quote:Nazi ufo's en hun leider deze denk ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als al het andere faalt kun je altijd nog een openingspost van een fokker gebruiken:
'Er is al veel bewijs voor het bestaan van Nazi ufo's. Door de jaren heen zijn er talloze fotos gemaakt van deze ufo's. Gezien de hoeveelheid Nazi ufo's moeten ze wel bestuurd worden door 1 overkoepelend orgaan of zelfs 1 leider. Er zijn vermoedens dat Elvis de Nazi ufo leider is gezien zijn achtergrond en spontane verdwijning tijdens de hoogtepunt van zijn carriere. Wat denken jullie? Serieuze reacties graag.'
Wie deze geschreven heeft weet ik niet meer, maar ik vond hem indertijd zo onsterfelijk goed, dat ik hem heb gecopypast.
Hoe kansloos je ook bent, als je zo'n opmerking maakt tegenover een wildvreemde meid in het uitgaansleven, dan moet daar gewoon een reactie op volgen.
quote:Enigszins daar op lijkend kun je tegen een meisje wat toevallig wel aan het lachen is zeggen: 'hey! lach je me nu uit of lach je me nu toe?" Antwoord is meestal 'ik lach je toe hoor!' en na een 'oh dan is het goed' kun je het gesprek verder zelf invullen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Naar een meisje lopen en zeggen "wat kijk je boos ?! "
Werkt altijd heel goed
Ze zegt dan weer "ik kijk helemaal niet boos ?"
"Ooh ik vind van wel, probeer eens lief naar me te lachen dan "
/Lacht
"Zie je, dat staat je veel leuker"
Echt heel achterlijk, maar gegarandeerd een gesprek
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:56 schreef beertenderrr het volgende:
Voor de mensen die negerinnen willen scoren:
Van alle sterren in het universum heb jij de bruinste!
of
Jij mag mijn kipknots hebben in ruil voor die sappige watermeloenen
quote:Dat telt niet mannen reageren altijdOp maandag 25 oktober 2010 21:36 schreef Mabbina het volgende:
een keer echt gebruikt en het werkte: Zit er bij jouw thuis ook niemand op de bank op je te wachten?
quote:Ik vind het al knap als je een stuk kan lopen met een bierglas op je hoofd zonder dat ie valt!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef vossen6 het volgende:
1) zet een bierglas of dergelijke op je hoofd.
2) Loop naar het meisje van de dromen heen.
3) Vraag aan de dame of zij het bierglas op je hoofd heeft gezet
(variant 2: vraag of zij jouw bierglas heeft gezien)
4) Het meisje weet niet wat ze moet zeggen dus begint daarom maar te lachen.
5) en daar heb je een nieuwe date voor het weekend.
Hij is raar, maar geloof mij, het werkt ook nog echt!
quote:Hij moet leeg zijn en op andersomOp dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het al knap als je een stuk kan lopen met een bierglas op je hoofd zonder dat ie valt!
Maarrrrrrrrrrrr;
quote:Dat snapte ik, maar dan nog
quote:Maar wat er tot aan deze post staat telt allemaal mee. Vanaf nu niet meer dusMeedoen kan tot en met dinsdag 26 oktober 2010 en daarna zal er door een aantal PR-crewleden worden gekozen welke vijf inzendingen het boek krijgen. Succes!
quote:Heb veel slappe gelul gehoord, maar dit vind ik welOp zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Enigszins daar op lijkend kun je tegen een meisje wat toevallig wel aan het lachen is zeggen: 'hey! lach je me nu uit of lach je me nu toe?" Antwoord is meestal 'ik lach je toe hoor!' en na een 'oh dan is het goed' kun je het gesprek verder zelf invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |