quote:NahOp zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef G.R.S. het volgende:
Moet je Fall out 3 perse hebben gespeeld voordat je met New Vegas begint?
quote:Zit al op dik 9 uur, en weet niet eens waar boulder city isOp zaterdag 23 oktober 2010 20:46 schreef Jmsls het volgende:
Hmm ben nu rond Boulder City oid maar heb het gevoel dat de game al bijna klaar is terwijl ik pas 4 uur heb gespeeld ofzo.
quote:Wat doe jij dan, is zonder missies je level niet te laag om alles te verkennen?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit al op dik 9 uur, en weet niet eens waar boulder city is
quote:Lvl 7 atm, bijna 8. Nja doe sidequests als ik ze tegenkom, en kwam er een paar tegen als je de MQ volgt. Kreeg ook tussendoor 450 xp voor het fixen van een robot in PrimeOp zaterdag 23 oktober 2010 22:23 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Wat doe jij dan, is zonder missies je level niet te laag om alles te verkennen?
quote:Ben er nog geen 1 tegen gekomenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:25 schreef RickoKun het volgende:
Alleen een ja / nee antwoord graag:
Kan je in NV een eigen huis hebben zoals in FO3 ?
quote:Ja,Op zondag 24 oktober 2010 01:24 schreef sk888er het volgende:
Iemand al in de hidden valley bunker geweest? (heb je 75 lockpick voor nodig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, kan je weer niet verder spelen na het einde![]()
quote:Het ligt aan die Wethered Pistol inderdaad, ik hang er net een laserpointer aan: m'n scherm wordt vaag, en ik sta letterlijk met lege handen. Geen pistool te zienOp zaterdag 23 oktober 2010 19:30 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik zal zo is kijken, want de pistol werkte zegmaar wel zonder Ext. Mags
quote:idd ja.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die ghouls zullen wel je minste zorg zijn daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Jup,Op zondag 24 oktober 2010 01:24 schreef sk888er het volgende:
Iemand al in de hidden valley bunker geweest? (heb je 75 lockpick voor nodig)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm... al 27 uur gespeeld.![]()
![]()
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nu durf ik niet meer te spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Terecht.Op zondag 24 oktober 2010 02:07 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer te spelen.
quote:Ik deed het solo met heel veel saves opnieuw ladenOp zondag 24 oktober 2010 02:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Terecht.
Als ik Boone niet bij me had gehad, was ik het haasje geweest
quote:Heb Repconn nog niet gevonden. Maar dat is typisch, want ik ben zo iemand die altijd precies de verkeerde kant op loopt.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die ghouls zullen wel je minste zorg zijn daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |