quote:had het hele topic niet gelezenOp donderdag 21 oktober 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lezen is ook moeilijk:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uh-huh, want met 2 van die pickup-lines als die van jou is het natuurlijk instant sex
quote:En dan nog heel stoer roepen:Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
had het hele topic niet gelezen
zo origineel ben ik dus niet
quote:Hoe erg kun je falen
quote:hey telt mijn engelse pick-upline ook mee?Op donderdag 21 oktober 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Zeg, lezen jullie de rest van de inzendingen wel voordat je hier je awesomeness neerknalt?
quote:Er zijn hier anders ook geen heren met briljante pickup lines hoorOp donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef Ferdii het volgende:
Waarom zijn er trouwens bijna geen dames met briljante pickup lines?
quote:Pickup lines zijn nooit briljant.Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn hier anders ook geen heren met briljante pickup lines hoor
quote:trueOp donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Of, bij de wat geilere vrouwen:Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Hé, weet je misschien hoe laat het is?
quote:In plaats van hier alle pickup lines af te zeiken post je zelf een originele, of een originele die je gehoord hebt...Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:11 schreef Skylark. het volgende:
Okay, een zin die ik ooit heb gebruikt met succes.
Hee, heb jij het laatste album van Suske en Wiske gelezen?
'Uh nee?'
Ik ook niet maar je bent wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |