quote:Iedereen heeft zijn eigen interpretatie van humorOp donderdag 21 oktober 2010 16:14 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb het idee dat een aflevering telkens door een andere groep leuk gevonden wordt.
Afgelopen twee vond ik echt weer ijzersterk. Gelukkig, want het begint vond ik maar matig.
quote:En toch kan ik me niet indenken dat er mensen zijn die deze serie kijken die Barney niet grappig vinden. Ted or Robin etc. ok, maar Barney moet je van houden of de serie is nietsOp donderdag 21 oktober 2010 20:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen interpretatie van humor
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:26 schreef Melodicloud het volgende:
"Look, dad, how fast I can run! *rent voorbij* ... *rent later weer voorbij* Dad, you're not looking!"
quote:Dat vond ik zo tenenkrommend slecht... ze zetten Barney echt te veel neer als klein kind... zo jammerOp zondag 24 oktober 2010 18:26 schreef Melodicloud het volgende:
"Look, dad, how fast I can run! *rent voorbij* ... *rent later weer voorbij* Dad, you're not looking!"
quote:dat vond ik juist zo fout dat het goed wasOp zondag 24 oktober 2010 18:26 schreef Melodicloud het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |