quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:39 schreef Ladidadida het volgende:
Had ik al gezegd dat ik gek bek op afgeknipt haar?
Van die gekke fetisjen hoeven wij niets te weten hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:39 schreef Ladidadida het volgende:
Had ik al gezegd dat ik gek bek op afgeknipt haar?
Ik zal het de volgende keer bij de kapper in een zakje laten doenquote:
Oh wat geilquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik zal het de volgende keer bij de kapper in een zakje laten doen
En wel een hele duidelijke.quote:
Hela!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wel een hele duidelijke.
*schrapt Hara voor BM*
O.. die wilde toch al niet
Je bedoelt dat we daar mee mogen doen wat we willen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:44 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb nog iets om jullie over te halen
Mijn kittens!
[ afbeelding ]
Ooooooh echt ?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flattery would have gotten you everywhere..... ware het niet dat ik het gister afgeknipt heb.
Ik haat musicals. En het ESF.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zal trouwens ook ervoor zorgen dat er elke avond een hippe kekke musical opgevoerd word!, en we gaan een songfestival-avond organiseren!
JIj krijgt echt mijn stem nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zal trouwens ook ervoor zorgen dat er elke avond een hippe kekke musical opgevoerd word!, en we gaan een songfestival-avond organiseren!
Maar, de gratis drank dan, en karaoke, en mijnn NAAKTFOTO!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat musicals. En het ESF.
You've lost my vote.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat musicals. En het ESF.
You've lost my vote.
Hij staat potdomme 2 posts boven jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:50 schreef timmmmm het volgende:
Tering op een stokje, je denkt toch niet dat ik meer dan een pagina terugga lezen. Derhalve kunnen jullie de tyfus krijgen, en kopieer ik het lijstje niet, want ik kan hem niet vinden.
Hara doet vast mee, dus vote hara, omdat ownage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |