Echt niet? Want seizoen 1 ligt hier in Antwerpen gewoon bij de mediamarkt. Vorige maand van m'n huisgenote gekregenquote:Op maandag 22 november 2010 15:18 schreef Stefan het volgende:
Echt bizar dat het in NL nog niet is te krijgen op DVD
Je stoort je aan het acteergedrag van Marshall (Jason Segel) dat kan. Acteren kan die in mij ogen zeker wel.quote:Op maandag 22 november 2010 15:07 schreef Jaapvaak het volgende:
Heb de eerste 4 seizoenen gezien en ben toch echt afgehaakt. Ik stoor me altijd gigantisch aan het slechte acteerwerk van marshall, Ted moet ik zeggen is beter geworden in de loop van de seizoenen, Lily is ronduit saai en Robin nooit echt grappig. Barney is daarentegen meester en maakt de serie met 30% inbreng van Ted.
Nee, deze serie komt niet in de buurt bij Scrubs of Friends.
Bij mij een paar weken in de zomerquote:Op maandag 22 november 2010 21:58 schreef Orbis het volgende:
Zo, het heeft een goed jaar geduurd, maar ik ben eindelijk van ep 1 gekomen tot waar de rest van de wereld inmiddels is. Een goede reden om me ook maar in dit topic te melden, lijkt me.
Bij mij 2 weken ongeveer een maand geledenquote:Op maandag 22 november 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij mij een paar weken in de zomer
Andere verplichtingenquote:Op maandag 22 november 2010 23:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Paar weken? Hoe hebben jullie het zo lang uit kunnen rekken?
De zon scheen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Paar weken? Hoe hebben jullie het zo lang uit kunnen rekken?
Het is een sitcom, niet The Wire. Ik vind het een van de leukere sitcoms van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:43 schreef BB-King het volgende:
Viel me laatst op hoe populair deze meuk blijkt te zijn. Heb het zelf echter nog nooit gevolgd. Is dit weer zo'n typische serie van, "het verhaal is zwak maar er spelen mooie mensen in dus we blijven kijken?"
Als je een paar afleveringen gaat kijken dan kom je erachter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:43 schreef BB-King het volgende:
Viel me laatst op hoe populair deze meuk blijkt te zijn. Heb het zelf echter nog nooit gevolgd. Is dit weer zo'n typische serie van, "het verhaal is zwak maar er spelen mooie mensen in dus we blijven kijken?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |