quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ben toch wel voor die ge-opperde badpakkenronde hoorTelt een mankini officieel als badpak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
om dezelfde reden als ik een snowboardbroek koop in Meiquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom koop je een bikini in oktober
een wat?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Telt een mankini officieel als badpak?
Ja. Dat is verdacht. Dat is "Ik jat je geld, koop een bikini en vlucht naar een warm land". Dat is maffia!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga geen foto posten van een mankiniquote:
Ik zwem veelquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
Meer een "wie mij een blije BM maakt mag altijd in mijn privézwembad komen meezwemmen"quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat is verdacht. Dat is "Ik jat je geld, koop een bikini en vlucht naar een warm land". Dat is maffia!
Door te letten op ogenschijnlijk onbenullige bijvoegelijke naamwoorden, zelfstandige naamwoorden, werkwoorden en bijzinnen in de beschrijving en deze te koppelen aan het profiel, fobo en topics.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je bent een newbie die zich aanmeldt als BMWeet je uberhaupt precies wat het inhoudt? Vertel, hoe ga jij het hintoplossen aanpakken?
Man in badpak!quote:
Ik word misselijk van het heen en weer geslingerquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meer een "wie mij een blije BM maakt mag altijd in mijn privézwembad komen meezwemmen"
Je vergeet een paar dingen, daaruit kan ik opmaken dat je niet goed leest. Hoe ga je dit oplossen, aangezien de verhalen allemaal goed gelezen zullen moeten worden?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Door te letten op ogenschijnlijk onbenullige bijvoegelijke naamwoorden, zelfstandige naamwoorden, werkwoorden en bijzinnen in de beschrijving en deze te koppelen aan het profiel, fobo en topics.
Of ook wel: beter dan jij...
Stem op mij en ik zal je stabiliteit gevenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word misselijk van het heen en weer geslinger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Dus je stemt op mij! Heel goed!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik gebruik gewoon mijn vrouwelijke intuitie en mijn mannelijke deductie technieken.
Best of both worldsDaarbij ben ik een engel en dus uitermaaaate te vertrouwen.
En altijd fairt en eerlijk en in het leven geroepen de mensheid in de gaten te houden.
Nah, perfect toch?
Ik heb gister wel een sesamstraat film gekeken......quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus je stemt op mij! Heel goed!
Niet eens een foto van Borat, valt alweer meequote:
Very nice!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister wel een sesamstraat film gekeken......
Te makkelijk. Te vies. Te stom.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Niet eens een foto van Borat, valt alweer mee
Maar dat is wel de mankiniquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Te makkelijk. Te vies. Te stom.
Ik heb niets met de mankini te makenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat is wel de mankini
Dit was een man in badpak.
En man in badpak is modkill zei Calex
Zal ik dan op je stemmen voor BM dat je maar meteen bodyguards krijgt?
Of beschermen die je niet tegen modkills?
Ik denk aan niets anders....quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Angel, blijf denken aan mijn naaktfoto's !
Dat dat nog niet overtuigd heeft, moet toch genoeg zeggen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Angel, blijf denken aan mijn naaktfoto's !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |