quote:no prob.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:29 schreef skunkasaur het volgende:
Ja ik was vergeten dat jij aan het strand zit, sorry.
quote:Ik vind eigenlijk altijd dat mensen nooit voor iemand anders kunnen bepalen of iets erg is of niet. Wat de één niks doet is voor de ander een drama en v.v. Als jij je er kut bij voelt, zal het dat ook wel zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef skunkasaur het volgende:
waarschijnlijk stel ik me gewoon aan.
quote:Het is hier echt onverwacht heul fijn. Of, fijner dan verwacht eigenlijk.ZO, MAAR: vertel over je vakantie zo ver?![]()
quote:Mrs heeft een zonnebril gekocht en werd geholpen door een heel bedeesde Alicantese (of wat ook) lesbiënne. Ze raakt een beetje nerveus van ons. Heel schattigEn wie heeft er vandaag nog wat tofs beleefd?
quote:Dat vind ik toch zo onnozel, pillen voor tijdens het vliegen die winderigheid veroorzaken. Ik bedoel, je wil dat nooit, maar in het vliegtuig al helemaal niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:49 schreef wonderer het volgende:
Ja, zonder schade, alleen met buikkrampen van het gas dat die pillen veroorzaken
quote:Voordeel is dan wel weer dat je in het vliegtuig redelijk ongestraft kunt winden (als ze niet extreem stinken) omdat die airco alles meteen wegblaast.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo onnozel, pillen voor tijdens het vliegen die winderigheid veroorzaken. Ik bedoel, je wil dat nooit, maar in het vliegtuig al helemaal niet.
quote:Ik heb over moeilijkere gehoord ja. Mijn moeder deed heel even lastig, maar dat was vooral omdat ze het niet zo cool vond om een homozoon én -dochter te hebben.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
hoi. Had jij eigenlijk een makkelijke coming out?
quote:
quote:Dat dacht die meneer voor mij in het vliegtuig ook denk ik...Op vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Voordeel is dan wel weer dat je in het vliegtuig redelijk ongestraft kunt winden (als ze niet extreem stinken) omdat die airco alles meteen wegblaast.
quote:Jij bent al de derde die ik ken die dat zo heeftOp vrijdag 22 oktober 2010 21:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb over moeilijkere gehoord ja. Mijn moeder deed heel even lastig, maar dat was vooral omdat ze het niet zo cool vond om een homozoon én -dochter te hebben.
Is wel te classificeren als makkelijk dus.
quote:Ik wel nog een!
quote:Bekken en voelen. Maar ik wil er gewoon niet bij zijn.Ik vind het gewoom een smerig gezicht, vrijende hetero's.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:43 schreef Vanyel het volgende:
Maar lagen ze liefjes te zoenen of echt ranzig te doen?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Bekken en voelen. Maar ik wil er gewoon niet bij zijn.Ik vind het gewoom een smerig gezicht, vrijende hetero's.
quote:Ik heb besloten er tegenwoordig gewoon wat van te zeggen. Ik heb al zo vaak de andere kant uit gekeken. Er zijn gewoon mensen, die gewoon helemaal niks om andere mensen geven. En dan heb ik het niet over een keer een gekken panty aandoen, maar over mensen die het niks kan schelen als andere mensen last van ze hebben. Aso's noemden ze dat vroeger.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik voel me ook niet op m'n gemak als mensen in mijn buurt aan het bekken zijn, maar om daar nou wat van te gaan zeggen![]()
Je hoeft er toch niet naar te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |