quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
hahaaha, ik kijk een stukje Hello Goodbye en werkelijk!een vrouw met een zoon van 25 die tot op het bot verwend is.
Briljant! zo'n te blond te bruin te gouden mens die enorm stond op te scheppen over die zoon, en toen kwam er zo'n volgevreten papzak aanlopen.
![]()
Maar waarscijnlijk moet je het gezien hebben om de lol ervan te kunnen zien.
quote:Ohja, whahahaOp woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik kan me er een beeld bij maken. Hogefactor.
Zo heeft B. trouwens een collega die al eens in China is geweest en die heeft zich dus opgeworpen als China-expert uiteraard, die had een dramaaatisch mailtje rondgestuurd met allerlei do's en dont's en regels enzo. Echt my gooood hahahaha get a grip woman. T zijn net mensen hoor die chinezen...
quote:Ja joh mannen zijn daar veel makkelijker mee. Gewoon zeggen dat scheten en boeren echt NIET een teken van beleefdheid is en verder zit je wel goed.Op woensdag 20 oktober 2010 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ik heb wel beet hoor.de 25 meest spraakmakende persoonlijkheden. die Martien die met ik vertrek naar een kasteel in Frankrijk ging is uit de kast.
verrassend
en die Joris waar ik het laatst over had die naar Ikea ging om lelijke mensen te kijken.
Ik voel me zó normaal ineens.![]()
Oh wat fijn Huup, zo'n deskundige.Mannen zijn vaak wat makkelijker met zoiets denk ik? Tenminste, mijnese wel.
quote:Hahaha, jah, dát is zeker waarOp woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef huuphuup het volgende:
oh irritant van die codes zeg![]()
die gidsen zijn absoluut fijn hoor!
Maar ik moet altijd wel grinniken als ik dan weer mensen hoor over woeste plannen om te gaan backpacken met een LP gids en dan "ongerepte" dingen te willen zien. Uitspraken als dat ze juist géén toeristische dingen willen zien enzo. Dat ze het échte ... *vulmaarin* willen ervaren. Tsja. Zo erg off-the-trail is dat tegenwoordig niet meer.
Of je moet gaan backpacken in Noord-Korea, dan vind ik je wel een heldmaar verder, tsja.
Het doet mij een beetje denken altijd aan die alto's van het grafisch lyceum tegenover mijn huis in Rotterdam. Allemaal een uitstraling van kijk mij eens ánders zijn! En als dan de bel ging dan zag je zo een hele horde van die gasten met afgetrapte docs en een arafat-sjaal en een legerjas met bandpatches en veiligheidsspelden enzo naar binnen hobbelen. Typisch
quote:ja dus.. en van die grote industriele drogers hier op het vakantiepark. (dus geen sensitive-standen of wat dan ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |