quote:Gast het is gratis.Op zondag 24 oktober 2010 16:54 schreef Schitzo het volgende:
Ja sinds vandaag, draaide eerste de "illegale" versie om te zien of ik het ook daadwerkelijk zou gaan spelen.
Heb alles verwijderd van minecraft uit me registry, my documents, temp enz.. nog steeds nike
quote:handyOp zondag 24 oktober 2010 17:43 schreef Doublepain het volgende:
Als je hakbijl ofzo bijna kapot is, gewoon droppen en oppakken.. Dan is dat balkje weer vol.. Soms krijg je een nieuwe en heb je 2..![]()
Om spullen te verdubbelen, open je oven zet het in de onderstevakje, doe dat heel snel achterelkaar en het verdubbeld.. Alleen soms verdwijnt et...
quote:dat is alleen in de multiplayer, toch? zoiezo die 1ste tenminste..Op zondag 24 oktober 2010 17:43 schreef Doublepain het volgende:
Als je hakbijl ofzo bijna kapot is, gewoon droppen en oppakken.. Dan is dat balkje weer vol.. Soms krijg je een nieuwe en heb je 2..![]()
Om spullen te verdubbelen, open je oven zet het in de onderstevakje, doe dat heel snel achterelkaar en het verdubbeld.. Alleen soms verdwijnt et...
quote:Ja.Op zondag 24 oktober 2010 19:13 schreef t0sti het volgende:
[..]
dat is alleen in de multiplayer, toch? zoiezo die 1ste tenminste..
quote:Hoe bedoel je?Op zondag 24 oktober 2010 19:51 schreef -Datdus- het volgende:
Als je tijdens het laden je spel uitzet en dat een paar keer krijg je echt bizarre landschappen.
quote:Als je het land ziet generen moet je snel het spel afsluiten krijg je vliegende eilanden en zo.
quote:Servers zijn redelijk duur. Dus ik denk niet dat je met donaties dat voor elkaar krijgt.Op zondag 24 oktober 2010 20:37 schreef Banzaiaap het volgende:
Moeten we misschien na gaan denken over een donatie-systeem oid voor een 'echte' server?
quote:Jup, wil eventueel wel meewerken aan een echte server.Op zondag 24 oktober 2010 20:37 schreef Banzaiaap het volgende:
Moeten we misschien na gaan denken over een donatie-systeem oid voor een 'echte' server?
quote:Een VPS kun je voor 15-20 euro per maand vinden.Op zondag 24 oktober 2010 20:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Servers zijn redelijk duur. Dus ik denk niet dat je met donaties dat voor elkaar krijgt.
quote:Zucht.. Ga nou maar een keer sparen voor een account, nee we gaan geen classic spelen omdat je toevallig geen paypal hebt. We gaan Alpha spelen omdat daar de nieuwste ontwikkelingen op komen en omdat daarop de meeste mensen spelen.Op zondag 24 oktober 2010 20:54 schreef Orangeee het volgende:
Je kunt ook via hamachi een server maken. Dan kun je hoef je geen betaalt account te hebben en kun je toch surival multiplayer spelen. Misschien iemand op fok! die zo'n server wil maken?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:54 schreef drumstickNL het volgende:
http://www.minecraftservers.nl/home.html
20 euro per maand voor een 10 slot server.
quote:Grapje hoop ik toch?Op zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef NietTeVolgen het volgende:
Als er 10 users zijn die ieder 12,- financieren hebben we een jaar lang een goeie server,
moeten er wel duidelijke regels komen etc, maar ik betwijfel of we 10 man vinden.
quote:Waar heb ik gezegd dat het classic is?Op zondag 24 oktober 2010 20:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zucht.. Ga nou maar een keer sparen voor een account, nee we gaan geen classic spelen omdat je toevallig geen paypal hebt. We gaan Alpha spelen omdat daar de nieuwste ontwikkelingen op komen en omdat daarop de meeste mensen spelen.
quote:Ga de grond inOp zondag 24 oktober 2010 22:59 schreef Drebbelman het volgende:
Meh... mijn toren kan niet meer hoger, en hij is pas half af
quote:Nee... DIT is de echte minecraft mentaliteitOp zondag 24 oktober 2010 23:05 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Dat is pas echte minecraft mentaliteit
quote:Dat was toch uitgezet?Op zondag 24 oktober 2010 23:36 schreef NietTeVolgen het volgende:
jaaaa en er is weer een karretje gebouwd, ik en nog iemand hebben weer last van die memoryleak bug.
quote:Goed idee. Zouden dan ergens in dit topic een bouwplan moeten maken zodat iedereen er aan kan werkenOp zondag 24 oktober 2010 23:12 schreef Doublepain het volgende:
We moeten ook zoiets maken, heel groot FOK! ofzo..
quote:Sorry, ik raak een beetje boos omdat ik elke dag gezeik erover krijg.Op zondag 24 oktober 2010 21:11 schreef Orangeee het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat het classic is?
quote:Quad core met 4ghz the fuck??Op zondag 24 oktober 2010 23:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Maar, de server laggt alleen bij mij als er veel mensen zijn. Ik wil anders wel hosten, mijn pc is vrij snel maar mijn internet is maar 15 mb p/s. specs: gtx 470, amd phenom ii x4 4ghz 4 gb ddr3 geheugen. Morgen even wat ontwerpen voor mijn eilanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |