Moet ie nog wel even van Faal-Henri Mathieu winnen, lastige tegenstander.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:47 schreef Norrage het volgende:
Aah qualies doorkomen, zou erg goed zijn! Haase is een echt ritme-beest. Ben benieuwd of ie wat kan waarmaken hier
3-6 *3-1 bedoel jequote:Op zondag 31 oktober 2010 14:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mathieu is inderdaad zo'n beetje de enige die je niet wilde tegenkomen in de qualies maar goed.
36 *12 nu, komaan Robin, dan maar in 3
Nice...quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:33 schreef F.M.D. het volgende:
2 breakpoints, maar hij zal ze wel niet maken
Dan is het net alsof PHM in de spiegel kijktquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:59 schreef F.M.D. het volgende:
haase gaat dit nog verliezen, let op mijn woorden.
En weer net nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo nog maar een keer proberen dan
En in de tiebreak alles weer on serve natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En we krijgen een tiebreak. Wat een stelletje wijven, ongelovelijk zeg
Jaaaaa hij pakt hem nogquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Matchpoint PHM en dus een dubbel foutje. Dit wordt alleen maar erger
Half 3 volgens de OOP.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Tegen Bohli dus, gunstige loting. Meteen morgen om 11.00u al als ik het goed heb.
Waarom gunstig? Als ik de ATP lijst erbij pak wel ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Tegen Bohli dus, gunstige loting. Meteen morgen om 11.00u al als ik het goed heb.
Robin moest tegen Nalbandian, Berdych of een andere qualifier..Dan lijkt me dit de beste optie. Haase heeft natuurlijk ook het ritme van de qualifiers te pakken..Feit dat de beste man vooral op HC speelt maakt niet veel uit.quote:Op maandag 1 november 2010 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom gunstig? Als ik de ATP lijst erbij pak wel ja.
Alleen heeft die kerel al aantal maanden bijna alleen op hardcourt gespeeld, Robin vooral gravel.
Neem aan dat Basel ook Indoor HC is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |