quote:Beter dan falen op 2 van de 4 Grand Slams terwijl iedereen daar dikke punten pakt
quote:Buiten de US Open lig ik bijna overal eerste ronde eruitOp donderdag 21 oktober 2010 12:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Beter dan falen op 2 van de 4 Grand Slams terwijl iedereen daar dikke punten pakt
quote:collegaOp donderdag 21 oktober 2010 12:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
Buiten de US Open lig ik bijna overal eerste ronde eruit
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen het dan vergeten en ik eindelijk eens in kan lopen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen het dan vergeten en ik eindelijk eens in kan lopen
quote:Iedereen staat in de OP.Op donderdag 28 oktober 2010 23:05 schreef Salamando het volgende:
Ik voel me toch wel een beetje speciaal (dat zegt mijn moeder ook altijd), ik sta ook in de OP
Laat ik maar eens een switch maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Nee hoor, je kunt gewoon het volgende toernooi instromen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:28 schreef DKkuis het volgende:
Moet je je ergens/bij iemand aanmelden als je aan het xl's tennisgame mee wil doen?
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:28 schreef DKkuis het volgende:
Moet je je ergens/bij iemand aanmelden als je aan het xl's tennisgame mee wil doen?
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt gewoon het volgende toernooi instromen.
Dit vertelt het verhaal wel ja! Je staat op de lijst, je krijgt bij het volgende toernooi een PMquote:Op woensdag 3 november 2010 13:14 schreef Szura het volgende:
En intel is vast zo vriendelijk om je op de PM-lijst te zetten
Hij mag mijn ballenjongen wel zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
Dus hij mag meteen de Masters meespelen?
Ter compensatie.
En het racket van jou mag ie zeker ook vasthouden?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij mag mijn ballenjongen wel zijn.
Alleen als hij het balgevoel van Misa heeft.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En het racket van jou mag ie zeker ook vasthouden?
Niet te stoer hè, anders plaats ik screenshots van de banktransacties waarmee ik de titel van vorig jaar heb gekocht.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jongens, houd het even op niveau hier. Dit is een net spel, daar passen dergelijke uitspraken niet bij!
Opletten dus, anders zou je zomaar vervangen kunnen worden voor de Master (Chriz2k dan, de_boswachter haalt het toch niet).
Haha, die rekening is al niet te achterhalen voor de Nederlandse belastingdienst, laat staan dat FOK!kers de link tussen mij en die rekening leggenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niet te stoer hè, anders plaats ik screenshots van de banktransacties waarmee ik de titel van vorig jaar heb gekocht.
uitstekende keuze, zo blijktquote:Op woensdag 3 november 2010 03:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gokje, omdat ik zo dronken ben. Florian Mayer, ouwe Duitser
we hebben Parijs toch nog te gaan?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
Dus hij mag meteen de Masters meespelen?
Ter compensatie.
Omdat hij zo genoemd wordt?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oh. Waarom schrijf je dat dan niet gewoon?
Niet jong, het is Birdshitquote:Op woensdag 3 november 2010 17:48 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Birdman = Berdych. Dat hoor je te weten![]()
.
Ik neem van jou niks meer aan, want jij snapt de grootsheid van Martin nietquote:
Hahahaquote:Op woensdag 3 november 2010 17:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik neem van jou niks meer aan, want jij snapt de grootsheid van Martin niet
Maar ik noteer het.
Is nog niet bekend helaas.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:23 schreef XL het volgende:
Kan iemand met een volwaardige oop even de wedstrijden van morgen plaatsen? Ik ben bezig met mijn beste seizoensprestatie maar kan voorlopig alleen per handy online
Geeft niet je hebt nog 30 minuten alvorens intel punten moet aftrekken en mijn vlucht begint met boardenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Is nog niet bekend helaas.
Edit: gevonden, zal m even posten
Ik switch naar Pick 4: Stepanekquote:Op woensdag 3 november 2010 20:32 schreef luckass het volgende:
Pick 4: Roddick
Edit: Ik ga waarschijnlijk nog wel switchen, Golubev staat lekker te ballen dit jaar zeg.
@XL: klinkt goed.
Je bent door.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:54 schreef danusz1986 het volgende:
Hoe zit het nou. Mathieu heeft opgegeven en ik heb Troicki gekozen. Wat is dan de officiele regel?
die lag er al uit want zijn pick 3, Mayer, had al verloren, Intel heeft hem verkeerd neergezetquote:Op donderdag 4 november 2010 19:41 schreef luckass het volgende:
Iedereen door, alleen The_Boezelaar zonder pick?
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
die lag er al uit want zijn pick 3, Mayer, had al verloren, Intel heeft hem verkeerd neergezet
Kan ik jou ook al niet meer vertrouwen?quote:
had ik misschien mijn PI aan moeten passenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Kan ik jou ook al niet meer vertrouwen?
Ik switch naarquote:Op donderdag 4 november 2010 20:21 schreef luckass het volgende:
Beetje respect voor Nalby he.
Maar die heb ik al gekozen en Troicki - Gasquet weet ik zo nog niet, dus:
Pick 5: Roddick
goed bezigquote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
Keurig, keurig. Toernooizege en twee keer eerste.
Ik ben het vergeten in het begin van het seizoen en had er later geen zin meer in om het aan te passenquote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
goed bezig![]()
Intel (of iemand anders die het weet), waarom staat er eigenlijk bij de XL-ranking geen vorige positie bij?
Oh okee! Was geen kritiek ofzo hoor, gewoon nieuwsgierigheidquote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten in het begin van het seizoen en had er later geen zin meer in om het aan te passenBeterschap beloofd vanaf volgend jaar!
Zou wim nog leuke stats uit z'n hoge hoed weten te toveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |