quote:had het hele topic niet gelezenOp donderdag 21 oktober 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lezen is ook moeilijk:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uh-huh, want met 2 van die pickup-lines als die van jou is het natuurlijk instant sex
quote:En dan nog heel stoer roepen:Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
had het hele topic niet gelezen
zo origineel ben ik dus niet
quote:Hoe erg kun je falen
quote:hey telt mijn engelse pick-upline ook mee?Op donderdag 21 oktober 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Zeg, lezen jullie de rest van de inzendingen wel voordat je hier je awesomeness neerknalt?
quote:Er zijn hier anders ook geen heren met briljante pickup lines hoorOp donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef Ferdii het volgende:
Waarom zijn er trouwens bijna geen dames met briljante pickup lines?
quote:Pickup lines zijn nooit briljant.Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn hier anders ook geen heren met briljante pickup lines hoor
quote:trueOp donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Of, bij de wat geilere vrouwen:Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Hé, weet je misschien hoe laat het is?
quote:In plaats van hier alle pickup lines af te zeiken post je zelf een originele, of een originele die je gehoord hebt...Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:11 schreef Skylark. het volgende:
Okay, een zin die ik ooit heb gebruikt met succes.
Hee, heb jij het laatste album van Suske en Wiske gelezen?
'Uh nee?'
Ik ook niet maar je bent wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |