussen aan mijn appartement dus om ook nog de OAT er bij te hebben wordt me op het moment wat teveel.Op donderdag 21 oktober 2010 17:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lukt het met de voorbereidingen van de OAT? Of is dat nu even een verboden woord?
quote:Dat is begrijpelijkOp donderdag 21 oktober 2010 17:47 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik ga begin november er aan beginnen. Ik werk nu fulltime + bezig met klussen aan mijn appartement dus om ook nog de OAT er bij te hebben wordt me op het moment wat teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |