SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk niet echt nodig in een spoiler, maar aangezien er naar wordt gevraagd ging ik twijfelen of iedereen wel bij is met de USA afleveringen.
ik dacht ook van, twas allemaal nep ?? maar halverwege kreeg ik al snel in de gaten dat het een test was om therapeut te worden, mooie aflevering! het inrichten van het kantoor was ook grappig, erg handig voor als je verhuisplannen hebt; beeld het je in en het staat in je nieuwe woningquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef Kinga het volgende:
Wat een gruwelijke mindfuck in die laatste epi he! Prachtig geschreven weer... Ik dacht echt even, neeeeee he, dit is een grap.
Brent zal net als de dikke barman (naam kwijt) voor 1% op vrouwen vallen, of nieuwsgierig zijnquote:Is die Brent nou homo eigenlijk? Die vibe geeft ie wel af namelijk. Maar in dat gesprekje met Julianne was het wel duidelijk wat ie bedoelde, dus ben even confuus.
en toch zal ik de eerste afleveringen van die versie ook downloadenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:27 schreef Kinga het volgende:
http://www.tvguide.com/News/Being-Erica-Karpluk-1026886.aspx
Whut? Dat wordt een fail.
eigenlijk heeft ze er drie jaaar over gedaan , maar jij hebt -net als ik- alle afleveringen zeker ook in een maandje tijd afgeraffelt ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:10 schreef Guppi het volgende:
Ik vond dit ook de meest verrassende aflevering, en ik had niet verwacht dat ze zo snel dokter zou worden. Houdt de aandacht lekker vast zo!
Nou! Ik had me er een beetje op verheugd maar ze hadden beter de eennalaatste aflevering als final kunnen gebruiken..quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
erg saaie 13de aflevering en seasonsfinal
Ik zie dit bericht nu pas, precies 2 maanden later! (terwijl ik hier nog wel ben geweest).quote:Op zondag 19 december 2010 10:25 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
eigenlijk heeft ze er drie jaaar over gedaan , maar jij hebt -net als ik- alle afleveringen zeker ook in een maandje tijd afgeraffelt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |