Eerlijk gezegd lijkt het mij geen boeiend verhaal. Eerder een gevalletje 'inspelen op een hype'.quote:On a fall night in 2003, Harvard undergrad and computer programming genius Mark Zuckerberg sits down at his computer and heatedly begins working on a new idea. In a fury of blogging and programming, what begins in his dorm room soon becomes a global social network and a revolution in communication. A mere six years and 500 million friends later, Mark Zuckerberg is the youngest billionaire in history... but for this entrepreneur, success leads to both personal and legal complications.
Veelbelovend.quote:Review Roger Ebert
"The Social Network" is a great film not because of its dazzling style or visual cleverness, but because it is splendidly well-made. Despite the baffling complications of computer programming, web strategy and big finance, Aaron Sorkin's screenplay makes it all clear, and we don't follow the story so much as get dragged along behind it. I saw it with an audience that seemed wrapped up in an unusual way: It was very, very interested.
Zijn reviews altijdquote:
Ja, ik had het al gezien. Maar films bereiken geen 100%. Er is altijd wel een reviewer die perse de rotte tomaat wil zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen toch een paar rotten reviews op RT, waaronder uiteraard Armond White, zelfs aangevuld met een verhaal voor zijn criticasters. Hij heeft wel een paar keer een punt, maar hij brengt het niet altijd even sympathiek.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen toch een paar rotten reviews op RT, waaronder uiteraard Armond White, zelfs aangevuld met een verhaal voor zijn criticasters. Hij heeft wel een paar keer een punt, maar hij brengt het niet altijd even sympathiek.
Het leukste is wanneer hij er compleet onzinnige dingen gaat bijsleuren om zijn kennis te tonen. De Eifeltoren-scene uit G.I.Joe (die hij trouwens wel goed vond) deed hem aan het werk van Godard denken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:45 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Haha, ik ben het nooit met hem eens. Dus dat is een goed teken voor deze film.Wel een toffe dude verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |