quote:Zat er een week geleden ook al op?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:24 schreef NietTeVolgen het volgende:
Nieuwe update?
3D Anaglyph nu bij settings
quote:
quote:/spawn en je bent weer in de stadOp zaterdag 23 oktober 2010 22:44 schreef Doublepain het volgende:
We moeten wegen bouwen, ik verdwaal de hele tijd..
quote:Maar dan kan ik mijn bouwwerk niet vindneOp zaterdag 23 oktober 2010 22:50 schreef TimKuik het volgende:
[..]
/spawn en je bent weer in de stad.
quote:Je kan /sethome doen, en dan kom je met /home weer op die plek.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dan kan ik mijn bouwwerk niet vindne![]()
![]()
Ik ben dus nu bezig met een weg naar de stad
quote:Zeg dat ze nu officieel horen tot het vergrijzende bejaarde tuig uit het 1.0 tijdperk.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:18 schreef Rivalo het volgende:
Mijn ouders willen nog steeds niet storten op paypal omdat ze denken dat het onveilig is![]()
Ben minderjarig en nog nooit echt behoefte gehad aan een betaal rekening (ben te lui om te werken en rest betaal ik wel contant), dus moet ik nog even wachten
quote:Regel een maat met Paypal en betaal hem contant.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:18 schreef Rivalo het volgende:
Mijn ouders willen nog steeds niet storten op paypal omdat ze denken dat het onveilig is![]()
Ben minderjarig en nog nooit echt behoefte gehad aan een betaal rekening (ben te lui om te werken en rest betaal ik wel contant), dus moet ik nog even wachten
quote:Diamanten tools fixen?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:33 schreef Ericjuh het volgende:
Is er trouwens ook iets waardoor je sneller blokjes kapot kunt hakken? Sommige stenen duren eeuwen voordat ik d'r doorheen ben.
quote:Dat zijn ze al jarenOp zaterdag 23 oktober 2010 23:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zeg dat ze nu officieel horen tot het vergrijzende bejaarde tuig uit het 1.0 tijdperk.
quote:AfOp zaterdag 23 oktober 2010 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar dan kan ik mijn bouwwerk niet vindne![]()
![]()
Ik ben dus nu bezig met een weg naar de stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |