abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:47:32 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87753458
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:38 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Maar die universitaire opleiding had dan ook niet als doel om mensen op te leiden om voor de klas te staan, wel?
Idd, dat is ook het punt ;). Je kunt met een universitaire bachelor die kopopleiding doen, maar je beschikt niet over de vakinhoudelijke kennis die je nodig hebt voor de klas. Wb de onderbouw iig. Dingen als verhaalanalyse en argumentatieleer heb ik op de uni gehad (maar niet in relatie tot een onderwijssetting) en die zaken komen in de bovenbouw ook terug. En het komt wel goed, want ik weet wel waar ik de missende informatie kan vinden, maar het is niet zo dat ik nu 'klaar' ben, zeg maar. Er is van alles wat ik zelf nog moet uitpluizen voor ik het kan uitleggen aan de leerlingen.

quote:
Ik herken die verhalen hier over cijfers 'krijgen' echt helemaal niet, dat gaat bij ons dus echt niet zo!
Ik heb ook nooit cijfers 'gekregen', maar ik vond tentamens soms wel idioot gemakkelijk. Er is iig één vak geweest dat ik echt moeilijk vond, maar toen ik het haalde, wist ik dat ik het cijfer ook echt verdiend had. Deze docent was ook de tweede lezer van mijn scriptie en omdat ik weet dat hij vrij kritisch is, was ik ook echt blij met mijn 8 voor mijn scriptie :).

quote:
oh en maarten 't hart O+ met zijn moestuin O+ heb je ook het dovemansorendieet gelezen? die vond ik heel leuk :D
Nee :). Ik heb nog niet zoveel van 't Hart gelezen. De schrift betwist (like duh), Een vlucht regenwulpen en Verlovingstijd.

quote:
Ik heb vandaag echt mijn dag niet: lunch thuis op het aanrecht laten staan, domme fout gemaakt tijdens mijn proef, doos pipetpunten door het lab heen gegooid :') en nu net thuis een glas melk omgegooid in de magnetron. Wel net eindelijk geluncht (HONGER!), 2 koppen koffie op, zo mijn labjournaal bijwerken en dan leren voor wat hopelijk mijn allerlaatste tentamen ooit zal zijn 8-)
Succes! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_87753473
succes zo! en gewoon de andere kant inkijken tijdens het bloedprikken, dan is het niet zo eng! (dat is mijn strategie tenminste altijd :P)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_87753503
Ojee, programmeertaal! :D Klinkt wel imponerend, al die termen. Mijn computervaardigheden gaan helaas niet verder dan "ieeeeh!" roepen als er iets niet lukt (factuur schrijven ofzo :') ) op de laptop, en dan komt de meneer aan die het allemaal oplost. :7 Daarin ben ik wel héél ongeëmancipeerd :'(
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:50:00 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87753560
Ahhww... succes Perruche! Bloedprikken is zo voorbij :*
pi_87753575
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:48 schreef Blurred86 het volgende:
succes zo! en gewoon de andere kant inkijken tijdens het bloedprikken, dan is het niet zo eng! (dat is mijn strategie tenminste altijd :P)
haha vriendje gaat zelfs mee :') nah zal wel loslopen.
Dankje Blurred en LB :)

Laureline +1 herkenbaar :D nu ja ik roep eerst OHNEEEE en dan bel ik m'n pa en komt het allemaal goed.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:51:00 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87753601
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:48 schreef Laureline het volgende:
Ojee, programmeertaal! :D Klinkt wel imponerend, al die termen. Mijn computervaardigheden gaan helaas niet verder dan "ieeeeh!" roepen als er iets niet lukt (factuur schrijven ofzo :') ) op de laptop, en dan komt de meneer aan die het allemaal oplost. :7 Daarin ben ik wel héél ongeëmancipeerd :'(
_O-

Ieder zn skills he ;)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:51:29 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87753628
quote:
:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_87753663
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:47 schreef Viking84 het volgende:

Nee :). Ik heb nog niet zoveel van 't Hart gelezen. De schrift betwist (like duh), Een vlucht regenwulpen en Verlovingstijd.

Het dovemansorendieet is geen roman trouwens, het gaat over eten :D over afslanken en diëten en wat hij vindt dat een goed dieet is en hoe hij zelf eet etc. Heel leuk geschreven!
zijn motto is:
"overal mag ik in bijten, mits ik daarvan flink ga schijten" :') :D
pi_87753672
O, en Maarten 't Hart moet dood, sinds hij op een badinerend toontje in de NRC schreef dat Stravinsky niet om aan te horen was, en dat er niemand bestond die dat soort muziek echt voor zijn plezier zou luisteren. Oud travestielijk :(
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:53:58 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87753731
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef Laureline het volgende:
O, en Maarten 't Hart moet dood, sinds hij op een badinerend toontje in de NRC schreef dat Stravinsky niet om aan te horen was, en dat er niemand bestond die dat soort muziek echt voor zijn plezier zou luisteren. Oud travestielijk :(
Again: :D.

En hij zei dat de paus homo is omdat hij rode muiltjes draagt :')_!!

Ik heb wel iets met 't Hart: heel hard tegen religie aanschoppen, maar toch graag in een mooie kerk zijn en naar mooie religieuze muziek luisteren O+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:54:30 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87753760
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Het dovemansorendieet is geen roman trouwens, het gaat over eten :D over afslanken en diëten en wat hij vindt dat een goed dieet is en hoe hij zelf eet etc. Heel leuk geschreven!
zijn motto is:
"overal mag ik in bijten, mits ik daarvan flink ga schijten" :') :D
Ja dat had ik al begrepen ;).

En die quote kende ik ook al _O-.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:54:39 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87753764
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef Laureline het volgende:
:D!

Pas op met je verwensing he, we hebben hier wel een modje ;)
pi_87753820
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:28 schreef Ewelina het volgende:
:W
:W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:56:49 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87753856
Hahaha Lau ik zie het helemaal voor me! Ik doe dat als ik ineens een pop-up krijg van een programma dat iets moeilijks vraagt. Dan zet ik mijn moeilijke hoofd op en schuif flaptop richting Duvel met de melding: "Hij zegt iets." En dan fixed hij het O+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87753868
Wat was ook alweer de naam van die schoenenwinkel die ik postte?
pi_87754037
http://www.alysamode.nl/ bedoel je? ik had hem gebookmarked :7
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:11:25 #42
331 Merel
Be here now.
pi_87754536
Ik ben verzekeringen aan het vergelijken.

Blijkbaar is het normaal dat je aansprakelijkheidsverzekering niet uitkeert als je schade veroorzaakt tijdens seksuele handelingen, al dan niet in groepsverband, al dan niet onder invloed van alcohol. Dus als je tijdens een dronken orgie een vaas omschopt, keren ze niet uit. Dat jullie het even weten! :+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:15:04 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87754675
Over verzekeringen:

Welke verzekeringen zijn eigenlijk verplicht en welke zijn vooral handig? Ik heb nu een zorgverzekering en een inboedelverzekering. Een WA-verzekering heb ik volgens mij nog niet, maar die is wel verplicht hè? Nog meer?
Niet meer actief op Fok!
pi_87754721
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:11 schreef Merel het volgende:

Blijkbaar is het normaal dat je aansprakelijkheidsverzekering niet uitkeert als je schade veroorzaakt tijdens seksuele handelingen, al dan niet in groepsverband, al dan niet onder invloed van alcohol. Dus als je tijdens een dronken orgie een vaas omschopt, keren ze niet uit. Dat jullie het even weten! :+
Hm, ze worden het zeker zat om verzakte bedden etc te vergoeden :+ of in de plomp gereden auto's omdat iemand op de handrem ging zitten oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:16:11 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87754728
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:11 schreef Merel het volgende:

He verdomme :(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87754788
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:15 schreef Viking84 het volgende:
Over verzekeringen:

Welke verzekeringen zijn eigenlijk verplicht en welke zijn vooral handig? Ik heb nu een zorgverzekering en een inboedelverzekering. Een WA-verzekering heb ik volgens mij nog niet, maar die is wel verplicht hè? Nog meer?
WA alleen voor als je een auto hebt of jager bent (of heel toevallig een kerncentrale als eigendom hebt) :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:18:11 #47
331 Merel
Be here now.
pi_87754809
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:15 schreef Viking84 het volgende:
Over verzekeringen:

Alleen als je houder van een motorrijtuig bent, of jager, of exploitant van een kerncentrales :+

Maar sluit er toch maar eentje af.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87754821
quote:
_O-

Mijn meneer heeft een CCIE-certificering en veel dingen komen we wel bekend voor. Wat dan weer niet wil zeggen dat ik het ook begrijp.
Ik roep ook altijd de meneer met: "De computer zegt iets raars, wil je even kijken?"
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:18:24 #49
331 Merel
Be here now.
pi_87754822
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

WA alleen voor als je een auto hebt of jager bent (of heel toevallig een kerncentrale als eigendom hebt) :P
GMTA 8-)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:19:32 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87754862
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

He verdomme :(.
Moeten we de aangerichte schade bij de Koreaan toch zelf betalen! :'(.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')