quote:Thx! Ik ga vast in bedje liggen! Morgen ben ik gewoon BETER !Op donderdag 21 oktober 2010 22:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi!
Morgen ben je wel beter hoor, ik zal je een boost geven vanavond
quote:Inderdaad!Op donderdag 21 oktober 2010 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Thx! Ik ga vast in bedje liggen! Morgen ben ik gewoon BETER !![]()
quote:Ik heb niet eens een mobiele telefoonOp donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ha haVerder kan je me opvegen, mijn moeder heeft T9 uitgevonden, ze smst sneller dan dat ik doe
quote:nope, na ruim 3 jaar nog niet
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een mobiele telefoon
quote:nee bier is juist niet goed bij buik klachtenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:59 schreef Tezz het volgende:
Pezu, helpt bier ook tegen buikgriep??
Nu heb ik me laten vertellen dat ze in de kroeg ook gewoon cola verkopen, maar ik geloof er geen snars van.
quote:Kut. Wat moet ik dan drinken als ze geen cola hebben???Op vrijdag 22 oktober 2010 13:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee bier is juist niet goed bij buik klachten![]()
coal in d e kroeg? nonsens![]()
quote:Cola schijnt wel goed te zijn heb ik gehoord.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kut. Wat moet ik dan drinken als ze geen cola hebben???
quote:Het is ook wel lekker een eigen plek te hebbenOp donderdag 21 oktober 2010 23:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope, na ruim 3 jaar nog nietwant kinderen
(co-ouderschap hier, ik mag niet ver weg verhuizen. De meiden van vriendje zijn inmiddels volwassen en wonen op zichzelf
)
quote:lauwe cola zonder prik helpt idd maar of je dat in de kroeg zo kan bestellenOp vrijdag 22 oktober 2010 13:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Cola schijnt wel goed te zijn heb ik gehoord.
quote:Ik dacht dat het juist de prik was die het hem deed.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
lauwe cola zonder prik helpt idd maar of je dat in de kroeg zo kan bestellen
quote:Waarom dan perse colaOp vrijdag 22 oktober 2010 13:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist de prik was die het hem deed.
quote:Cola haalt ook roest van je oude spijkers af, dus het zal zeker ook wat doen voor je darmen!
quote:ja ik weets maar e zegt dat het om de prik gaatOp vrijdag 22 oktober 2010 14:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Cola haalt ook roest van je oude spijkers af, dus het zal zeker ook wat doen voor je darmen!
quote:Ja dat bruist de boel dan schoon natuurlijk.....Op vrijdag 22 oktober 2010 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weets maar e zegt dat het om de prik gaat
quote:neenee, ik denk dat het om de prik gaat.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik weets maar e zegt dat het om de prik gaat
quote:ja ik weet dat het als meficijn begon en ook dat er geen prik in zat en groen was.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:20 schreef oranjekoek het volgende:
http://eten-en-drinken.in(...)-enkele-feitjes.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |