abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88535409
Die gast lijkt op
pi_88538281
Zou de dvd/blu-ray nog voor kerst uitkomen? :) Hoop het..
pi_88545583
Zuckerberg kan een nerd zijn maar ik denk zeker niet dat je hem moet onderschatten. Zonder twijfel had hij de juiste mensen rondom zich maar de genialiteit van dit project heeft zijn naaste nog niet mogen ontmoeten. Facebook groeit razendsnel en ik denk dat dat nog een tijdje zal duren. Ik vraag me echt af hoeveel servers facebook nodig heeft om te draaien, dat moet ongelooflijk wezen.
met vriendelijke groeten,
Robby
www.relatieforum.net
  woensdag 10 november 2010 @ 09:48:34 #129
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_88545689
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef robby0123 het volgende:
Zuckerberg kan een nerd zijn maar ik denk zeker niet dat je hem moet onderschatten. Zonder twijfel had hij de juiste mensen rondom zich maar de genialiteit van dit project heeft zijn naaste nog niet mogen ontmoeten. Facebook groeit razendsnel en ik denk dat dat nog een tijdje zal duren. Ik vraag me echt af hoeveel servers facebook nodig heeft om te draaien, dat moet ongelooflijk wezen.
Eerlijk gezegd kwam hij niet eens zo geniaal over. En je hoeft niet geniaal te zijn om Facebook uit te vinden. Het is eerder het idee en hoe het aan de man is gebracht.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_88545966
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd kwam hij niet eens zo geniaal over. En je hoeft niet geniaal te zijn om Facebook uit te vinden. Het is eerder het idee en hoe het aan de man is gebracht.
Het idee is niet eens zo nieuw. Het gaat om het managen erna. Zorgen dat alles lekker loopt enz.

pi_88546386
quote:
Er is en was echt niets geniaals aan.
Je suis Charlie Sheen
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2010 @ 11:19:29 #132
230491 Zith
pls tip
pi_88548424
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:12 schreef NotYou het volgende:

[..]

Er is en was echt niets geniaals aan.
Het was een idee met de huidige waarde van tientallen miljarden. Waarom was dit er nog niet? het idee was dus geniaal (en nee, het facebook concept is heel anders da de andere sociale etwerksites van toen).

Het coderen ervan is niet van einsteinniveau nee.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 10 november 2010 @ 11:20:24 #133
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88548460
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Het was een idee met de huidige waarde van tientallen miljarden. Waarom was dit er nog niet?
Het was er dus wel. Friendster, MySpace. Harvard had ook al een facebook.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 november 2010 @ 11:28:14 #134
862 Arcee
Look closer
pi_88548764
quote:
Zonder twijfel had hij de juiste mensen rondom zich maar de genialiteit van dit project heeft zijn naaste nog niet mogen ontmoeten.
Nou ja, Google sla ik toch wel een stuk hoger aan, maar wellicht bedoel je alleen social networks.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_88548874
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:20 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het was er dus wel. Friendster, MySpace.

Dat dus. Over de achterliggende techniek had ik 't nog niet eens. Puur geluk en de juiste omgeving/contacten.
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 10 november 2010 @ 11:32:01 #136
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88548908
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:31 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat dus. Over de achterliggende techniek had ik 't nog niet eens. Puur geluk en de juiste omgeving/contacten.
Afgaande op de film heeft Facebook veel gehad aan Parker, meer dan aan die geldschietervriend
pi_88549023
Ik vind MySpace voor geen meter op Facebook lijken. MySpace is niet zo gebruiksvriendelijk, draaide vooral om muziek, geen spelletjes, geen status updates, geen like-button :P etc.
Het idee is uiteraard hetzelfde in het beginsel, maar de uitwerking is zoveel beter. Ook de reclame is veel beter te verdragen bij FB.
Ik denk dat het deels genialiteit is, en deels de juiste mensen.
  woensdag 10 november 2010 @ 11:36:44 #138
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88549068
Ik werk pas 2 weken met facebook maar ik vind facebook ook niet erg gebruikersvriendelijk. Beetje onoverzichtelijk. En ik begreep dat er 170 opties zijn die je moet doorlopen om facebook hamdmatig te voorzien van meer privacy.
pi_88549143
snap ook niet zo wat er zo geniaal aan moet zijn. Toen ik voor het eerst ervan hoorde in 2004/2005 ofzo had ik zoiets van: hier zijn toch al genoeg sites van? En opeens heeft iedereen een facebook account. Maarja Hyves vond ik ook al vanaf het begin een brakke site maar blijkbaar heeft de massa iets simpels nodig

Denk dat de gouden greep geweest is om het onder scholen te verspreiden, als het daar aanslaat dan werkt dat als een inktvlek en dat is ook wel gebleken.
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2010 @ 11:47:33 #140
230491 Zith
pls tip
pi_88549418
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:20 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het was er dus wel. Friendster, MySpace. Harvard had ook al een facebook.
Nee, facebook had een heel ander concept.

Verder moet er toch wel een reden zijn dat facebook nu de grootste is en miljarden waard is, en dat is niet 'geluk', maar puur toegevoegde waarde geven die tot dat moment nog niet aanwezig was.

Het geniale zit hem niet in de coderingen. Maar in het juiste idee hebben op het juiste moment, en dit juist uitvoeren. Op je 23ste miljardair worden met een idee, dan was je idee toch redelijk geniaal.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_88549483
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:35 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind MySpace voor geen meter op Facebook lijken. MySpace is niet zo gebruiksvriendelijk, draaide vooral om muziek, geen spelletjes, geen status updates, geen like-button :P etc.
Het idee is uiteraard hetzelfde in het beginsel, maar de uitwerking is zoveel beter. Ook de reclame is veel beter te verdragen bij FB.
Ik denk dat het deels genialiteit is, en deels de juiste mensen.
Myspace heeft zich daar vooral op gericht toen het aantal accounts erg terugliep (sinds rupert murdoch het gekocht heeft hyves-telegraaf effect). En facebook erg groeide.
  woensdag 10 november 2010 @ 11:49:57 #142
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88549502
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:47 schreef Zith het volgende:

[..]

Verder moet er toch wel een reden zijn dat facebook nu de grootste is en miljarden waard is, en dat is niet 'geluk', maar puur toegevoegde waarde geven die tot dat moment nog niet aanwezig was.
facebook moest het hebben van mondopmondreclame. Je moet iemand accepteren als vriend. Soort piramidespel. Plus dat je kon zien of iemand single was.

.
pi_88549541
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:47 schreef Zith het volgende:

[..]

Dat facebook miljarden waard is, is puur gevolg van de omvang van de userbase. Of er echt een meerwaarde was kan ik niet beoordelen, heb er zelf nooit gebruik van gemaakt. Maar dat Facebook qua functionaliteit/concept noemenswaardig boven de alternatieven uitstak durf ik te betwijfelen.
Je suis Charlie Sheen
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2010 @ 11:53:01 #144
230491 Zith
pls tip
pi_88549613
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat facebook miljarden waard is, is puur gevolg van de omvang van de userbase. Of er echt een meerwaarde was kan ik niet beoordelen, heb er zelf nooit gebruik van gemaakt. Maar dat Facebook qua functionaliteit/concept noemenswaardig boven de alternatieven uitstak durf ik te betwijfelen.
Volgens de economische theorien bewijst de omvang en het intensieve gebruik de toegevoegde waarde. Men heeft maar een gelimiteerd aantal uren die ze ergens over moeten spenderen, en besluiten dit te spenderen aan facebook, en niet myspace.
  woensdag 10 november 2010 @ 11:53:05 #145
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88549617
Facebook maakt pas sinds vorig jaar winst geloof ik. Over 5 jaar is de winstverwachtig een miljard.

Die eduardo is er ook wel goed vanaf gekomen. Kreeg een miljard na de rechtszaak en dat voor 19.000 dollar.
  woensdag 10 november 2010 @ 11:53:54 #146
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88549649
Facebook gaat straks ook verdienen aan de content. De voorwaarden zijn nu zo dat als ik een foto maak en op facebook zet dat Zuckerberg het mag verkopen aan wie dan ook.
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2010 @ 11:54:17 #147
230491 Zith
pls tip
pi_88549666
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:53 schreef Stefan het volgende:
Facebook gaat straks ook verdienen aan de content. De voorwaarden zijn nu zo dat als ik een foto maak en op facebook zet dat Zuckerberg het mag verkopen aan wie dan ook.
Yep :Y
pi_88549678
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:34 schreef Stefan het volgende:

[..]

Een enorme klootzak a la Gordon Gekko. Maar in feite was Zuckerberg gewoon een naieve nerd die door de juiste mensen werd geholpen. Denk zeker dat die Napsterdude belangrijk is geweest.
Nee, hij was ook een klootzak. Dat werd de eerste scene met zijn vriendin al duidelijk.
Napsterdude haalde nog weer het slechtste in hem naar boven.
pi_88549734
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:53 schreef Stefan het volgende:
Facebook maakt pas sinds vorig jaar winst geloof ik. Over 5 jaar is de winstverwachtig een miljard.

Die eduardo is er ook wel goed vanaf gekomen. Kreeg een miljard na de rechtszaak en dat voor 19.000 dollar.
Ik weet niet of die 30% of wat hij had beter was geweest dan een miljard, maar lijkt me wel toch?
  woensdag 10 november 2010 @ 11:57:37 #150
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88549782
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet of die 30% of wat hij had beter was geweest dan een miljard, maar lijkt me wel toch?
Die 30 procent was beter geweest maar of ze zonder parker nu ook miljarden waard waren geweest is de vraag. Die eduardo is genaaid maar hij deed ook weinig (volgens de film)

Dus dat miljard is m wel gegund. Die broers is weer een ander verhaal, Dat zij gewoon jankballen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')