Gellius is zo terug van zijn lunchpauze.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:09 schreef Het_Apestaartje het volgende:
Ja, ik heb eerst nog op http://www.verdoold.net/ gekeken maar daar was niet veel te halen.
Het is verdomme elke dag feest. En als je geen zin hebt dan máák je maar zin.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:49 schreef Spektor het volgende:
Ja zeg, ik wil nu wel een keer duidelijkheid wanneer het feest is hoor.
Dan hoor je ook te rapporteren hoe zijn gewicht nu is in verhouding tot zijn geboortegewicht.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:58 schreef Gellius het volgende:
Mijn zoon is deze week 320 gram aangekomen, hoor ik net.
Dat méén je niet!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb deze week totnutoe één kroket op.
quote:Nee, er zijn grenzen.Op donderdag 21 oktober 2010 01:45 schreef broer het volgende:
Jullie hebben toch niet heel drukdoenerig met een schort om in de keuken staan hupseflupsen en de borden 'opgemaakt', of wel?
quote:Het was volgens mij de eerste keer ooit dat ik het at. Dus ik weet niet of ik me nu extra schuldig moet voelen, of dat het juist heel gezond is om wat dichter bij het gemiddelde uit te komen.Op donderdag 21 oktober 2010 01:51 schreef ShadyLane het volgende:
En met 'n trechter voer bij die ganzen naar binnen staan proppen. Op het balkonnetje achterin. Nee he? Toch?
quote:Claudia lok je niet terug door haar interesse aan te wakkeren, maar door zelf oprechte interesse in haar te tonen.Op donderdag 21 oktober 2010 12:23 schreef Z het volgende:
Zo kunnen we misschien Claudia terug lokken.
quote:Prima, DO. Ik hoop voor je dat C. het ook zo ziet.Op donderdag 21 oktober 2010 12:34 schreef DO2 het volgende:
De wens haar hier terug te zien is die oprechte interesse in haar, broer.
quote:Perfect. Zeer oprecht, zeer geïnteresseerd.Op donderdag 21 oktober 2010 12:34 schreef Z het volgende:
Claudia, hoe is het met je? En met iMax? En met de zwangerschap?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:22 schreef Z het volgende:
Wanneer worden we weer's verblijd met een foto van het arendsjong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |