rot nou toch eens op met die onzin. ALS IK VANAVOND DOODGA, BEN JIJ MAFFIA!!!!!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik onderbouw het d.m.v. jouw lynch waardoor je maffia blijkt, of ik vannacht monddood wordt gemaakt.
Wat weet jij nou van de skils van Ladi of van mij?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoi, en ik wil even zelf besluiten of ik wel BM wil worden. Want ik vind wel dat er verantwoordelijkheid bij komt kijken. En dat miste ik de vorige ronde wel bij PS (die maffia bleek). En sowieso miste ik het bij veel op de genomineerdenlijst ook.
Iedereen heeft evenveel kans op elke rolquote:
Ms. Naiefquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben net nieuw hoor
Of worden die mensen ook maffia al?
True.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
rot nou toch eens op met die onzin. ALS IK VANAVOND DOODGA, BEN JIJ MAFFIA!!!!!!!
Nogal wiedes dat je dan vanavond doodgaat hè, als hij geen maffia is.
Jamaarquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik ben al naar voren geduwd, wat een naar en agressief dorp is dit
.
Maakt niet uit of je nieuw bent of 2000x gespeeld hebtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben net nieuw hoor
Of worden die mensen ook maffia al?
Toevallig van jullie weinig, en misschien dat mij "helft van de lijst" wat overdreven was (ben nou eenmaal een dramaqueenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van de skils van Ladi of van mij?
Pas maar op, straks wissel ik m'n stem naar jouquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoi, en ik wil even zelf besluiten of ik wel BM wil worden. Want ik vind wel dat er verantwoordelijkheid bij komt kijken. En dat miste ik de vorige ronde wel bij PS (die maffia bleek). En sowieso miste ik het bij veel op de genomineerdenlijst ook.
Het zou toch wat zijn, als het dorp geen hints uit mag wisselenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar
Ik trek je gewoon over de streep. Ikw eet zeker dat jij 't leuk vind om te doen. We hebben 't vaak zat ook buiten fok over het spel gehad (nee geen hints uitgewisseld hoor SL) en we waren beiden super enthousiast. Ik kan niet op mezelf stemmen.... een ik gun heet jou
Lijkt me leuk, eeen Erik-BM
En jou vertrouw ik teenminste, jij doet veelal geen vlieg kwaad
Calex zei dat we moesten gokken en moesten denken op wie we vertrouwden, want strategische last minute stemmen waren dom.
Nah... bij deze, het meeste gevoel gaat uit naar jou als BM!
Precies!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toevallig van jullie weinig, en misschien dat mij "helft van de lijst" wat overdreven was (ben nou eenmaal een dramaqueen), maar ik zie niet in waarom je iemand als iBenny of Patrique als BM zou willen, de een was de vorige ronde maar nauwelijks bezig met spelen, de ander heeft het nog nooit gedaan en weet dus van toeten noch blazen.
quote:
Trevland heeft ook vrij weinig hintoplosskills hoor. Komt omdattie facking vaak mob is, denk ik.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toevallig van jullie weinig, en misschien dat mij "helft van de lijst" wat overdreven was (ben nou eenmaal een dramaqueen), maar ik zie niet in waarom je iemand als iBenny of Patrique als BM zou willen, de een was de vorige ronde maar nauwelijks bezig met spelen, de ander heeft het nog nooit gedaan en weet dus van toeten noch blazen.
zeikwijf.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nu staat tie er 2 keer in & hij kan het zelluf ook wel
En wat is er mis met homo's? Gayseks is geil.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef PatriQue89 het volgende:
angel is gewoon verliefd op Erik..
Homo's!
Vind ik normaal gesproken ook, maar m'n eigen stem haal ik graag binnenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nu staat tie er 2 keer in & hij kan het zelluf ook wel
Het is anders als mob wel handig te weten wat de hints zijn zodat je die niet noemtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Trevland heeft ook vrij weinig hintoplosskills hoor. Komt omdattie facking vaak mob is, denk ik.
Dan weet je naar wie je zoekt hè, koekenbakker, dat is heel andersquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is anders als mob wel handig te weten wat de hints zijn zodat je die niet noemt
vertel mij watquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En wat is er mis met homo's? Gayseks is geil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |