quote:Dat probleem heb ik ook steeds. Dus ik bouw steeds een enorm herkenningspunt ergens hahaOp maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Telkens ben ik de weg kwijt als ik even niet oplet en ik te ver uit het gebouwd gebied loop.
Compass helpt wel maar toont alleen je laatste spawn gebied als noordpunt.
Minimap of coördinaten zou denk ik wel wat beter werken.
quote:Dutchheadhunter Banned voor spullen jatten en schelden.?Op maandag 25 oktober 2010 14:21 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik ben gebanned he![]()
![]()
![]()
, singleplayer dus
quote:Die lijst klopt niet, want ik sta er ook niet opOp maandag 25 oktober 2010 14:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dutchheadhunter Banned voor spullen jatten en schelden.?
quote:Nee ik had een huisje in de vik gezet , wist ik veel dat dat griefen wasOp maandag 25 oktober 2010 14:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dutchheadhunter Banned voor spullen jatten en schelden.?
quote:Ik heb even op Google gezocht, je word dus gedropt op een eiland en dan moet je zien te overleven?
quote:Zal wel niet voor de mac zijn.Op maandag 25 oktober 2010 15:08 schreef drumstickNL het volgende:
Ja soort van, het is alleen geen eiland. Het is een gigantische wereld waarin je van alles kunt doen.
quote:Ik zie het! wel voor de Mac. Zal eens kijken of het wat voor mij is, want ben er nog niet echt uit wat het doel van de game is.
quote:We moeten toch eens heeeeel groot in de OP zetten waar ze dit kunnen vinden....
quote:Hehehhe dit.Op maandag 25 oktober 2010 15:29 schreef Bartisik het volgende:
[..]
We moeten toch eens heeeeel groot in de OP zetten waar ze dit kunnen vinden....![]()
En het doel moet je zelf verzinnen en maken
quote:Denk aan Lego , maar dan met ouwe graphics , met een raar twistje er aan.Op maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Ik heb even op Google gezocht, je word dus gedropt op een eiland en dan moet je zien te overleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |