quote:Nooit meegemaakt zeker?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:52 schreef Avey het volgende:
Misschien omdat mensen zich moeilijk kunnen voorstellen dat er nog mensen bestaan die vervelend gaan doen over dit soort onbenullige dingen? Sorry hoor maar tenzij ze de kleren van elkaar af aan het rukken waren moet je je gewoon niet aanstellen.
quote:Oh dus dat is het probleem, niet het gelebber op zich. Duidelijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:53 schreef lezzer het volgende:
Moet je trouwens maar eens googlen op "vrijen in het openbaar". Allemaal gezeik over homo's en over hoe dat niet kan. Nou, ik zie nooit homo's, ik zie alleen maar lebberende hetero's.
quote:Ze waren aan het 'bekken en voelen' volgens jou, hoe erg kan het zijn?Nooit meegemaakt zeker?
Ze hadden nauwelijks kleren aan hoor
quote:Ja, weet je, maak er van wat je wilt.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh dus dat is het probleem, niet het gelebber op zich. Duidelijk.
[..]
Ze waren aan het 'bekken en voelen' volgens jou, hoe erg kan het zijn?
quote:Oh dus nu is hij ineens haar aan het vingeren? Dat is wel een beetje te ver. Had dat dan meteen gezegd, als je zo onduidelijk bent kan ik toch ook niet weten wat er nou precies gebeurt?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, weet je, maak er van wat je wilt.
Wat denk je wat hij zat te voelen in haar bikinibroek?
quote:Je hebt in eerste instantie mijn hele grap al niet begrepen.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh dus nu is hij ineens haar aan het vingeren? Dat is wel een beetje te ver. Had dat dan meteen gezegd, als je zo onduidelijk bent kan ik toch ook niet weten wat er nou precies gebeurt?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:07 schreef Vanyel het volgende:
Zeg, bitchfights doe je maar in een modderbad op een meet ofzo.
Hebben wij er ook nog iets aan![]()
quote:Helemaal
quote:Dat zal het wel zijn, ik mis die grappen wel vaker. Of eerder de grappigheid.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je hebt in eerste instantie mijn hele grap al niet begrepen.
quote:Helemaal niet, wat is nou een lesbo topic zonder drama?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:07 schreef Vanyel het volgende:
Zeg, bitchfights doe je maar in een modderbad op een meet ofzo.
Hebben wij er ook nog iets aan![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:09 schreef Nizno het volgende:
iemand de serie " lip service " ook aan het volgen??
komt op dinsdag op een van de vele BBCzenders die in NL niet standaard te krijgen is... dus usenet is weer erg handig
quote:Beetje té gezellig weer hier. Ik ben me een portie BRAK waar je u tegen zegt echt.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:03 schreef Brittie het volgende:
[..]
Helemaal![]()
Hoop dat het op Vlie ook een beetje te pruimen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |