abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84125550

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1285016/
Trailer: http://techcrunch.com/2010/07/15/facebook-movie-trailer/
Plot: A story about the founders of the social-networking website, Facebook.

Ik hoop dat deze film een beetje in de trant van "pirates of silicon valley" is. Verder zitten er een paar aardige acteurs in en ziet de trailer er veel belovend uit.
pi_84128644
Trailer is ronduit briljant.

Prachtige intro, geweldige muziek (Scala, cover van Radiohead's Creep), mooie montage daarna. Met de regisseur en cast zit het helemaal goed, dus ik hoop gewoon dat dit een meesterwerkje wordt
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_84131047
Muziek is inderdaad erg leuk: http://www.ilike.com/artist/Scala/track/Creep?from=imeem

Hoe waarheidsgetrouw wordt de film eigenlijk?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tim_Schuhmacher op 16-07-2010 13:48:11 ]
pi_84149940
lijkt me een film om naar uit te kijken!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_84150283
Verhaal is toch 90% waargebeurd?
#winning
pi_84158756
Op dit moment loopt er zelfs een rechtszaak: http://www.volkskrant.nl/(...)t_bezit_van_Facebook

Aaron Sorkin heeft het script geschreven, dus dat zit ook goed.

Dit is ook wel geinig stukje natuurlijk (of de film reclame gaat maken via facebook): http://www.slashfilm.com/(...)-the-facebook-movie/
  woensdag 18 augustus 2010 @ 00:37:20 #7
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85420199

quote:
On a fall night in 2003, Harvard undergrad and computer programming genius Mark Zuckerberg sits down at his computer and heatedly begins working on a new idea. In a fury of blogging and programming, what begins in his dorm room soon becomes a global social network and a revolution in communication. A mere six years and 500 million friends later, Mark Zuckerberg is the youngest billionaire in history... but for this entrepreneur, success leads to both personal and legal complications.
Eerlijk gezegd lijkt het mij geen boeiend verhaal. Eerder een gevalletje 'inspelen op een hype'.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_85420925
Ik heb een deel van de opnames van deze film gezien in Engeland tijdens Henley Royal Regatta. Ook nog gesproken met een van de twee 'enemies' waarover wordt gesproken op de poster: de Winklevoss-tweeling.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_85426249
Het script is geschreven door Aaron Sorkin, bekend van de West Wing en A few Good Men. Qua verhaal zit het volgens mij prima in orde. En de film wordt geregisseerd door David Fincher, van Seven, Fight Club en Zodiac. Ik kijk er in ieder geval naar uit.
pi_85437731
Trailer ziet er wel oke uit. Ik ben er wel benieuwd naar. Ben alleen geen Justin Timberlake fan. Waarom denken al die popsterren tegenwoordig dat ze ook meteen acteertalent hebben?! |:(
Because simple is bad!
pi_85439390
Dat David Fincher er aan meewerkt belooft wel wat ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 september 2010 @ 22:13:12 #12
862 Arcee
Look closer
pi_86809063
Wat ik ervan gezien heb sprak me nog niet echt aan. Een blik op de positieve reviews maakt me iig een stuk nieuwsgieriger: http://www.rottentomatoes.com/m/the-social-network/

Ik wil deze film zeker zien. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 24 september 2010 @ 22:59:04 #13
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_86811292
Alles aan deze film leek me wel interessant (Fincher, Sorkin, grootste deel van de cast, Trent Reznor), alleen van de hoofdrolspeler Eisenberg werd ik niet erg enthousiast.

Gelukkig schijnt dat goed mee te vallen. Uiteraard speelt hij nog maar eens een oneliner-mompelende nerd (ook wel de "Michael Cera" genoemd), maar nu wordt het blijkbaar optimaal gebruikt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_86976770
Rottentomatoes nog steeds 100% met gemiddelde van 9.4 na 41 reviews.

Ziet er goed uit! ^O^
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_86980060
Na het zien van die trailer enorme zin om weer eens radiohead te luisteren!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 september 2010 @ 20:35:21 #16
862 Arcee
Look closer
pi_87036138
quote:
Review Roger Ebert

"The Social Network" is a great film not because of its dazzling style or visual cleverness, but because it is splendidly well-made. Despite the baffling complications of computer programming, web strategy and big finance, Aaron Sorkin's screenplay makes it all clear, and we don't follow the story so much as get dragged along behind it. I saw it with an audience that seemed wrapped up in an unusual way: It was very, very interested.
Veelbelovend. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_87041214
Morgen in de US !
Muziek al binnen *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_87045363
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

Veelbelovend. ^O^
Zijn reviews altijd ^O^
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:27:21 #19
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_87047268
Ik ga 'm vandaag zien :) Ben benieuwd!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:42:46 #20
67640 SaintOfKillers
pi_87064350
Ondertussen toch een paar rotten reviews op RT, waaronder uiteraard Armond White, zelfs aangevuld met een verhaal voor zijn criticasters. Hij heeft wel een paar keer een punt, maar hij brengt het niet altijd even sympathiek :P.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_87064434
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen toch een paar rotten reviews op RT, waaronder uiteraard Armond White, zelfs aangevuld met een verhaal voor zijn criticasters. Hij heeft wel een paar keer een punt, maar hij brengt het niet altijd even sympathiek :P.
Ja, ik had het al gezien. Maar films bereiken geen 100%. Er is altijd wel een reviewer die perse de rotte tomaat wil zijn.
pi_87064462
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
_O-

Haha, ik ben het nooit met hem eens. Dus dat is een goed teken voor deze film. :D Wel een toffe dude verder.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:53:35 #23
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_87064827
Lijkt me wel wat.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:58:30 #24
67640 SaintOfKillers
pi_87065024
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:45 schreef Toad het volgende:

[..]

_O-

Haha, ik ben het nooit met hem eens. Dus dat is een goed teken voor deze film. :D Wel een toffe dude verder.
Het leukste is wanneer hij er compleet onzinnige dingen gaat bijsleuren om zijn kennis te tonen. De Eifeltoren-scene uit G.I.Joe (die hij trouwens wel goed vond) deed hem aan het werk van Godard denken.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:54:43 #25
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')