Komt goed.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zolang er geen mooie naakte vrouw in staat zie ik de OP niet eens
Leuke trainees allemaal voor de 'beginnende' managerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:50 schreef maniack28 het volgende:
En de laatste voor 30k:
Antoniu Timoftică
17 jaar en 7 dagen, TSI = 380
redelijk in vorm, conditie zwak
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 5/20 matig
Scoren: 6/20 redelijk
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Zeker, mag niet klagen.. hopelijk krijg ik nog wat centjes als mijn gegevens zijn doorgevoerd, dan kan ik van het weekend nog 3 erbij halen. Heb voor het idee ook 3 middenvelder gekocht, dit weekend match van het seizoen en dan hopen op de stunt tegen de nummer 1, dan maak ik namelijk nog kans op promotie gehehehe... Ik hou wel van stuntsquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Leuke trainees allemaal voor de 'beginnende' manager
Prima!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:59 schreef MrMoon het volgende:
Voor de jeugdcompetitiegenoten..
Ik heb contact gehad met Nico en die heeft weer contact gehad met RPP. RPP zit in Frankrijk en zal vanavond of morgen de uitnodiging accepteren..
Je hebt trouwens het team gekregen van iemand die hier ook nogal eens rondhing, de eigenaar van Porthos FC... Clesar03.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zeker, mag niet klagen.. hopelijk krijg ik nog wat centjes als mijn gegevens zijn doorgevoerd, dan kan ik van het weekend nog 3 erbij halen. Heb voor het idee ook 3 middenvelder gekocht, dit weekend match van het seizoen en dan hopen op de stunt tegen de nummer 1, dan maak ik namelijk nog kans op promotie gehehehe... Ik hou wel van stunts
En morgen zijn ook de wedstrijden toch?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:59 schreef MrMoon het volgende:
Ik heb contact gehad met Nico en die heeft weer contact gehad met RPP. RPP zit in Frankrijk en zal vanavond of morgen de uitnodiging accepteren..
Ouch...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:11 schreef Drassss het volgende:
Uiteraard een blessure van +4 gekregen
Gelukkig is het opvulling voor mijn middenveld..quote:
dat gaat dan niet meer lukken volgens mij.. volgens mij kunnen de wedstrijden dan pas vrijdag of zaterdag plaatsvinden.. Het schema staat nu iig op donderdag 17:30..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En morgen zijn ook de wedstrijden toch?
Morgen overdag nog een opstelling maken wordt lastig voor me... Wat een gekut zo met die jeugdopleidingquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat gaat dan niet meer lukken volgens mij.. volgens mij kunnen de wedstrijden dan pas vrijdag of zaterdag plaatsvinden.. Het schema staat nu iig op donderdag 17:30..
Dat werd wel eensch tijd zeg.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:59 schreef MrMoon het volgende:
We hadden uiteindelijk dus net zo goed die oude gewoon door kunnen laten lopen... waren we vrijdag weer begonnen!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Morgen overdag nog een opstelling maken wordt lastig voor me... Wat een gekut zo met die jeugdopleiding
Helemaal eensch. Het zou veel makkelijker zijn geweest als je met alle Nederlanders in competitie verband zou zitten. Zodat je ook kan promoveren en degraderen. Lijkt me veel leuker en het scheelt een zooi geregel iedere keer als een seizoen is afgelopen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Morgen overdag nog een opstelling maken wordt lastig voor me... Wat een gekut zo met die jeugdopleiding
tsja.. vertel mij wat.. elke keer is er wel iemand die op zich laat wachten qua accepteren.. ik was het liefst ook gisteren al begonnen..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja inderdaad...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
We hadden uiteindelijk dus net zo goed die oude gewoon door kunnen laten lopen... waren we vrijdag weer begonnen!
Misschien een idee, voor volgend seizoen..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
We hadden uiteindelijk dus net zo goed die oude gewoon door kunnen laten lopen... waren we vrijdag weer begonnen!
Kan dat dan? Ik dacht dat je altijd opnieuw moest beginnen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het hele idee was juist om snel uit te dagen en zodoende extra trainingsmogelijkheden te regelen. Dat is nu goed verdwenenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Misschien een idee, voor volgend seizoen..
ik wil hem ook wel op vrijdag zetten als dat mogelijk is en jou dat beter uitkomt.. die ene dag doet het em ook niet meer..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vorige keer was heet mijn fout.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja.. vertel mij wat.. elke keer is er wel iemand die op zich laat wachten qua accepteren.. ik was het liefst ook gisteren al begonnen..
Tssk spoiler is goed gemaakt maar hij toet t niet...SPOILEREn nou niet meer zeuren he!![]()
![]()
Als iedereen blijft zitten begint ie een week later gewoon weer volgens mij!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan dat dan? Ik dacht dat je altijd opnieuw moest beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |