quote:Op de universiteit zitten en deze topics maken; daar zal ik mij pas echt zorgen over maken.Op woensdag 20 oktober 2010 17:11 schreef Nectar het volgende:
Iemand op school typte iets op zijn laptop: ''Dude this lesson is so f*cking leem''
leem moet lame zijn
Dit kan toch niet?
Op de universiteit nog zon spelfout maken.
Klacht: LEEM -> LAME
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:12 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Op de universiteit zitten en deze topics maken; daar zal ik mij pas echt zorgen over maken.
quote:Elke FOKker doet toch vwo en universiteit?Op woensdag 20 oktober 2010 17:12 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Op de universiteit zitten en deze topics maken; daar zal ik mij pas echt zorgen over maken.
quote:Nee hoorOp woensdag 20 oktober 2010 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Elke FOKker doet toch vwo en universiteit?
quote:En daarom mag Matsoe Matsoe niet op Fok!Op woensdag 20 oktober 2010 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Elke FOKker doet toch vwo en universiteit?
quote:The Situation zit wel op FOK!Op woensdag 20 oktober 2010 17:17 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
En daarom mag Matsoe Matsoe niet op Fok!
We moeten de regels toch maar eens aanpassen.
quote:Veen
quote:Neger, turf is veen.Op woensdag 20 oktober 2010 17:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Veen
Echte bazen gebruiken turf
[ afbeelding ]
quote:Maar dan in een andere vorm jaOp woensdag 20 oktober 2010 17:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Neger, turf is veen.
Mensen die hun turf niet kennenKen je turf man, ken je turf.
quote:MergelOp woensdag 20 oktober 2010 17:26 schreef Penisbaard het volgende:
LutumAlsof mergel niet sowieso 10x beter is.
[ afbeelding ]
quote:Je hebt wikipedia er even snel bijgepakt?Op woensdag 20 oktober 2010 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Die reacties hier
Gewoon simpel Silt gasten.
Once you go you Silt, you never go back
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Eckte bazen gebruiken meisjes en drugs.
quote:Ik zal als #36 zijnde je stijlfouten maar even markeren, het zijn er maar liefst vier.Op woensdag 20 oktober 2010 17:11 schreef Nectar het volgende:
Iemand op school typte iets op zijn laptop: ''Dude this lesson is so f*cking leem."
Leem moet lame zijn?
Dit kan toch niet?
Op de universiteit nog zo'n spelfout maken.
quote:BetonOp woensdag 20 oktober 2010 19:56 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Faalhazen
Beton
Keihard bitches, keihard en ijskoud
quote:loserOp woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Beton
[ afbeelding ]
Vuilnis Metaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |