Oh dan kan ik helpen...heb al jaren EHBOquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Idd..thanks!
[..]
Niet eens een boeiende test....stukje cijferreeksachtig iets en 2 cases waarin het aankomt op snel verbanden leggen en wat berekeningen geloof ik
Mooi, dan zie ik je om half 1 in Amsterdamquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
FIPO
[..]
Oh dan kan ik helpen...heb al jaren EHBO
Heftige uitval danquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:23 schreef Flappekz het volgende:
MissMSX, hoeveel hem hebben gehaald weet ik niet precies. Momenteel een man of 10 denk ik
Ik zou ze een dikke vinger gevenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:37 schreef Barretje80 het volgende:
pff.. hier ook een staaltje raar doen bij een nieuwe baan
Heb morgen een gesprek bij een headhunter en die vroeg me om m'm diploma's, getuigschriften , identiteitsbewijs en een copy van m'n salaris strook mee te nemen.
Ik vind het allemaal wat vreemd. weet nog niet of ik het wel door wil laten gaan zo..
ik heb gezegd dat ik op zoek ga naar m'n diploma's ( geeen idee waar die zijn..) maar dat m'n salaris strook sowieso niet mee komt..quote:
Gebeurt echt vaak maar je kan het gewoon weigeren. Ze doen dit uiteraard omdat mensen bij de vraag 'wat verdiende je hiervoor' steevast 300 euro hoger opgeven.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:37 schreef Barretje80 het volgende:
pff.. hier ook een staaltje raar doen bij een nieuwe baan
Heb morgen een gesprek bij een headhunter en die vroeg me om m'm diploma's, getuigschriften , identiteitsbewijs en een copy van m'n salaris strook mee te nemen.
Ik vind het allemaal wat vreemd. weet nog niet of ik het wel door wil laten gaan zo..
Omdat dit ook werkt toch?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:19 schreef Lovechild het volgende:
Waarom zit die 'volg topic' knop er nou bijna nooit?
Oh ja...jij bent óók een ambtenaar he... straks zitten hier nog meer ambtenaren als niet ambtenarenquote:
World domination!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh ja...jij bent óók een ambtenaar he... straks zitten hier nog meer ambtenaren als niet ambtenaren
Dat is ook mijn instelling. Wat boeit het wat ik bij mijn vorige baan verdiende? Wat vinden jullie me waard en wat wil ik voortaan krijgen zijn de enige twee juiste criteriaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gebeurt echt vaak maar je kan het gewoon weigeren. Ze doen dit uiteraard omdat mensen bij de vraag 'wat verdiende je hiervoor' steevast 300 euro hoger opgeven.
Het is je keuze hier niet aan mee te werken maar voor sommige instellingen is dat weer reden om je niet aan te nemen. Voor mij zou het een reden zijn naar een andere baan te kijken. Het gaat ze geen fuck aan namelijk.
Ze hebben zelf toch ook wel een indicatie van wat ze willen betalen neem ik aan.
Den Haag is dan ook wel de opperambtenarenstad van Nederland natuurlijk. Daarom ambtenaar ik ook in Utrechtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh ja...jij bent óók een ambtenaar he... straks zitten hier nog meer ambtenaren als niet ambtenaren
Ik ambtenaar ook elders maar zou wel heel graag in Den Haag willen ambtenaren. Kortere reistijd lijkt me echt zalig!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:39 schreef WheeleE het volgende:
Den Haag is dan ook wel de opperambtenarenstad van Nederland natuurlijk. Daarom ambtenaar ik ook in Utrecht.
Exact wat ik zou zeggenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is ook mijn instelling. Wat boeit het wat ik bij mijn vorige baan verdiende? Wat vinden jullie me waard en wat wil ik voortaan krijgen zijn de enige twee juiste criteria
Ja, dat zou voor mij nu de enige reden zijn om te verkassen naar een andere werkgever. Ik vind het hier echter nog te leuk om weg te gaan, en de reistijd is goed te doen. Ach, wie weet over een paar jaar, in een van de nieuwe ministeries ofzo...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ambtenaar ook elders maar zou wel heel graag in Den Haag willen ambtenaren. Kortere reistijd lijkt me echt zalig!
Da's wel zuur ja. Ook al zou ik zelf dan degene zijn die meer verdient, ik zou het management echt niet vertrouwenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Exact wat ik zou zeggen![]()
.
Weet je wat pas erg is... ik mocht bij mijn vorige werkgever mijn salaris niet aan collega's vertellen omdat die zwaar onderbetaald werden. Toen ik vervolgens niet weg mocht naar mijn huidige werkgever heb ik het verteld en waren 30 man ongemotiveerd en pissed off;)
Bedrijven die tegen medewerkers zeggen dat je het onderling niet mag bespreken
Werk je bij de gemeente?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:57 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja, dat zou voor mij nu de enige reden zijn om te verkassen naar een andere werkgever. Ik vind het hier echter nog te leuk om weg te gaan, en de reistijd is goed te doen. Ach, wie weet over een paar jaar, in een van de nieuwe ministeries ofzo...
Bijna. Provincie-niveau. Wat voor ambtenarenjob maakt mij niet zo veel uit, als ik zou wisselen, zolang er maar een uitdaging in zit. En misschien switch ik wel naar iets anders dienstverlenends. ICT in een ziekenhuis ofzo.quote:
Geen profit organisatie voor jou?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:12 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Bijna. Provincie-niveau. Wat voor ambtenarenjob maakt mij niet zo veel uit, als ik zou wisselen, zolang er maar een uitdaging in zit. En misschien switch ik wel naar iets anders dienstverlenends. ICT in een ziekenhuis ofzo.
Ik zeg nooit nooit, maar de non-profit orrganisaties, en zeker die met een apart dienstverlenend karakter trekken mij meer. Klinkt heel idealistisch misschien, maar als je wellicht maar een klein beetje aan iets kan bijdragen, anders dan de winst van een bedrijf, is dat voor mij aantrekkelijker.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen profit organisatie voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |