quote:Nouja, iedereen gaat daar nu gewoon heen omdat er niets anders meer is... so I guess?Op maandag 25 oktober 2010 17:17 schreef Vanyel het volgende:
De Bodytalk? Is dat vrouwvriendelijker geworden nu de Chueca dicht is?
quote:Jij bent echt niet goed! Het was helemaal donker buiten en ik had slecht geslapen en het huis was koud en boehoehoe!Op dinsdag 26 oktober 2010 08:02 schreef lezzer het volgende:
Och meis, het is tien voor acht, da's al bijna middag
quote:Ja, nou je het zegt, het was ook wel vroeg.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed! Het was helemaal donker buiten en ik had slecht geslapen en het huis was koud en boehoehoe!
quote:Het is vooral voorafgaand aan Rits en Ensuite dat er wat meer vrouwen te vinden zijn denk ikOp dinsdag 26 oktober 2010 09:19 schreef Qebbel het volgende:
Ik had gehoopt dat de BT meer vrouwen zou aantrekken, maar vind dat behoorlijk tegenvallen eigenlijk.
quote:Ja hoeraOp dinsdag 26 oktober 2010 09:19 schreef Qebbel het volgende:
Dit weekeinde gaat de klok een uur terug.
quote:Wij hebben twee mevrouwen de eigen baas hèOp dinsdag 26 oktober 2010 09:23 schreef Vanyel het volgende:
Ook dat is een keuze, mevrouw de eigen baas.
quote:I know I know...Op dinsdag 26 oktober 2010 09:41 schreef Vanyel het volgende:
Ik neem aan dat jullie allebei die keuze maken..
Ik ken ook eigen bazen die wel langer weggaan.
quote:De tekst van het nummer is zo mooi.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:53 schreef lezzer het volgende:
@ Bakfiets, ik lees jouw sig ook, ik luister nu pas goed naar die tekst
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:36 schreef Vanyel het volgende:
Ja bah.
Vanmorgen 3d echo en die viel niet helemaal uit zoals gepland. Groei loopt 2 weken achter en dat is volgens de echomevrouw zorgelijk genoeg om doorverwijzing naar de gyneacoloog nodig te maken. Pas over anderhalf uur naar de verloskundige om het te bespreken.
Niet cool.
quote:Kut zeg.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:36 schreef Vanyel het volgende:
Ja bah.
Vanmorgen 3d echo en die viel niet helemaal uit zoals gepland. Groei loopt 2 weken achter en dat is volgens de echomevrouw zorgelijk genoeg om doorverwijzing naar de gyneacoloog nodig te maken. Pas over anderhalf uur naar de verloskundige om het te bespreken.
Niet cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |