Ik wel, nog maar eventjes en ik mag weerquote:
Helaas welquote:
Ben even gaan neuzen op je blog. Wat is jouw blog gegroeid zegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:33 schreef mirannie het volgende:
Javrij! Altijd weekend op dinsdag en woensdag.
KPN is ook een keer snelGister gebeld dat mijn digitenne kastje stuk was, nu al een nieuwe. Eindelijk weer tv in de woonkamer.
Werk heeft mij een week vrij gegeven. Op zich komt het wel goed uit want zit niet lekker in me vel en voel me een beetje grieperig.quote:
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:26 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik moet morgen al naar school.. voor het eerst in 6 jaar.
Leuk!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Administratieve opleiding via UWV, duurt een half jaar. Ja wel zin in maar doodeng
Ik ben ook aan het shoppen in Utrechtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:35 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben vrij ja! en ga zo shoppen in utreg!
Dat klinkt niet prettig!quote:
Een bloedend lakjequote:
Voor de shop maar het is gewoon zonde vond het zo'n leuke verpakkingquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Wat zonde! Was die voor jezelf of voor de webshop?
Ik kan hem niet openenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef DeltaCephei het volgende:
http://twitpic.com/2z8fzu
OPI Spring 2011!
Bij mij doet de link het helaas ook niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:23 schreef DeltaCephei het volgende:
http://twitpic.com/2z8fzu
OPI Spring 2011!
quote:EtosverkoopstersOp woensdag 20 oktober 2010 17:36 schreef Mirjam het volgende:
er deed vandaag een vrouw heel onaardig tegen me in de etos, en ik deede cht niks verkeerd.
stom wijf.
quote:Deed ze danOp woensdag 20 oktober 2010 17:36 schreef Mirjam het volgende:
er deed vandaag een vrouw heel onaardig tegen me in de etos, en ik deede cht niks verkeerd.
stom wijf.
quote:nee een klant
quote:lillek.
quote:Op school in een tussenuur ook.Op woensdag 20 oktober 2010 18:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gewoon vandaag 2 keer in de trein gehad dat 2 turkse wijven hun nagels zitten te lakken. En dan raar opkijken als mensen hun een boze blik geven. Dernet ook, meisje zit dus der nagels te lakken op de leuning. Loopt er iemand langs, zij schiet uit en ze word gelijk boos op die persoon. Dus ik trek m'n mond open en zeg net iets te hard 'wie gaat er dan ook haar nagels lakken in de trein?!'
vond ze niet leuk.
quote:Als je vriendelijk kijkt is het toch goedOp woensdag 20 oktober 2010 18:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee een klant![]()
[..]
lillek.
ik stond zo te koekeloeren voor het mny-schap, zij ston met haar moeder ofzo + kinderwagen vlak voor me, en zat op haar hurken naar iets te kijken.
dus ik lakjes koekeloeren.
bij het opstaan stoot ze tegen me aan, kan gebeuren.
dus ze zegt zo 'sorry', en ik kijk haar even vriendelijk aan en ga verder lakjes kijken.
zegt ze weer 'sorry'
dus ik zo
kijk haar aan: 'JA IK ZEI SORRY HOOR!'
ik zo 'euh ja, dat heb ik gehoord, bedankt'
'JA EN JE MAG WEL WAT TERUGZEGGEN BLABLA SNEERSNEER'
ik zo 'euh, nee, je hoeft dan niet altijd wat terug te zeggen' (toch)
vrouw lelijk doen joh
quote:ja toch?Op woensdag 20 oktober 2010 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je vriendelijk kijkt is het toch goedSimpele ziel
quote:Dat je niet even 'geeft niet' heb gezegd..Op woensdag 20 oktober 2010 18:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee een klant![]()
[..]
lillek.
ik stond zo te koekeloeren voor het mny-schap, zij ston met haar moeder ofzo + kinderwagen vlak voor me, en zat op haar hurken naar iets te kijken.
dus ze zegt zo 'sorry', en ik kijk haar even vriendelijk aan en ga verder lakjes kijken.
zegt ze weer 'sorry'
dus ik zo
vrouw lelijk doen joh
quote:AchjaaaaaaaaaaaOp woensdag 20 oktober 2010 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja toch?![]()
lang niet iedereen zegt dan toch 'bedankt' of 'geeft niet' ofzo?
ik verwacht dat ook niet als ik iets doe (aanstoten ofzo) en me excuseer
quote:Ik geef een lachje en soms een knikje, als je iemand aankijkt heb je toch ook door dat het gehoord isOp woensdag 20 oktober 2010 18:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja toch?![]()
lang niet iedereen zegt dan toch 'bedankt' of 'geeft niet' ofzo?
ik verwacht dat ook niet als ik iets doe (aanstoten ofzo) en me excuseer
quote:ja dus.Op woensdag 20 oktober 2010 18:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik geef een lachje en soms een knikje, als je iemand aankijkt heb je toch ook door dat het gehoord is.
quote:FLUFFY BABY BUNNIES!Op woensdag 20 oktober 2010 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Door delta wil ik baby konijntjes
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
FLUFFY BABY BUNNIES!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://i659.photobucket.com/albums/uu318/shannonmcf/baby_bunny.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:ik zeg zelf altijd wel even van geeft niet of bedankt, maar ik vind dat als je vriendelijk kijkt ofzo dat ze niet zo tekeer hoeft te gaanOp woensdag 20 oktober 2010 18:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee een klant![]()
[..]
lillek.
zegt ze weer 'sorry'
dus ik zo
vrouw lelijk doen joh
quote:Heeft het ook bij HM besteldOp woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef Diconnected het volgende:pakje van de H&M. Superleuk jurkje,armbandjes en shirtje. Rokje kreeg ik niet dicht
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef tliciouz het volgende:
What the! Ik had net mijn nagels gelakt, dus ik laat het zien aan mijn vriend en zeg mooi kleurtje he? Zegt hij is dat dating a royal? Ik zo![]()
What the! Ik had net mijn nagels gelakt, dus ik laat het zien aan mijn vriend en zeg mooi kleurtje he? Zegt hij is dat dating a royal? Ik zo![]()
quote:Ja daarom was ik ook zo verbaasd!Op woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]wat lief! Maar klopte het ook?
Mir, had je nog wel iets gekocht trouwens van MNY? Ik een zwarte met zilverige flakies.
quote:nee, zag niet echt iets leuksOp woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]wat lief! Maar klopte het ook?
Mir, had je nog wel iets gekocht trouwens van MNY? Ik een zwarte met zilverige flakies.
quote:Niet verkeerdOp woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
Jaaa vandaag wel op tijd bij postkantoor !!
Eindelijk het doosje binnen yay
Wat ze in het doosje heeft gestopt:
Catrice - It blue my mind
Catrice - London's weather forecast
Catrice - Lucky in Lilac
Catrice - Big spender wanted
Herome WIC - Jerusalem
Herome WIC - Toronto
China Glaze - Recycle
OPI - Over the taupe
Ik vind het nog steeds lieeeeeef![]()
![]()
quote:Dat is tof ja! En makkelijkOp woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
kom ik net tegen op internet. Hoe cool!
quote:Ah, dank je wel! Ja, het gaat hard momenteel. Zo´n giveaway doet m´n blog wel goed.Op woensdag 20 oktober 2010 11:45 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ben even gaan neuzen op je blog. Wat is jouw blog gegroeid zeg![]()
Erg leuk! En veel paarsMijn wishlist is weer wat gegroeid.
quote:Ah, zonde!!
quote:Wat zijn ze ineens openhartig weer over collecties. Dit ziet er wat mij betreft niet erg spectaculair uit. Maar je weet maar nooit.
quote:Cute!!Op woensdag 20 oktober 2010 18:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
FLUFFY BABY BUNNIES!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://i659.photobucket.com/albums/uu318/shannonmcf/baby_bunny.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Ik heb de Nubar dupe, and I love it too!!Op woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef Debsterr het volgende:
DUUUUUDE TEASE-Y DOES IT IS FRIGGIN' NICE
quote:Ik denk het niet, maar je kan het proberenOp donderdag 21 oktober 2010 00:44 schreef RenRen- het volgende:
Halp halp! I need a quick fix.
Mijn nagel is aan het inscheuren, in mijn huid geloof ik. Ik heb alleen geen nagellijm. Ik heb basecoat, normale lak en ik heb ook wel theezakjes. Kan het met alleen een base/topcoat?
quote:Crap, want dit gaat anders pijnlijk wordenOp donderdag 21 oktober 2010 00:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar je kan het proberen
quote:Zoals ik het nu zie heb ik interesse in die 2 bruintinten, maar pas als er echt swatches gaan verschijnen wordt die keuze makkelijker. En zitten er vaak toch meer leuke bij dan gedachtOp donderdag 21 oktober 2010 07:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Misschien ben ik nog niet wakker of ziek aan het worden maar ik zie niet echt lakjes tussen de nieuwe opi collectie die ik super graag zou willen
quote:Ik ook niet hoor, vind het vrij saai zelfsOp donderdag 21 oktober 2010 07:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Misschien ben ik nog niet wakker of ziek aan het worden maar ik zie niet echt lakjes tussen de nieuwe opi collectie die ik super graag zou willen
quote:Ja, is toch idioot. Hij vond dat ik dat wel moest weten omdat NL zo klein is...Op donderdag 21 oktober 2010 07:26 schreef kieskleurig het volgende:![]()
@Mirannie, wat zijn sommige mensen toch asociaal zeg.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 07:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, vind het vrij saai zelfs
[..]
Ja, is toch idioot. Hij vond dat ik dat wel moest weten omdat NL zo klein is...
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 07:21 schreef mirannie het volgende:
Deze ochtend geen middelvinger, maar nu ben ik "retarded" omdat ik het netnummer van Breda niet weet...moet toch niet gekker worden
quote:OmgOp donderdag 21 oktober 2010 07:21 schreef mirannie het volgende:
Deze ochtend geen middelvinger, maar nu ben ik "retarded" omdat ik het netnummer van Breda niet weet...moet toch niet gekker worden
quote:\Op donderdag 21 oktober 2010 07:21 schreef mirannie het volgende:
quote:SUCCES!Op donderdag 21 oktober 2010 09:06 schreef DeltaCephei het volgende:
Wtf Mirannie, wie is er nou de retard, hij weet het zelf toch niet?
NERVEUS!
quote:Je bent echt zenuwachtig hč? Dit zeg je al 2x nuOp donderdag 21 oktober 2010 09:26 schreef DeltaCephei het volgende:
ThaaanksOm 11 uur vertrek ik thuis.
Ik wil btw ook niets van de Texas collectie
quote:LOL jaOp donderdag 21 oktober 2010 09:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent echt zenuwachtig hč? Dit zeg je al 2x nu.
quote:ik ook nietOp donderdag 21 oktober 2010 07:11 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:je kan zo in een vliegveld reality soapOp donderdag 21 oktober 2010 07:21 schreef mirannie het volgende:
quote:En anders een plakbandje over de nagel en een pleister over je vingertop?Op donderdag 21 oktober 2010 00:44 schreef RenRen- het volgende:
Halp halp! I need a quick fix.
Mijn nagel is aan het inscheuren, in mijn huid geloof ik. Ik heb alleen geen nagellijm. Ik heb basecoat, normale lak en ik heb ook wel theezakjes. Kan het met alleen een base/topcoat?
quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:06 schreef DeltaCephei het volgende:
Wtf Mirannie, wie is er nou de retard, hij weet het zelf toch niet?
NERVEUS!
quote:Hahaha, ja, hij was echt achterlijk. Hij vond dat ik dat maar moest weten omdat ik in NL woon. Hij moest bellen en ik moest het nummer maar weten...Op donderdag 21 oktober 2010 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan zo in een vliegveld reality soap
quote:wtf?Op donderdag 21 oktober 2010 10:08 schreef mirannie het volgende:
Oh, shock! M'n zusje is aangereden door een politie agent met drank op...
quote:Dat is schrikken! Hoe erg is het?Op donderdag 21 oktober 2010 10:08 schreef mirannie het volgende:
quote:Wat?Op donderdag 21 oktober 2010 10:08 schreef mirannie het volgende:
quote:Hoe is het met haar???Op donderdag 21 oktober 2010 10:08 schreef mirannie het volgende:
quote:Oh, wat totaal achterlijk weer!Op donderdag 21 oktober 2010 10:13 schreef mirannie het volgende:
Met haar gaat het op de shock waar ze in zit na dan... auto is total loss.
Omdat niemand in eerste instantie doorhad dat ie gedronken had (plus dat ie de hand boven eht hoofd gehouden werd door collega) heeft hij pas na anderhalf uur geblazen en was het net binnen de marge...
quote:pff, wat een toestandOp donderdag 21 oktober 2010 10:13 schreef mirannie het volgende:
Omdat niemand in eerste instantie doorhad dat ie gedronken had (plus dat ie de hand boven eht hoofd gehouden werd door collega) heeft hij pas na anderhalf uur geblazen en was het net binnen de marge...
quote:haha geeft niks ik vind je wel schattig zo
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:08 schreef mirannie het volgende:
quote:En dit is nog kanslozer natuurlijk.Op donderdag 21 oktober 2010 10:13 schreef mirannie het volgende:
quote:Wat ontzettend kromOp donderdag 21 oktober 2010 10:13 schreef mirannie het volgende:
quote:Gelukkig is alles goed met je zusje. Aanrijdingen geven sowieso al veel gedoe, maar dat het dan ook nog door een aangeschoten agent moet gebeuren zal het niet makkelijker makenOp donderdag 21 oktober 2010 10:13 schreef mirannie het volgende:
quote:Nee, dat maakt het inderdaad alleen maar lastiger omdat hij de hand boven het hoofd gehouden wordt... Hij beweerde ijskoud nog dat het de schuld van m'n zusje was.Op donderdag 21 oktober 2010 10:25 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Gelukkig is alles goed met je zusje. Aanrijdingen geven sowieso al veel gedoe, maar dat het dan ook nog door een aangeschoten agent moet gebeuren zal het niet makkelijker maken
quote:Nee, was gisteravond gebeurdOp donderdag 21 oktober 2010 10:35 schreef DeltaCephei het volgende:
Een agent die gedronken heeft om half 11 s'ochtends?
quote:Ja, maar dat is dus het punt. Tegen de tijd dat ie dan eindelijk ging blazen, was het net binnen de marge... En hij is agent en loopt te liegen. Wordt dus nog niet zo gemakkelijkOp donderdag 21 oktober 2010 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk: schadeclaim
Fijn dat alles goed is verder!
quote:Geen getuigen? Was de situatie niet erg duidelijk, zij kwam van rechts oid?Op donderdag 21 oktober 2010 10:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het punt. Tegen de tijd dat ie dan eindelijk ging blazen, was het net binnen de marge... En hij is agent en loopt te liegen. Wordt dus nog niet zo gemakkelijk
quote:Zij kwam uit een uitrit, was nog stil gaan staan om om zich heen te kijken. Kwam niks aan. Hij reed dus gewoon heel erg veel te hard. Dus net toen zij weer optrok, vloog hij over de weg...Op donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Geen getuigen? Was de situatie niet erg duidelijk, zij kwam van rechts oid?
Want het is echt balen als het hij zegt/zij zegt wordt..
Google is wel eng snel trouwens, heb nu een Interpolis ad. onder dit topic
quote:Ik van Anderzorg zorgverzekering
quote:Ik heb geen plakband en zit niet echt in de buurt van een kruidvatOp donderdag 21 oktober 2010 09:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
En anders een plakbandje over de nagel en een pleister over je vingertop?
Of naar kruidvat rennen en die nagellijmpen van essence scoren![]()
Delta; succes! Komt helemaal goedgeef het maximaal 2 weken en dan is het net of zit je er al jaaaaren
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:20 schreef mirannie het volgende:
Ja, ben ook heel blij dat alles met haar verder lichamelijk ok is. Maar vind het zo sneu! En dan ook weer net zo'n achterlijke politie agent.
quote:Zegge.... Ze zijn niet allemaal hetzelfde he?Op donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
mirannie; fijn dat je zus ongedeerd is! belachelijk ook die agenten
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:12 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
[..]
Zegge.... Ze zijn niet allemaal hetzelfde he?
Maar wel echt een mega slechte actie natuurlijk. Was hij in dienst? Gelukkig heeft je zusje geen ernstig letsel.
quote:Ik weet ook wel dat jullie dat weten, maar er zijn ook heel veel mensen die de politie als een (1) individu zien en dus denken dat alle agenten zo zijn. En dat is jammer. Ik weet namelijk zeker dat mijn collega's deze man(nen) net zo hard zouden veroordelen als ik.Op donderdag 21 oktober 2010 12:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In zo'n situatie vind ik best dat je uit boosheid mag generaliseren. Natuurlijk weten ze wel dat niet iedere agent zo'n mongool is als deze.
quote:Sure, maar je moet het ook per situatie bekijken, en nu vind ik zo'n opmerking niet erg. Ik scheld ook altijd op alle politieagenten als ik weereens bijna word aangereden vlakbij mijn huis omdat ze zo idioot rijden en de verkeersregels aan hun laars lappen. Maar daarna ook niet meer. Maar goed, genoeg daaroverOp donderdag 21 oktober 2010 12:42 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat jullie dat weten, maar er zijn ook heel veel mensen die de politie als een (1) individu zien en dus denken dat alle agenten zo zijn. En dat is jammer. Ik weet namelijk zeker dat mijn collega's deze man(nen) net zo hard zouden veroordelen als ik.
quote:Gelukkig dat nu alles goed lijkt te zijn met haar. Het kan zijn dat ze over een paar dagen last krijgt van haar rug/nek en/of concentratieproblemen. Stuur haar dan gelijk naar de huisarts, anders zit ze met hetzelfde opgescheept als ik zit/zat sinds november 2009. Het duurde drie weken voordat ik de huisartsen heb kunnen overtuigen dat de pijn in mijn rug zo erg was dat ik fysio nodig had, maar zonder doorverwijzing kwam ik niet ver. Ze wilden ook geen foto's laten maken enzo. Vervolgens rondgelopen met een hersenschudding die door de huisartsen niet herkend werd want "je bent niet met je hoofd ergens tegenaan geslagen".Op donderdag 21 oktober 2010 10:13 schreef mirannie het volgende:
quote:FeestbeestOp donderdag 21 oktober 2010 14:59 schreef Mss het volgende:
Dat is schrikken zeg Mirannie! Wel ontzettend aso van die agent zeg. Ik kan er ook echt niet tegen als mensen met drank op achter het stuur gaan zitten.
Ik ben er overigens weer, weekje ofzo weggeweest. Veel gewerkt, druk aan de studie en veel gefeest.
quote:Jij had hem dus ook binnen een week?
quote:Ik hoop dat hij er is, bij de buren of i.i.g een briefje...
quote:Niet bij de groothandel van ChG heurOp donderdag 21 oktober 2010 16:53 schreef RenRen- het volgende:
Bij Veldhoven, de groothandel, daar verkopen ze toch ook CND en seche ofzo? Waar dan? Want ik zag het de vorige keer niet
quote:Ze hebben wel een CNDsticker op de deurOp donderdag 21 oktober 2010 16:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet bij de groothandel van ChG heur
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze hebben wel een CNDsticker op de deur
quote:Misschien heb ik het wel verkeerd gezien... Ik maak morgen foto's als ik het zieOp donderdag 21 oktober 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]dat hettik heul niet gezien toen wij er waren (is ook alweer een halfjaar terug, maargoed)
quote:Er zijn 2 groothandels en 1 daarvan verkoopt CNDOp donderdag 21 oktober 2010 16:53 schreef RenRen- het volgende:
Bij Veldhoven, de groothandel, daar verkopen ze toch ook CND en seche ofzo? Waar dan? Want ik zag het de vorige keer niet
quote:Zeker doen ben erg benieuwdOp donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef Loqi het volgende:
OMG het huis is moooooooooooooooooooooooooooi, de woonkamer is helemaal bemeubeld nu![]()
![]()
![]()
![]()
(nu zijn we nog lang niet klaar, maar toch)
nog geen foto's solly, zal er morgen maken
wel 4 nagels gebroken vandaag..![]()
quote:Ooh wat leuk allemaalOp donderdag 21 oktober 2010 18:08 schreef Loqi het volgende:
Het is zo snel gegaan ineens... vorige week de vloer, de rest van de week ikea en plinten enzo gisteren het aanrechtblad, vandaag de meubels.. vol![]()
Nu boven nog. Ik ben daar nu bezig met andere ikeabouwsels voor de slaapkamer en kleedkamer, morgen wordt er behangen, een deel van de plinten zit er al tegen, ander deel komt na t behang. Moet nog een kabine op het bad, wasdroger komt maandag en een deel van de badkamer ikea staat al in elkaar
En de trap moet nog geschilderd.
En dan verder kleine dingen zoals gaatjes dichten/gaatjes maken, kitten, lampen hangen, etc.
En natuurlijk al onze shit inpakken en overhuizendaar zie ik tegen op
maar verder
![]()
![]()
![]()
quote:echt??????Op donderdag 21 oktober 2010 17:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er zijn 2 groothandels en 1 daarvan verkoopt CND.
EN TD IS AL BINNEN!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
steek nooit je nagel in de fik, dat stinkt!
quote:Ja dat had ik ook willen doenOp donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooh wat leuk allemaalEn fotoooo's duh!
![]()
Wel shit dat je nog moet inpakken haha.. Ik ben in de afgelopen paar jaar al 5 keer verhuisd en begin tegenwoordig weken van tevoren al met pakken want dat is echt niet leuk om te doenmaar over een paar weekjes ben je helemaal gesetteld
quote:Overhuizen is balen, maar wel heerlijk dat het al zover af isOp donderdag 21 oktober 2010 18:08 schreef Loqi het volgende:
Het is zo snel gegaan ineens... vorige week de vloer, de rest van de week ikea en plinten enzo gisteren het aanrechtblad, vandaag de meubels.. vol![]()
Nu boven nog. Ik ben daar nu bezig met andere ikeabouwsels voor de slaapkamer en kleedkamer, morgen wordt er behangen, een deel van de plinten zit er al tegen, ander deel komt na t behang. Moet nog een kabine op het bad, wasdroger komt maandag en een deel van de badkamer ikea staat al in elkaar
En de trap moet nog geschilderd.
En dan verder kleine dingen zoals gaatjes dichten/gaatjes maken, kitten, lampen hangen, etc.
En natuurlijk al onze shit inpakken en overhuizendaar zie ik tegen op
maar verder
![]()
![]()
![]()
quote:Probeer je haar eensOp donderdag 21 oktober 2010 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
steek nooit je nagel in de fik, dat stinkt!
quote:Oh dat is minder, beterschap voor je zusOp donderdag 21 oktober 2010 19:19 schreef mirannie het volgende:
Wat een hoop lieve reacties allemaal!! Dank jullie wel!
Nou, er blijkt nog een blunder te zijn gemaakt. De ambulance is er namelijk niet eens bij geweest. Vandaag dus tripje naar de EHBO en zusje heeft een hersenschudding en gekneuse nekwervels en ribben.
quote:Jakkes, sterkte voor je zusOp donderdag 21 oktober 2010 19:19 schreef mirannie het volgende:
Nou, er blijkt nog een blunder te zijn gemaakt. De ambulance is er namelijk niet eens bij geweest. Vandaag dus tripje naar de EHBO en zusje heeft een hersenschudding en gekneuse nekwervels en ribben.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:19 schreef mirannie het volgende:
quote:Heh getsie toch!Op donderdag 21 oktober 2010 19:19 schreef mirannie het volgende:
quote:Kun je zeker niets kopen als particulier?Op donderdag 21 oktober 2010 17:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er zijn 2 groothandels en 1 daarvan verkoopt CND.
EN TD IS AL BINNEN!
quote:Ik ga zo even kijken of ik iets heb om het te verzenden, dan kan
quote:Kom 'ie 't halen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:19 schreef mirannie het volgende:
quote:JawelOp donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kun je zeker niets kopen als particulier?
quote:FalenOp donderdag 21 oktober 2010 19:51 schreef mirannie het volgende:
Waarom heb ik mijn mandje gevuld op TD?
quote:Nee, nee, nee, mag echt niet. Er is nog zoveel onderweg. Nog zo´n 20 lakjes
quote:Tutje, als ik dat had geweten had ik die voor je mee besteld.Op donderdag 21 oktober 2010 19:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, mag echt niet. Er is nog zoveel onderweg. Nog zo´n 20 lakjes![]()
Maar ben zo bang dat ik straks naast ChG party hearty grijp...
quote:Oh, oeps. Nou ja... toch bedankt!Op donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tutje, als ik dat had geweten had ik die voor je mee besteld.
quote:hoeveel van de china glaze collecties van de laatste 2 jaar staat niet meer op td? Die dingen blijven jaren te koopOp donderdag 21 oktober 2010 19:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, mag echt niet. Er is nog zoveel onderweg. Nog zo´n 20 lakjes![]()
Maar ben zo bang dat ik straks naast ChG party hearty grijp...
quote:Volgens mij is dit weer een leOp donderdag 21 oktober 2010 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel van de china glaze collecties van de laatste 2 jaar staat niet meer op td? Die dingen blijven jaren te koop
quote:Klopt ja, limited editionOp donderdag 21 oktober 2010 20:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit weer een le
quote:Ik zit steeds mandje te vullen bij BubsOp donderdag 21 oktober 2010 19:51 schreef mirannie het volgende:
Waarom heb ik mijn mandje gevuld op TD?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:42 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb ook wel weer eens zin om te bestellen bij TD. Het is al vrij lang geledenAlleen heb ik nog geen pakje vol/zijn lakjes die ik wil OOS. En ik mag pas bestellen als alles er tegelijk is
quote:Daar ben ik ook al geweest, maar Party Hearty en andere die ik wil zijn 20dagen levertijd, dus ook nog maar even geduld.Op donderdag 21 oktober 2010 20:45 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik zit steeds mandje te vullen bij Bubs
quote:Haha nee dat ga ik juist niet doenOp donderdag 21 oktober 2010 20:50 schreef mirannie het volgende:
[..]was bij mij ook inderdaad, dus even wachten maar weer. Of bij H2T even kijken
quote:20 dagen is het nooit, bij cg lakjes. Die zijn er volgende week er weer.Op donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al geweest, maar Party Hearty en andere die ik wil zijn 20dagen levertijd, dus ook nog maar even geduld.
quote:Heb toch besteldOp donderdag 21 oktober 2010 20:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al geweest, maar Party Hearty en andere die ik wil zijn 20dagen levertijd, dus ook nog maar even geduld.
quote:Heb nu bij 8ty8 mijn mandje gevuld. Weet jij toevallig welke shipping methode ik moet kiezen en wat het kost?Op donderdag 21 oktober 2010 20:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha nee dat ga ik juist niet doenIk wacht braaf
quote:Ik gun het BubsOp donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef mirannie het volgende:
@ Bubs
Oh, dat valt dan ook wel mee. Nu twijfel ik waar ik eens zal bestellen, hahaha
quote:jup! En ik kom morgen ffOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga zo even kijken of ik iets heb om het te verzenden, dan kanhet morgen op de bus doen en zou het er zaterdag moeten zijn
.
[..]
Kom 'ie 't halen?
[..]dat is wel heel erg slecht zeg!
[..]
Jaweltoch SQ?
quote:JippieeOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga zo even kijken of ik iets heb om het te verzenden, dan kanhet morgen op de bus doen en zou het er zaterdag moeten zijn
.
quote:H2T vertelt je pas wat je moet betalen aan shipping als je je bestelling hebt geplaatstOp donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb nu bij 8ty8 mijn mandje gevuld. Weet jij toevallig welke shipping methode ik moet kiezen en wat het kost?
En weet je het toevallig ook van H2T?
@ Bubs
Oh, dat valt dan ook wel mee. Nu twijfel ik waar ik eens zal bestellen, hahaha
quote:Mocht je Merry Midnight wegdoen, ik houd me aanbevolen!Op donderdag 21 oktober 2010 21:21 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
JippieeDat worden Dsjes 32 en 33
![]()
Vandaag vluchtig even door collectie gegaan en ik overweeg mijn backups van merry midnight, holiday glow en ds mystery weg te doen. Maar vind dat zo moeilijk, kan er bijna geen afstand van doen, maar kans dat ik mijn flesjes leeg krijg is gezien het aantal lakjes dat ik heb erg klein, heb die backups eigenlijk dus helemaal niet nodig
quote:die heb je toch al?Op donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mocht je Merry Midnight wegdoen, ik houd me aanbevolen!
quote:Klopt maar mijn flesje gaat erg hardOp donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb je toch al?
Ik weet dat debsterr m heeeel graag wil
quote:de wat???Op donderdag 21 oktober 2010 21:24 schreef Mirjam het volgende:
zijn er meer dames hier die morgen naar de catrice-preview gaan?
quote:Maar ik heb 'm helemaal nog nietOp donderdag 21 oktober 2010 21:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klopt maar mijn flesje gaat erg hard
quote:nahOp donderdag 21 oktober 2010 21:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
catrice-preview?
pers-preview-middagje van de nieuwste catrice-collectie
quote:geen uitnodiging gehad ;p sta ook niet op de perslijsr ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 21:24 schreef Mirjam het volgende:
quote:Och dat lijkt me best leuk!Op donderdag 21 oktober 2010 21:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
catrice-preview?
pers-preview-middagje van de nieuwste catrice-collectie
quote:ik dacht misschien hebben meer dames een uitnodiging gehadOp donderdag 21 oktober 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet gewoon werken en het is vast niet in de buurt
quote:1e followerOp donderdag 21 oktober 2010 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Och dat lijkt me best leuk!
hihihi kijk eens op lvcam.blogspot.com
quote:Oh die film lijkt me zo vetOp donderdag 21 oktober 2010 21:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb kaarten gewonnen voor The Social Network bij 538Alleen tis in Amsterdam, en ik moet morgenmiddag werken. Maar ik zou wel wat kunnen regelen denk ik
quote:wat is dat?Op donderdag 21 oktober 2010 21:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb kaarten gewonnen voor The Social Network bij 538Alleen tis in Amsterdam, en ik moet morgenmiddag werken. Maar ik zou wel wat kunnen regelen denk ik
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Och dat lijkt me best leuk!
hihihi kijk eens op lvcam.blogspot.com
quote:Het word niet alleen nagels. Want dat is er al genoeg denk ik zo
quote:zijn ze ookOp donderdag 21 oktober 2010 21:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het word niet alleen nagels. Want dat is er al genoeg denk ik zo. En ik moet eerst maar eens zien dat ik het volhoud. Maar ik vond m'n foto's en nagels de laatste tijd zo mooi
.
quote:Dank je
quote:Dat dusOp donderdag 21 oktober 2010 21:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Film over de oprichters van Facebook.
quote:mafkees!Op donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je. Ik moet op het werk trouwens vaak aan jou denken. Wij werken namelijk ook met SQ verzoeken - Sales Questions
. En dan denk ik "hihihihi SQ!".
quote:oooh oke coolOp donderdag 21 oktober 2010 21:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Film over de oprichters van Facebook.
quote:Oh dat is echt zo klote he!Op donderdag 21 oktober 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij blijf ik nog wel 6 weken aan het silkwrappen... Scheur zit 2 mm onder het wit
quote:En dan nog ook kou weer, helpt niet meeOp donderdag 21 oktober 2010 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en mijn nagels groeien ook best traag
quote:Het is afgelopen hoorOp donderdag 21 oktober 2010 21:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
M'n man zit beneden te kijken, ik blijf mooi boven
quote:Tof. Niks vertellen over de film hoor!Op donderdag 21 oktober 2010 22:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga morgen dus naar de premierenu alleen ff iemand regelen voor werk, maar dat doe ik morgenochtend dus wel ff
quote:DeltaCephei gaat ook en ze is heel nerveus, that's all I knowOp donderdag 21 oktober 2010 22:17 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam ik ben er morgen ookGenoeg bloggers aanwezig denk ik zo haha, volgens mij komen er heul veul!
quote:gezellie!Op donderdag 21 oktober 2010 22:17 schreef Daph_ het volgende:
Mirjam ik ben er morgen ookGenoeg bloggers aanwezig denk ik zo haha, volgens mij komen er heul veul!
quote:Ja das lang geleden! LeukOp donderdag 21 oktober 2010 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gezellie!kunnen we ff biojkletsen.
en delta ik hoop dat ik je spreek, lijkt me leuk je te ontmoeten!
quote:Zo danOp donderdag 21 oktober 2010 22:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja das lang geleden! Ik weet nog 6 of 7 andere bloggers dus komt vast wel goed
quote:Hahaha ja volgens mij word t best druk morgen
quote:Welke lijm gebruik jij daarvoor? Ik heb dat tot nu toe met van die lijm gedaan die bij plaknagels horen, maar die krijg ik nooit zo gelijkmatig opgebracht. Weet jij iets beters?Op donderdag 21 oktober 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij blijf ik nog wel 6 weken aan het silkwrappen... Scheur zit 2 mm onder het wit
quote:Heb je de lijmpen van Essence al eens geprobeerd? Die vind ik zelf wel goed qua lijm. Plakken, buffen en klaarOp donderdag 21 oktober 2010 23:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Welke lijm gebruik jij daarvoor? Ik heb dat tot nu toe met van die lijm gedaan die bij plaknagels horen, maar die krijg ik nooit zo gelijkmatig opgebracht. Weet jij iets beters?
quote:essence met kwastje. Secondenlijm kan ook. En wordt niet egaal, maar dat kan je buffenOp donderdag 21 oktober 2010 23:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Welke lijm gebruik jij daarvoor? Ik heb dat tot nu toe met van die lijm gedaan die bij plaknagels horen, maar die krijg ik nooit zo gelijkmatig opgebracht. Weet jij iets beters?
quote:Die indd! Houdt indd 2 dagen als je lak eraf haalt en weer nieuwe op doet en dat soort dingen, naar ik ga dan vaak even niet lakken en dan houd het ook rustig een weekOp donderdag 21 oktober 2010 23:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Heb je de lijmpen van Essence al eens geprobeerd? Die vind ik zelf wel goed qua lijm. Plakken, buffen en klaarMaar ik gebruik geen silkwraps, ik lijm de scheur, de lijm houdt het ongeveer 2 dagen, dan moet ik het wel opnieuw doen.
quote:Dat is bij meer mensen. Bij mij ook 1tje.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:51 schreef princess-a het volgende:
Zit net nog even mn TD pakje te bekijken en nu zie ik dat bij mij glitters uit de Burlesque collectie niet alleen iets op het potje weggevijld is, maar ook van de dopHebben jullie dit ook?
Op Movin Out is niets weggevijld maar er staat ook geen nummerRaar
quote:Laatse dag voor de vakantieOp vrijdag 22 oktober 2010 08:06 schreef kieskleurig het volgende:
Hai
Laatste dag voor het weekend is
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Ziek thuis![]()
Zo maar even een kopje thee maken..
quote:Beterschap.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Ziek thuis![]()
quote:Dat is nog beterOp vrijdag 22 oktober 2010 08:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laatse dag voor de vakantie
[..]
![]()
quote:Ik had 18 Burlesque's en 12 waren op de dop uitgekerfd.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:51 schreef princess-a het volgende:
Zit net nog even mn TD pakje te bekijken en nu zie ik dat bij mij glitters uit de Burlesque collectie niet alleen iets op het potje weggevijld is, maar ook van de dopHebben jullie dit ook?
Op Movin Out is niets weggevijld maar er staat ook geen nummerRaar
quote:BeterschapOp vrijdag 22 oktober 2010 08:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Ziek thuis![]()
quote:Beterschap.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Ziek thuis![]()
quote:Wat voor dagen maak je nu dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 08:43 schreef Sharana_LV het volgende:
zo maar richting het werk
wat een baggerlange dagen met die kutstoring!
quote:van 08.00 tot 21.30 want daarna wordt k het gebouw uitgegooid omdat ze moeten sluitenOp vrijdag 22 oktober 2010 08:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Beterschap.
[..]
Wat voor dagen maak je nu dan?
quote:Och meiske dat is inderdaad slopend! Nou, dan sterkte nog vandaag, je kunt wel genieten van je weekend?Op vrijdag 22 oktober 2010 08:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
van 08.00 tot 21.30 want daarna wordt k het gebouw uitgegooid omdat ze moeten sluiten
ik ga nu ook maar weer heen ... vandaag wat later begonnen want ik was zoooo moe!
quote:dat zullen we vandaag zien, hopenlijk werkt alles weer straks!Op vrijdag 22 oktober 2010 08:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Och meiske dat is inderdaad slopend! Nou, dan sterkte nog vandaag, je kunt wel genieten van je weekend?
quote:JA IK, GA JIJ OOK?Op donderdag 21 oktober 2010 21:24 schreef Mirjam het volgende:
quote:hahaOp vrijdag 22 oktober 2010 09:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
JA IK, GA JIJ OOK?
Michele, Michelle, Daphne en Janina gaan ook
quote:Oh maar ik ga niet naar de presentatie dus dan ben ik wel erg benieuwdOp vrijdag 22 oktober 2010 12:12 schreef bibi het volgende:
Ik weet al wat jullie te zien gaan krijgen bij de presentatie
quote:Oh leuk! Die ene groene en blauwe vind ik wel mooi denk ikOp vrijdag 22 oktober 2010 12:45 schreef bibi het volgende:
http://www.lushiousbeauty(...)ucten-en-collecties/
quote:Veel plezier!!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef Diconnected het volgende:
Zometeen omkleden en nagels doen voor vanavond
quote:Oh ik heb ook lichttherapie gehad.... Neem een boek mee oid, je bent heel snel verveeldOp vrijdag 22 oktober 2010 14:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Veel plezier!!
Zit leuk spul bij die catrice dingetjes...
Vanmorgen intake gehad, 15 november begin ik met een weekje lichttherapie haha elke dag en half uurtje voor een lichtbak zitten.... Ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |