gezellig en knus!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:08 schreef Aure het volgende:
Hoeft ook geen reden te hebben hoor FF![]()
Ik eet vanavond pannenkoekenBij paps&mams
Het trekt mij ook niet, maar ik zou heeeeeeeeeeeeel graag een keer een lancering van de Space Shuttle meemaken daarquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind Florida altijd zo supersuf klinken als vakantiebestemming.... Trekt me niet zo.
Deal!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
deal rijst!![]()
oh waar woon je eigenlijk (ergens in de buurt)?
Niet nog meer Rotterdammersquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Deal!
Het altijd zonnige Rotterdam. Nouja, vandaag even niet
Echt hequote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Deal!
Ik doe niet aan semi-pizzaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:09 schreef rijsttafel het volgende:
Dat heet een vrolijkheidsdag! Altijd fijn
Ik zit al een tijdje met het idee in m'n hoofd om een soort mini-pizza's van pitabroodjes te maken. Misschien is dat wel een lekkere snack, Lielie. Weinig moeite en zal vast wel smaken.
dat deed een turkse familie bij ons in het dorp (de enige turkse familie toen, nu wonen er 0 allochtonen bij ons) en die bakte vaak van die minipizza's en dan gingen ze met schalen langs de deuren om uit te delenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:09 schreef rijsttafel het volgende:
Dat heet een vrolijkheidsdag! Altijd fijn
Ik zit al een tijdje met het idee in m'n hoofd om een soort mini-pizza's van pitabroodjes te maken. Misschien is dat wel een lekkere snack, Lielie. Weinig moeite en zal vast wel smaken.
Ik kom ook regelmatig in Delftquote:
Hmmm....Ik begreep dit eerst verkeerd volgens mijquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:09 schreef Tezz het volgende:
bedoelde ik natuurlijk dat JIJ binnen 10 minuten klaar bent.
Deed jij geen ketchup door je saus?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan semi-pizzaZelfgemaakt deeg, of geen pizza
/pizzasnob
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik kom ook regelmatig in Delft
Geen idee hoor. Ken er niet zoveelquote:
ik dacht even aan de Space Mountainquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het trekt mij ook niet, maar ik zou heeeeeeeeeeeeel graag een keer een lancering van de Space Shuttle meemaken daarIk heb ernaar gekeken, maar dat werd gelijk al iets van 2 of 3000 EUR
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet niet waar al die hapjes-en-dipstips voor waren, maar deze dip is echt superlekker
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deed jij geen ketchup door je saus?
Dat is wel erg aardig!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat deed een turkse familie bij ons in het dorp (de enige turkse familie toen, nu wonen er 0 allochtonen bij ons) en die bakte vaak van die minipizza's en dan gingen ze met schalen langs de deuren om uit te delen
Correctie: /deegsnobquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deed jij geen ketchup door je saus?
Miami klinkt als een standaard saai strandoord, en voor mijn gevoel is Florida echt de bejaardenstaat van de VS. Enne, een pretpark vind ik echt voor maximaal een dag leukquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
dat dacht ik ook maar het is echt gaaf! Miami klinkt toch niet suf?
en als je van pretparken en aquaparken houdt ben je daar wel een weekje of 2 zoet mee.
Als het kon, zou ik het doenquote:ja hoor, kopen?
aaah! ging je vroeger wel eens naar de Apres Skihut op het Stadhuisplein?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Deal!
Zondag zijn dr een aantalquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Geen idee hoor. Ken er niet zoveelMisschien moet ik er eens een aantal ontmoeten
Zondag, toch?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
Geen idee hoor. Ken er niet zoveelMisschien moet ik er eens een aantal ontmoeten
Waarom noem je nu de twee slechtste uitgaanstenten opquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaah! ging je vroeger wel eens naar de Apres Skihut op het Stadhuisplein?
of naar Hollywood?![]()
ik vind Rotterdam de leukste stad om te winkelen! alleen de laatste keer raakte ik verdwaald en ik was alleen!
Mijn stiefmoeder en stiefzus zijn er deze lente geweest. Best een belevenis als ik het zo hoorde. Maar goed, stiefma heeft er gewoond en zus is er geboren en in 30 jaar was ze daar nog nooit terug geweest, dus was het sowieso een bijzonder reisje.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Miami klinkt als een stardaard saai strandoord, en voor mijn gevoel is Florida echt de bejaardenstaat van de VS. Enne, een pretpark vind ik echt voor maximaal een dag leuk![]()
ik vond de villa waar we in zaten echt geweldig. iedereen had een eigen 2ps kamer incl. badkamer en tv. daarbij 2 woonkamers en een terras met buitenzwembad. ging ik op Kerstavond om 21u in het donker zwemmen, terwijl het vroor in NLquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Miami klinkt als een standaard saai strandoord, en voor mijn gevoel is Florida echt de bejaardenstaat van de VS. Enne, een pretpark vind ik echt voor maximaal een dag leuk
[..]
Als het kon, zou ik het doen
Rotownquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:15 schreef Anthraxx het volgende:
Noem eens een goede uitgaanstent in Rotterdam?
omdat ik me die het beste kan herinnerenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Waarom noem je nu de twee slechtste uitgaanstenten op
Ben ik allebei wel eens geweest, maar niet vaak.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaah! ging je vroeger wel eens naar de Apres Skihut op het Stadhuisplein?
of naar Hollywood?![]()
ik vind Rotterdam de leukste stad om te winkelen! alleen de laatste keer raakte ik verdwaald en ik was alleen!
Hou je het nog lang uitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
Enne, een pretpark vind ik echt voor maximaal een dag leuk
quote:
Oh? Gezelligquote:
Jij ook alquote:
Volgens mij hebben ze daar een bed voor mij staanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Als we in Rotterdam uitgaan, ben ik daar ben best wel vaak te vinden.Toffe bandjes ook soms.
Oh..daar ga ik de komende maanden een aantal keer fotograferen voor 3voor12 Rotterdamquote:
Hehe, dan heb ik je vast wel eens gezien zonder dat ik het wistquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar een bed voor mij staanIk kom er echt véél te vaak.
Dat kan heel goed hahaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hehe, dan heb ik je vast wel eens gezien zonder dat ik het wist
maar als je in Orlando op vakantie gaat dan zijn de pretparken juist de bezienswaardigheden van die streek!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hou je het nog lang uitIk wil daar niet eens komen
Ik ga op vakantie om dingen van een land te zien. Niet om in een pretpark rond te hangen.
Donnerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:18 schreef rijsttafel het volgende:
Rotterdam is een prima stad om te winkelen, inderdaad.
Leeg foboquote:
heb jij misschien een Super Mario tattoo?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hehe, dan heb ik je vast wel eens gezien zonder dat ik het wist
Inderdaad. En De Slegte ook uiteraardquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb jij misschien een Super Mario tattoo?
Whut? Waar zie je me voor aan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb jij misschien een Super Mario tattoo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |