quote:Ja 1 boterham ja. Ik ga de kcal eens checken.Op woensdag 20 oktober 2010 18:40 schreef Mini_rulez het volgende:
j.t, da's toch een prima lijstje? Bedoel je met broodje 1 boterham? Dan is het misschien wat weinig, maar wel mooi verspreid over de dag en allemaal gezonde dingen.
Fijn dat de tandarts meeviel.
Dan doe ik ook maar even een lijstje:
O: bagel met gekookt ei en mayo![]()
T: koffie met melk
L: broodje (afbakciabatta) kaas
T: broodje pindakaas
D: geen idee, ik ga eten met een huisgenootje en haar ouders maar ze zijn Frans dus er zal wel wijn bij komen kijken
quote:En escargotsOp woensdag 20 oktober 2010 18:40 schreef Mini_rulez het volgende:
j.t, da's toch een prima lijstje? Bedoel je met broodje 1 boterham? Dan is het misschien wat weinig, maar wel mooi verspreid over de dag en allemaal gezonde dingen.
Fijn dat de tandarts meeviel.
Dan doe ik ook maar even een lijstje:
O: bagel met gekookt ei en mayo![]()
T: koffie met melk
L: broodje (afbakciabatta) kaas
T: broodje pindakaas
D: geen idee, ik ga eten met een huisgenootje en haar ouders maar ze zijn Frans dus er zal wel wijn bij komen kijken![]()
quote:Dat kan nog wel vervelende situaties opleveren ja. Mijne is ook stukOp woensdag 20 oktober 2010 18:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik merk alleen dat mijn dude-intenties-radar niet werkt![]()
quote:Yay, herkenbaarheid!Op woensdag 20 oktober 2010 18:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat kan nog wel vervelende situaties opleveren ja. Mijne is ook stuk. Dus herken het probleem
quote:Goeie radarOp woensdag 20 oktober 2010 18:52 schreef Merel het volgende:
Mijn radar is niet stuk! Ik weet heel goed wat die vent-met-vriendin bedoelt als ie met me uit eten wil. Dus ik zou verstandig moeten zijn en nee moeten zeggen hè?
quote:Ja daar ben ik altijd bang voorOp woensdag 20 oktober 2010 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yay, herkenbaarheid!Maarja, het andere uiterste is ook weer zo stom, tegen alle dudes zeggen: "Jongûhh, ik heb geen interesse en ik heb al een vriendje
" en dan blijken ze gewoon alleen gezellig met je te willen rondhangen ofzo
![]()
quote:Ooit iemand leren kennen, totaal vergeten, die ander die contact zoekt, vraagt of ik meega iets doen, ik die half toezeg (niet meteen afwijs) en af moet zeggen vanwege schoolwerk, en nu opdringerig steeds vragen of ik nog een keer meega en dubieuze alternatieven. En dan zeggen dat je verliefd bent op iemand die bezet is, toevallig ongeveer even lang als ik, maar ontkent gelukkig dat ik het ben ... Tja ik twijfel nog, bij mn vriend gaan de alarmbellen al af.
quote:Ja datte! Ik wil ook geen arrogant balletje zijnOp woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef Perruche het volgende:ik weet nooit of mijn radar het doet, en ik vind het dan weer arrogant om te denken dat alle ardige jongens gelijk meer willen...
als jouw intenties maar duidelijk zijn is het wel goed toch?
Heb trouwens 2 potten huisgemaakte jam gekregen van de vrouw van m'n vati
quote:Op het moment dat zijn tong achterin jouw keel zit en jij er niet heel hard op bijt, ben je te aardigOp woensdag 20 oktober 2010 19:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja datte! Ik wil ook geen arrogant balletje zijnEn dan doe ik gewoon aardig, maar ik weet nooit wanneer je te aardig bent
Ofzo.
Nouja. Komt ook allemaal wel goed![]()
Oe, wat voor jam?
quote:Okee, ik kan gelukkig in alle eerlijkheid zeggen dat ik het niet zóver zal laten komen!Op woensdag 20 oktober 2010 19:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op het moment dat zijn tong achterin jouw keel zit en jij er niet heel hard op bijt, ben je te aardig![]()
.
quote:Gezondheid!Op woensdag 20 oktober 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hatsjjjjjjjjooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:*mental image*Op woensdag 20 oktober 2010 19:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op het moment dat zijn tong achterin jouw keel zit en jij er niet heel hard op bijt, ben je te aardig![]()
.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt lekker Perruche!
Duvel gaat straks proberen een grog voor me te maken met cognac. Moet morgen weer werken. Zo eerst en warme douche, dan grog en dan zweten in bed.
quote:Uit vriezer of blik doen ze het nog wel waarschijnlijk?Op woensdag 20 oktober 2010 19:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil sperziebonen. En ja ik weet dat ze niet in seizoen zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |