Dan stem ik bij deze voor!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als iedereen blijft zitten begint ie een week later gewoon weer volgens mij!
moeten we net zoals de anderen de competitie splitsen in competities van 4..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het hele idee was juist om snel uit te dagen en zodoende extra trainingsmogelijkheden te regelen. Dat is nu goed verdwenen
Nou ja, de eerste keren ging het wel goed! Nu is iedereen wat minder fanatiek...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moeten we net zoals de anderen de competitie splitsen in competities van 4..
Dat vind ik niet nodig. Die ene training meer boeit me niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
in een competitie van 8 kún je vaker trainen dan in een comp van 16, dat was het eerste idee. Maar goed, ik kan ook nog eentje van 4 uitzoeken dan hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
quote:iedereen?Op woensdag 20 oktober 2010 16:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, de eerste keren ging het wel goed! Nu is iedereen wat minder fanatiek...
quote:ik heb de afgelopen dagen iig zitten denken aan een competitie van 4 of 6 starten, maar goed uiteindelijk blijf je toch altijd afhankelijk van de anderen..Op woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
in een competitie van 8 kún je vaker trainen dan in een comp van 16, dat was het eerste idee. Maar goed, ik kan ook nog eentje van 4 uitzoeken dan hoor
quote:Nee, die afhankelijkheid ligt aan jezelf. Je kunt immers zelf bepalen in welke vorm je met je team wilt spelenOp woensdag 20 oktober 2010 16:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen dagen iig zitten denken aan een competitie van 4 of 6 starten, maar goed uiteindelijk blijf je toch altijd afhankelijk van de anderen..
quote:maar je blijft afhankelijk van het feit of de ander snel accepteert of niet..Op woensdag 20 oktober 2010 16:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, die afhankelijkheid ligt aan jezelf. Je kunt immers zelf bepalen in welke vorm je met je team wilt spelen
quote:een poultje van 4 is zo gevonden hoorOp woensdag 20 oktober 2010 16:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar je blijft afhankelijk van het feit of de ander snel accepteert of niet..
quote:nou ja laat maar ... het is een zinloze discussie aan het worden, want volgens mij bedoelen we niet hetzelfde..Op woensdag 20 oktober 2010 16:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
een poultje van 4 is zo gevonden hoor
quote:Klopt, dat doe ik tegenwoordig ook. Zodra de competitie afgelopen is ff op zoek naar een poul met 3 man erin, en welke op het goede moment begint. Erin stappen and you're good to goOp woensdag 20 oktober 2010 16:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
quote:Mja we zitten bij elkaar en als er 1 uit stapt hebben de andere 7 toch een probleempje. Ik zit prima in een poule met 8 maar als de meerderheid besluit verder te gaan in 2 poules van 4 dan pas ik me netjes aan.Op woensdag 20 oktober 2010 16:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
quote:Een groot deel dan...
quote:Net zoals 7 anderen moeten wachten op 1 iemand. Heb de trainingen momenteel hard nodigOp woensdag 20 oktober 2010 16:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja we zitten bij elkaar en als er 1 uit stapt hebben de andere 7 toch een probleempje. Ik zit prima in een poule met 8 maar als de meerderheid besluit verder te gaan in 2 poules van 4 dan pas ik me netjes aan.
quote:Nou ja, we hadden al lang kunnen besluiten iemand anders in de plaats te laten komen... dat doen we dan ook weer niet!Op woensdag 20 oktober 2010 16:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Net zoals 7 anderen moeten wachten op 1 iemand. Heb de trainingen momenteel hard nodig
quote:Klopt, ik heb dan geduld om te wachten. Ik was vorige keer de slemiel en zal niet snel meer oordelen daar over. Misschien was er wel wat gebeurd waardoor hij niet op internet kon. Weet ik veul. Maar goed als jij als nog naar een poule van 4 over wil stappen is dat jou keuze. Daar kan ik je niet in tegen houden. Zou t all1 wel jammer vinden.Op woensdag 20 oktober 2010 16:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Net zoals 7 anderen moeten wachten op 1 iemand. Heb de trainingen momenteel hard nodig
quote:Ik zou het niet doen. Eerst zorgen dat je twee wekelijks winst maken. Daarna kun je beginnen. Het duurt namelijk een seizoen voordat je spelers kunt promoveren vanuit de jeugd.Op woensdag 20 oktober 2010 16:45 schreef maniack28 het volgende:
ik kan evt. wel een jeugdteam startennu weg, vanavond laat terug, laat maar weten!
quote:Hehe. Ik zit anders gewoon in een competitie met 4 FOK!kers die dat doen.Op woensdag 20 oktober 2010 16:52 schreef vanpers het volgende:
Ik ga als donderdag mijn laatste wedstrijd gespeeld is ook op zoek naar een competitie met 4 teams, had dat het liefst gedaan met mensen hier op FOK zodat je idd snel kan beginnen maar aangezien hier weinig animo voor is ga ik gewoon in een onbekende 4 teams competitie spelen.
quote:mja je bent iig niet de enige die daar een bloedhekel aan heeftOp woensdag 20 oktober 2010 16:57 schreef Flappekz het volgende:
Ik snap gewoon niet dat iemand 7 anderen laat wachten zonder dit van tevoren aan te geven. Als ik ergens een hekel aan heb, is dat het wel
quote:Zou ik ook graag willen maar de meeste hier zitten al bij elkaar of hun competitie loopt nog.Op woensdag 20 oktober 2010 17:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hehe. Ik zit anders gewoon in een competitie met 4 FOK!kers die dat doen.
quote:Neem van mij aan dat Rpp dat niet bewust heeft gedaan. Hij zal er gewoon totaal niet aan gedacht hebben. Rpp is imo nou niet het type die dit door gaans normaal vind en volgens mij heeft ie zelf ook een hekel aan wachten. Al was het iemand anders overkomen (en hij kwam nog op Fok!) had hij hier denk ik net zo op gereageerd.Op woensdag 20 oktober 2010 16:57 schreef Flappekz het volgende:
Ik snap gewoon niet dat iemand 7 anderen laat wachten zonder dit van tevoren aan te geven. Als ik ergens een hekel aan heb, is dat het wel
quote:Er was nog aan hem gevraagd of ie door wilde gaan, dus er niet aan gedacht hebben lijkt me niet...Op woensdag 20 oktober 2010 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat Rpp dat niet bewust heeft gedaan. Hij zal er gewoon totaal niet aan gedacht hebben. Rpp is imo nou niet het type die dit door gaans normaal vind en volgens mij heeft ie zelf ook een hekel aan wachten. Al was het iemand anders overkomen (en hij kwam nog op Fok!) had hij hier denk ik net zo op gereageerd.
quote:Als je veel aan je hoofd heb zou ik me dat zomaar kunnen voorstellen ja. Ik ken mezelf en dat zou mij ook zomaar kunnen overkomen.Op woensdag 20 oktober 2010 17:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er was nog aan hem gevraagd of ie door wilde gaan, dus er niet aan gedacht hebben lijkt me niet...
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hehe. Ik zit anders gewoon in een competitie met43 FOK!kers en 1 lid van dat andere forum waarvan we de naam hier niet mogen noemen die dat doen.
quote:Klaar alweerOp woensdag 20 oktober 2010 19:07 schreef MrMoon het volgende:
De competitie is gevuld
edit: en er is een competitieschema, de opstellingen kunnen dus gemaakt worden..
quote:Hoe Goed/Slecht zijn de nummer 75 t/m 116 als ik vragen mag?Op woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef MrMoon het volgende:
Zo even een shortlistje gemaakt (116 spelers) van spelers die van Groningen heten
quote:ik heb ze niet op die manier gesorteerdOp woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoe Goed/Slecht zijn de nummer 75 t/m 116 als ik vragen mag?
quote:Zozo. Ik stak er al veel werk in, maar dit is zelfs nog een stapje meerOp woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb ze niet op die manier gesorteerdIk heb ze in een excelletje met verschillende tabbladen (keepen, verdedigen, middenveld, vleugel en aanval) gezet..
quote:ach ja zeeën van tijd nu nogOp woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zozo. Ik stak er al veel werk in, maar dit is zelfs nog een stapje meer
Hopelijk kan je er een aantal nog op de TL krijgen.
quote:Hehe ja en daar lopen er zeker 4/5 van die boven de 60k TSI zitten. Hopelijk kan je dus zelf veel spelers optrainen en verpatsen om geld te maken.Op woensdag 20 oktober 2010 20:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja zeeën van tijd nu nog
Ja het zou mooi zijn.. ik moet eerst maar eens goed kijken wat mijn verkopen opbrengen en wat ik daar voor terug kan halen.. Een 26-jarige spits met een TSI van 130000 is wel erg leuk natuurlijk, maar niet echt haalbaar op dit moment
quote:Misschien kun je keepen gaan trainenOp woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe ja en daar lopen er zeker 4/5 van die boven de 60k TSI zitten. Hopelijk kan je dus zelf veel spelers optrainen en verpatsen om geld te maken.
Ik zit toch altijd in mijn hoofd te kijken of een andere training haalbaar is zoals schieten/spelhervatten of meer geld te verdienen.. Ik vrees alleen dat het gewoon niet te doen is.
quote:Tja keepen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan en lijkt me afschuwelijk saaiOp woensdag 20 oktober 2010 20:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Misschien kun je keepen gaan trainenIk denk dat spelhervatten niet genoeg oplevert en je in moeilijkheden brengt omdat je dan ook veel vervangers moet zien te vinden..
quote:mja, ik heb nu verdedigers gekocht, maar volgens mij is dat niet zo heel handig eigenlijk.. middenvelders of aanvallers trainen is handiger volgens mij.. dan wordt je team het sterkst in de belangrijkere linies, maar goed dan moet je daar wel de trainees voor hebben..Op woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja keepen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan en lijkt me afschuwelijk saai
Nouja gelukkig draai ik nog een mooie winst 2 wekelijks het is alleen de vraag of ik de selectie in de toekomst steeds zo kan bijkopen..of dat ik terug iets terug moet zakken qua vaardigheden.
quote:Openingen maken. Alleen heb je dan veel spelers nodig, en dat is eigenlijk heel lastig te doen voor jullie. Dan moet je echt een dagtaak maken van het zoeken naar geschikte spelers.Op woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe ja en daar lopen er zeker 4/5 van die boven de 60k TSI zitten. Hopelijk kan je dus zelf veel spelers optrainen en verpatsen om geld te maken.
Ik zit toch altijd in mijn hoofd te kijken of een andere training haalbaar is zoals schieten/spelhervatten of meer geld te verdienen.. Ik vrees alleen dat het gewoon niet te doen is.
quote:dat moet nu alOp woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Openingen maken. Alleen heb je dan veel spelers nodig, en dat is eigenlijk heel lastig te doen voor jullie. Dan moet je echt een dagtaak maken van het zoeken naar geschikte spelers.
quote:Misschien kom je nu wat te kort qua middenveld zeker wanneer je budget nog wat laag is. Voordeel is wel dat je straks 10 trainees hebt die je kan door trainen. Cash heb je straks dus wel ( over 2/3 seizoenen ). Dan is het gewoon hopen dat er mooie spelers op de TL komen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja, ik heb nu verdedigers gekocht, maar volgens mij is dat niet zo heel handig eigenlijk.. middenvelders of aanvallers trainen is handiger volgens mij.. dan wordt je team het sterkst in de belangrijkere linies, maar goed dan moet je daar wel de trainees voor hebben..
quote:Tja de bak met spelers is behoorlijk klein.. 315 stuks.Op woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Openingen maken. Alleen heb je dan veel spelers nodig, en dat is eigenlijk heel lastig te doen voor jullie. Dan moet je echt een dagtaak maken van het zoeken naar geschikte spelers.
quote:de enige linie waarin ik voldoende talenten heb is de verdediging.. zowel voor het middenveld als voor de aanval kom ik tekort of moet ik het met alleen maar 19 a 20 jarigen doen..Op woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Misschien kom je nu wat te kort qua middenveld zeker wanneer je budget nog wat laag is. Voordeel is wel dat je straks 10 trainees hebt die je kan door trainen. Cash heb je straks dus wel ( over 2/3 seizoenen ). Dan is het gewoon hopen dat er mooie spelers op de TL komen.
quote:Ik vind het alleen jammer om straks Gied & Gied te verkopen wanneer ik maar scoren blijf trainen en ze dus te duur worden...Op woensdag 20 oktober 2010 21:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de enige linie waarin ik voldoende talenten heb is de verdediging.. zowel voor het middenveld als voor de aanval kom ik tekort of moet ik het met alleen maar 19 a 20 jarigen doen..
quote:je kunt natuurlijk ook vleugelspel gaan trainen.. dat zijn niet enorm veel posities en je team blijft redelijk goed in balans..Op woensdag 20 oktober 2010 21:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer om straks Gied & Gied te verkopen wanneer ik maar scoren blijf trainen en ze dus te duur worden...
Het is hopen dat er opeens 2/3 jonge 17 jarige te koop zijn wanneer ik een linie wissel kan toepassen.
quote:Gaan we allemaal bekijken over 3 seizoenenOp woensdag 20 oktober 2010 22:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook vleugelspel gaan trainen.. dat zijn niet enorm veel posities en je team blijft redelijk goed in balans..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |