quote:Ik ben nog niet medisch gekeurd hé. Ben alleen de psyg door en fysiek net niet gehaald...Op maandag 25 oktober 2010 20:59 schreef Iska het volgende:
[..]
![]()
Want ongelooflijk k*t zeg! Wel raar dat je daar nu pas achter bent gekomen btw.. was dat nog niet bekend voor je medische keuring?
Edit: Aangezien ik nu niet meer de dreiging heb van een rechtszaak ben ik maar begonnen met de sollicatiepapieren voor de Natres. Vraag me alleen wel af of die nog wel zin heeft met al die bezuinigingen
quote:Ja, klopt.Op maandag 25 oktober 2010 21:24 schreef Iska het volgende:
Klopt het trouwens dat je met 1 formulier naar het gemeentehuis moet? (Persoonsgegevens TBV Administratief Doel)
quote:Moet je t nog wel ff extra vermelden;)Op maandag 25 oktober 2010 22:53 schreef hcwp het volgende:
Toen ik daarvoor naar het gemeentehuis ging, waren gewaarmerkte kopieen en dat uittreksel voor gratis, omdat het voor defensie was ofzo...
quote:Wat een kut bioscoop als je moest staan tijdens de film!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:05 schreef Vronsky het volgende:
Heb vandaag Jackass 3D gezien, wat een geweldige film.
2 uur lang verrot staan lachen.
quote:Welcome to the club. Ik hoop dat ik het er een beetje uit kan sporten, anders gaat dit een hele zware week worden met wat ik gepland had voor mezelf...
quote:Succes! Ik hoop echt voor je dat het toch nog gaat lukken!en wacht nu tot ik terug gebeld wordt door de adjudant...
quote:Ja, was net wakker, heb vrij vandaag!
quote:Ja, ik ook. Ik wacht nog steeds op een telefoontje terug... zal ik zelf opnieuw terug bellenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:05 schreef Remco026 het volgende:
Maitje ik hoop dat die adjudant nog wat voor je kan doen!
quote:Mooi zoOp dinsdag 26 oktober 2010 13:58 schreef Iska het volgende:
Zojuist sollicitatieformulieren op de bus gedaan voor NatRes.. nu begint het wachten
Edit: Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe layout? Ik vind het maar niks
quote:* Vronsky doet een CBRN masker opOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef EllaN het volgende:
Sharing is caring.. Ik deel mijn griepje met jullie
quote:Haha, soms denk ik sterk over Genie (/ EOD), maar wanneer ik dan weer zoiets zie als http://www.techniekbijdemarine.nl/ krijg ik gewoon weer de vlinders in de buikOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Mooi zo.
Hopelijk ga je nu al die ideeën over de vloot uit je hoofd weghalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |